1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

cpu gamecube beter dan die van xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door the x-man, 28 apr 2002.

1. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou zeggen: vertrouw op je eigen ogen. Ga de games een s bekijken en kom voor jezelf tot de conclusie welke je mooier vind want daar gaat het om' hoe het er uiteindelijk uitziet.
    En dan zeg ik; de Xbox heeft mooiere graphics. Kijk maar eens naar Mario Sunshine als je die screenies ziet denk ik; kan dat nou echt niet beter.
    Maar ja, Roque Leader ziet er dan wel weer erg mooi uit ook al kiickt Halo die zijn kont ook weer.

Ik vind dat je je niet moet laten beinvloeden wat andere gamestiets zeggen maar gewoon klijken wat je zelf mooier vind!:+

2. Hansie

Hansie Kanonnenvoer

Leuk Bevonden:
    0
    Had wel dicht mogen blijven, want ik vind het niet veel anders dan zeggen dat je console een mindere processor heeft dan je PC :)

Het gaat zoals gezegd om de games.

3. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    aan dat waveracer is het niet te zien in iedergeval, dikke pixelz maar ja dat ene starwars (Rouge Leader dacht ik) spelletje is wel heel mooi

4. the x-man

the x-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    laat ook maar ik heb een xbox en ik ben blij, ikke niet meer zeuren

5. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeurde helemaal niet.

6. the x-man

the x-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha! sorry , maar ik had het helemaal niet tegen jou.
    ik bedoelde ikke als in ik

7. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh okey dan is het goed :)

8. Wika

Wika XBOX BrDa

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat de GAYCUBE meer eyecandy-functies heeft dan de XBOX!??! Heb het ergens gezien volgens mij al die grafische functies en de GAYCUBE had toch een grotere waslijst dan de big X.. btje vaag aint it..

9. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    ok voorbeelden:)

hiya dude

Ik ben ook niet anti cube of zo hoor, ik ga er ooit nog wel eens een kopen ook, ik wacht gewoon af tot er een game is die mij aanspreekt

de cube en de Xbox hebben beiden hun eigen kwaliteiten de 1 kan dit beter de andere dat.

De cube kan BV helel gedetaileerde textures laten zien, kijk maar naar dat starwars spel, rouge leader of was het nou squadron, hehe in ieder geval het ziet er gewoon heel netjes uit als ik me niet vergis kan de cube 8 lagen textures over elkaar maken.

de Xbox is bv weer heel goed in polys, zo kunnen er bizar veel hele ingewikkelde en hele groote objecten worden gemaakt, kijk maar bv naar helo. Het xbox texture systeem doet een beetje onder voor de cube's De Xbox can 4 texture lagen over elkaar maken wat ook helemaal niet verkeerd is:)
    De xbox heeft natuurlijk ook de HD waarmee hij zo textures on the fly kan streamen wat op zijn beurd weer meer variatie oplevert.

maar als je over het algemeen gaat kijken is de xbox gewoon veel krachtiger.

hope this helps,

cya

10. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Alles wat van Nintendo afkomt wordt door PU in de hemel geprezen.
    Dat heb je nu met de PS2 en Xbox en dat dat je een
    aantal jaar gelden ook met Sega.
    Het is alleen maar Nintendo en Nintendo.
    Kijk maar eens naar het nummer dat nu in de winkel ligt
    wat krijg je er bij een cdrom met reclame voor de GameCub.

Tot dat er een beter gameblad ( Betaalbaar )op de nederlandse markt komt koop in GameQuest.

11. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    ja de PU, hehe

Man man man, die PU, dat is lang geleden dat ik dat blad heb gelezen, die gasten waren altijd aan het zeuren en zeiken, ze hadden een hekel aan sega, en zullen nu wel een hekel hebben aan xbox,

De PU mensen is een blad dat je moet vergeten

Ik lees nu al 5 jaar de EGM, ja kost inderdaad iets meer ja, maar dan hoef je tenminste niet al die biased crap te lezen verder is gamequest ook wel aardig, al heb ik pas 2 numes gelezen.

cya,

12. Loekos

Loekos Huur moordenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmmm eerst xbox vs ps2 nu weer xbox vs tha cube... wat is het leven zwaar met al die vijanden :eek:

er moet minder gezeken worden over dit soort dingetjes, iedereen lult toch altijd in z'n eigen straatje, gamen met die dingen!!! daar zijn ze voor gemaakt, ik ben op het moment bezig met ace combat 4 en teeeeeeeeeeeering wat een VET spel is dat op die goore ouwe smerige tiefus ps2 }:]

13. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    er is nix mis met de PU!!
    tja, behalve dan misschien dat ze in het nieuwste nummer de grafische prachten van RC maar een 7 geven...
    trouwens die lauwe grappen van die gasten is super gaaf! die gasten zijn trouwens absoluut niet anti-Xbox!! verre van dat zelfs....

Laatst bewerkt: 28 apr 2002
  14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    of Huub zich weer even gedeisd wil houden aub :+

15. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    De Xbox had toch geen snellere processor nodig omdat de videoprocessor al snel genoeg is? De PIII heeft genoeg aan die 733Mhz om alles te regelen. Maak je die 900MHz zal de Xbox niet veel sneller worden. Een nog snellere videochip zal je eerder merken.

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Xbox heeft geen PIII :+

17. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Wat was het dan ook al weer?

18. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Intel:confused:

19. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    PIII is van intel.

ik las dat het een aangepaste intel chip is van de P6 lijn? Of het kan een aangepaste mobile PIII zijn of een aangepaste mobile Celeron?

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    het is een aangepaste celeron jah.. geen PIII

Deel Deze Pagina