1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Crackdown 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 1 jun 2009.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Weet ik veel dat Dulle zo asociaal snel is. 8)

En misschien wel! :eek:

2. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Bah, ben eigenlijk helemaal niet te spreken over de demo. Grafisch ziet er niet echt lekker uit. Schieten (aimen) is na mijn inzien waardeloos. Vind de actie maar matig ook al zijn er genoeg vijanden. Wapens zijn net waterpistooltjes. Zo zijn er nog wel meer min puntjes maar geen zin om die allemaal te benoemen. Deze crackdown sla ik over.

Laatst bewerkt: 21 jun 2010
  3. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Het is wel weer tof om in de wereld van Crackdown te stappen. Zag de agility orbs alweer liggen en ging er meteen op af! :) Helaas is de timer in de demo keihard en wilde ik toch meer zien. De missies zijn nu sowieso al een stuk gevarieerder dan in deel 1. Het aimen, en dan vooral de targets kiezen/switchen, mag van mij nog wel ff bijgewerkt worden. Verder voelt het toch weer als Crackdown en dat biedt hoop :)

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Word er toch niet echt warm van, weer dezelfde stad is gewoon gaar. Grafisch heb ik er geen last van, maar niet echt bijzonder meer.

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja, deel een vond ik leuk, maar ook niet meer dan dat. Nooit uitgespeeld ook. Deel 2 lijkt me een stuk minder nog. Net ook ff half uur gameplay bekeken op Eurogamer en dat sprak me niet echt aan.
    Deze laat ik aan mijn neus voorbij gaan...

En die orbs vliegen nu ook weg.... not funny, achter orbs aanrennen...

Laatst bewerkt: 21 jun 2010
  6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Vond deel 1 destijds echt vet en veel gespeeld. Maar de demo van deel 2 valt me erg tegen. Ziet er niks mooier uit en dat na 4 jaar... zou je wel mogen verwachten dat het er iets beter uit ziet. Die zombies 8)

Weet niet, maar de demo deed me niks. Ga em denk ik niet halen.

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    De demo heeft mij ook niet echt overtuigd. Aan de andere kant, level 5 skills... Xbox Live co-op met zijn vieren... net als je personage wordt dit spel ook steeds beter. Verwacht ik!

8. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind demo ook niet echt relaxt :{, vond de kleuren in Crackdown 1 juist relaxt nu is het echt veels te donker.

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Heb de demo nu net nog eens gespeeld en vind het het nu wel leuker. Het is inderdaad jammer dat het spel zo donker is, ik zie liever de felle kleuren van het origineel.
    Wat ik gedaan heb in het halfuur is zoveel mogelijk Agility en Firearms upgraden. Dan wordt het spel veel leuker. Net zoals je in deel één van bendeleider naar bendeleider ging ben ik hier die zones afgegaan. Door 's nachts de Freaks met bosjes omver te rijden gaat je Driving Skill erg snel omhoog en kan je toffe voertuigen spawnen op locaties die je bevrijd hebt! _O_

10. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Valt me wel tegen hoor die demo, grafisch trekt het ook al op niets. No buy for me. Naar mijn idee zijn de explosies uit crackdown 1 beter.

11. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Vond het ook niet zo vet als deel 1, weet alleen niet wat ik mis. Ik he bhet gevoeld dat deel 1 veeeeeeel mooier was. Ik ga vanavond nogmaals de demo checken.

12. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Deel 1 was ook mooier.

deel 2 ziet er grauw en lelijk uit. Alsof je de hele tijd bij zonsondergang speelt, zo'n feel heeft de game. Explosies zijn lang niet zo vet als bij het eerste deel. De hele sfeer is weg die het eerste deel wel had.

Zat er ook niet een ander team achter dit deel?

Ben echt teleurgesteld. Keek echt uit naar het tweede deel, maar zoals hij nu eruit ziet en speelt ga ik hem niet halen :x

13. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb de demo gespeeld en vond 'm slechter dan DEEL 1 hoor.

Te donker en Grafisch minder geworden.

Jammer..

14. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Jammer, net mail terug gehad van gamestation.

STEELBOOK IS FOR UK-ONLY !

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Volgens mij zijn de explosies gelijk aan deel 1. Maar op Level 1 is het gewoon kut. :+ Jullie zijn allemaal gewend hoe de explosies er in Crackdown uitzien met een nieuw personage. Helaas heb ik het spel hier nu niet liggen, om te testen. Iemand die het wil vergelijken?
    Grafisch is het spel wel mooier en gedetailleerder, maar door de donkere kleuren valt het niet zo op. Zo is het gras nu volledig 3D, zijn er meer textures, zit er meer detail in voertuigen.

16. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Niet slim dat ze donkere kleuren gebruiken, het valt gewoon niet op al die details die jij beschrijft.

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Klopt, vind het ook echt een rare keuze. Het spel mist gewoon felle kleuren.

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Idd zag die verbeteringen ook niet, en ik heb vorige maand nog bij iemand anders CrackDown 1 gespeeld en deze graphics vond ik echt stukken minder.

19. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik denk ook dat voor mij van must buy naar laat maar zitten gaat. Erg jammer wat CD1 was echt zo vet. Maar de demo doet naar mijn idee schade aan het gevoel. Jammer zeg!

20. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas.. niet echt een overtuigende demo inderdaad.

Ik zal crackdown 1 er eens ingooien en kijken of die mooier is, maar echt heel veel mooier is deel 2 in ieder geval niet, soms zelfs lelijker heb ik het idee.

De besturing lijkt ook wat minder te zijn geworden.. met autos rijden lijkt wat logger en in het gas/remmen zit weinig dynamiek.. autos zwabberen wat meer, de agents zijn ook wat logger en minder goed te controleren.

Ik vindt de stad ook niet echt levendig aanvoelen, zodra die toeter gaat komen de freaks plotseling en verdwijnen de rest van de inwoners opeens.. overdag rijden er wel wat autos rond maar het voelt allemaal beperkter en minder echt aan dain CD1.

Jammer dat het dezelfde stad is weer.. dezelfde autos, en alweer die buggy, jeep en agency car? allemaal veel van hetzelfde maar net wat minder goed/origineel als toen CD1 ermee kwam.

Toen er wat mensen mee gingen spelen was er niks anders dan lag.. niet zomaar lag, maar echt teleporteren.

Vanavond nog een paar potjes proberen.. maar overtuigd ben ik niet.

Laatst bewerkt: 22 jun 2010

Deel Deze Pagina