Is het dat dan niet? Misschien kwam het door de crappy stream die ik bekeken had, maar ik vond het er niet veel anders uitzien. Ja, wat donkerder, maar voor de rest...? Ik hoop wel dat ze de fun-factor behouden. Niet dat dit weer een game wordt die denkt dat alles maar donkerder en grimmiger moet worden. Er was een reden dat ik de eerste zo leuk vond, ga dat nou niet veranderen. Agility Orbs zijn iig wel weer terug.
Hij is kleiner dan die anderes :{ Maar ontopic, misschien ga ik deze wel halen, samen met deel1. Een box waar ze alletwee inzitten lijkt me vet. Maar die komt toch niet.
wat was deel 1 toch super wreed!!! choas choas en chaos. Deel twee is zeker welkom dezo komt op me wanted lijst!
Het is zeker wel cell-shaded! Ik heb de trailer nog even teruggekeken. http://archief.xboxworld.nl/media_file/3159?displaymode=popup Op 0:38 zie je een Agility Orb.
Lijkt me duidelijk Cell Shaded ja. En daarom staat die hoger op me lijstje alleen al om Cell Shaded te supporten.
komen er wel missies in nu? Vond gameplay wel leuk alleen je had geen echt doel behalve die bosses killen
Ik ben benieuwd naar eventuele multiplayer modes. Deel 1 had een coop-mode, maar in dit soort games lijkt het me tof om een soort slayer te hebben. Iedereen met superpower en dat je dan ook op alle gebouwen kunt springen.
Weet iemand nog hoe Crackdown eindigt? Ik kan me nog een rare twist herinneren over dat je gebruikt was maar ik weet niet meer waarom.
Spoiler Was het niet zo, dat The agency jou gebruikte om de drie bendes uit de weg te ruimen, zodat The agency alleenheerser was . Was nog best wel verbaasd door dat einde, doordat ik vond dat er niet echt een verhaal in Crackdown zat.
Spoiler De bendes werden toch allemaal gesupport door The Agency? Zo was er ook een gang die allemaal dure wapens en voertuigen had. Wazig verhaal eigenlijk
Daar ligt mij ook iets van bij. Was zelf ook verrast door het einde. Je wordt eigenlijk gewoon in de game gedropt en je moet alle bosses killen. En toen kwam plotseling dat einde .
Spoiler Het is zo dat die bendes inderdaad gesupport werden door The Agency. Dit deden ze om te kijken of jij, een experiment, een succes was.
Wat jij zegt. Ik kan me heel dat einde van Crackdown ook niet herinneren. Alle leiders waren dood, stad was leeg en ik kon verder met mijn personage.
Spoiler The Agency wou alleenheerser zijn en totale macht hebben over het volk in alles, dit kan je natuurlijk niet zomaar bereiken dus daarom werden die drie gangs gesupported. De stad kreeg dus hele tijd last van die gangs waardoor ze een leider zochten die hun zouden steunen en helpen e.d en toen kwam dus The Agency de held spelen Zelf vond ik de vrijheid in Crackdown echt ongelofelijk gaaf, je hoefde niet via de vooringang te gaan om een boss te killen. Nee, je kon gewoon springend via de fuckingbergen sneaken ! Dat vond ik het gaafste aan deze game, en de jumps natuurlijk. Ook blijft het fuckinggaaf om een wedstrijdje te doen om te kijken wie als eerste boven een bepaalde flat is, en als jij dan wint klaarstaan om de andere direct weer naar beneden te schoppen .
Deze game vond ik uiterst vermakelijk, en dat terwijl ik, toen ik hem speelde, nog geen XboxLive had. Ben benieuwd naar dit tweede deeltje!