1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Crackdown 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 1 jun 2009.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Is het dat dan niet? :+
    Misschien kwam het door de crappy stream die ik bekeken had, maar ik vond het er niet veel anders uitzien. Ja, wat donkerder, maar voor de rest...?

    Ik hoop wel dat ze de fun-factor behouden. Niet dat dit weer een game wordt die denkt dat alles maar donkerder en grimmiger moet worden. :mad: Er was een reden dat ik de eerste zo leuk vond, ga dat nou niet veranderen.

    Agility Orbs zijn iig wel weer terug. ;)
     
  2. GameKid360

    GameKid360 Guest

    Hij is kleiner dan die anderes :{

    Maar ontopic, misschien ga ik deze wel halen, samen met deel1. Een box waar ze alletwee inzitten lijkt me vet. Maar die komt toch niet.
     
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    wat was deel 1 toch super wreed!!! choas choas en chaos. Deel twee is zeker welkom :D dezo komt op me wanted lijst!
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lijkt me duidelijk Cell Shaded ja. En daarom staat die hoger op me lijstje alleen al om Cell Shaded te supporten. ;)

    [​IMG]
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    komen er wel missies in nu?

    Vond gameplay wel leuk alleen je had geen echt doel behalve die bosses killen
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    XIII was daarin ook zo'n retegaaf spel. ;):)
     
  8. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben benieuwd naar eventuele multiplayer modes.
    Deel 1 had een coop-mode, maar in dit soort games lijkt het me tof om een soort slayer te hebben. Iedereen met superpower en dat je dan ook op alle gebouwen kunt springen.
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Weet iemand nog hoe Crackdown eindigt? Ik kan me nog een rare twist herinneren over dat je gebruikt was maar ik weet niet meer waarom. :+
     
  10. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Was het niet zo, dat The agency jou gebruikte om de drie bendes uit de weg te ruimen, zodat The agency alleenheerser was :confused:
    .
    Was nog best wel verbaasd door dat einde, doordat ik vond dat er niet echt een verhaal in Crackdown zat.
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    De bendes werden toch allemaal gesupport door The Agency? Zo was er ook een gang die allemaal dure wapens en voertuigen had. Wazig verhaal eigenlijk 8)
     
  12. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Daar ligt mij ook iets van bij.
    Was zelf ook verrast door het einde. Je wordt eigenlijk gewoon in de game gedropt en je moet alle bosses killen. En toen kwam plotseling dat einde :eek:.
     
  13. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Het is zo dat die bendes inderdaad gesupport werden door The Agency. Dit deden ze om te kijken of jij, een experiment, een succes was.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    had het spel een verhaal dan? Iedereen moest toch gewoon deaud? :cool:
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wat jij zegt. :+

    Ik kan me heel dat einde van Crackdown ook niet herinneren. Alle leiders waren dood, stad was leeg en ik kon verder met mijn personage.
     
  16. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    The Agency wou alleenheerser zijn en totale macht hebben over het volk in alles, dit kan je natuurlijk niet zomaar bereiken dus daarom werden die drie gangs gesupported. De stad kreeg dus hele tijd last van die gangs waardoor ze een leider zochten die hun zouden steunen en helpen e.d en toen kwam dus The Agency de held spelen


    Zelf vond ik de vrijheid in Crackdown echt ongelofelijk gaaf, je hoefde niet via de vooringang te gaan om een boss te killen. Nee, je kon gewoon springend via de fuckingbergen sneaken :D! Dat vond ik het gaafste aan deze game, en de jumps natuurlijk. Ook blijft het fuckinggaaf om een wedstrijdje te doen om te kijken wie als eerste boven een bepaalde flat is, en als jij dan wint klaarstaan om de andere direct weer naar beneden te schoppen :cool:.
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2009
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game vond ik uiterst vermakelijk, en dat terwijl ik, toen ik hem speelde, nog geen XboxLive had. Ben benieuwd naar dit tweede deeltje!
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Beter komen ze wel met 4 player co-op, lijkt me echt bruut. _O_
     
  19. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Idd, met 2-player was al vet. :cool:
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

Deel Deze Pagina