Vind het maar matig eerlijk gezegd. Weer dezelfde stad, en grafisch is het toch ook wel erg achterhaald ondertussen. Ja, belangrijkste is de fun maar waarom niet een andere stad.
In de stad van Crackdown was nog minder te doen dan in die van Assasins Creed, en toch heb ik de eerst genoemde veel en veel meer gespeeld. Maak me dus ook echt geen zorgen om deze titel. Spel is duidelijk mooier trouwens. NIeuwe setting, met zombies. Meer speciale voertuigen, die waarschijnlijk ook allemaal transormeren naar level. Grotere explosies en 4 man co-op. Pff, dit wordt echt wel een leuk spel hoor, net als Prototype. Geen absolute top, maar ó zo leuk. Mark my words!
Zo lelijk is het toch niet? Ik vind die stijl wel tof zo tussen cell-shaded en het realistische in. Alleen vind ik die ontploffingen er niet super uitzien, pas er niet echt bij. Verder wordt dit gewoon heel tof in co-op, alleen ben ik nu wel uitgekeken op al die zombies. Het lijkt wel of veel developers bang zijn geworden voor het programmeren van AI's en er daarom maar overal zombies ingooien.
Crackdown is alleen al leuk vanwege het rondspringen. Denk niet dat ik er het volle pond voor betaal, maar voor een euro'tje of 20 is 'tie zeker van mij!
Ik heb me zo erg vermaakt met deel 1 dat dit een must have wordt! Dat het dezelfde stad is maakt me niks uit, ik vermaak me wel en zeker met 4 man co-op!
Idem. Ik zat erg uit te kijken naar deze game aangezien ik veel fun met deel 1 gehad heb vanaf de eerste dag. Toen ik het zombie verhaal hoorde (of wat het ook moge zijn) ben ik in éé'n klap afgehaakt. Ik hou het voorlopig wel bij Just Cause 2.
Heel veel vijanden blijkbaar, op zich allemaal leuk, maar duizenden? Vraag me af hoe je dat in een stad 'realistisch' samenzet. Zolang er maar niet teveel lag of framedrops van komen.
Wát? Dat is echt lame! Dat vond ik zo geniaal aan Crackdown 1. Niet eens de functionaliteit, maar gewoon het feit dat ik in een klein karretje stapte wat vervolgens een transformer word. @Dulle: Ik was eerder. http://archief.xboxworld.nl/news/14253/animatieserie-crackdown-2-gaat-van-start-met-aflevering-1/
Ik vraag me trouwens wel af hoe het zit met de verhaallijn en hoelang die ongeveer duurt. Want ik denk dat je het eerst opneemt tegen 'The Cell' (die resterende gangleden + burgers) en daarna die zombies. Maar ik had gelezen dat crackdown 2 zich iets van tien jaar na crackdown afspeelde. Deze komt hier sowieso te staan op releasedag, vind het jammer dat ik Crackdown weg heb gedaan maar misschien is dat wel beter. Als ik nonstop Crackdown speel en daarna deeltje 2 kan ik misschien vinden dat er te weinig verandering is en dat die tegenvalt . Ik hoop ook dat ze het principe van Crackdown aanhouden ivm eindbazen etc, want dat was gewoon geweldig in deel 1. Talloze manieren waarop je iemand kon doden. Had deel 1 drie keer uitgespeeld in een week tijd (2x via co-op en nog op hard etc).
Gaan we er een wedstrijdje van maken? (dan zou ik uiteraard winnen ) Inderdaad wel jammer dat je karretjes niet meer transformeren. Het was iets kleins, maar voegde zeker iets toe.
@Dulle: Jij zou winnen ja, omdat ik ook nog wel 's andere dingen moet doen en niet 24h/day achter m'n laptop zit. En damn, vind het echt balen dat die auto's niet meer transformeren. Had het ook wel stoer gevonden als in Crackdown 2 een helikopter transformeert tot een giga gunship...
Slingshot ziet er echt gruwelijk uit . Ik hoop dat er een soort online freeroam inzit waar je het gewoon op moet nemen tegen vijanden, soort freeroam Horde zegmaar .
Graphics zien er niet eens mooier uit, alleen het water is iets beter. Voor de rest grauwer wat ik juist minder vind.