Nee, ik was serieus. Niets van wat ze hebben laten zien qua gameplay/wereld/whatever ziet er aantrekkelijk uit voor mij. De graphics ondermaats, de stijl ongeinspireerd, en de gameplay ziet het er saai uit. Zoals ik zei, beetje rennen, springen en schieten. Tja. Dat KAN heel leuk zijn, als de game (speelwereld, verhaal, etc) me verder aanspreekt, maar ik zie hier gewoon helemaal niets in waarom ik het zou willen spelen. Kijk, Sunset Overdrive, dat is ook schieten en springen, maar dat had echt een origineel stijltje en leuke speelwereld. Dat zag er WEL geinspireerd en boeiend uit.
Ik wacht helemaal nergens op. Vind het momenteel dikke prima. Een strakke console, chille interface, de fijnste controller, game sharing en multiplats speelbaar met de mooiste graphics. Als ik bij een mattie Rocket League ga spelen kan ik inloggen met m'n eigen account en heb ik de beschikking over de wagens die ik de dag ervoor thuis heb aangemaakt. Tja, ik kan een paar van die exclusives niet spelen, maar dat interesseert me als casual gamer echt geen hol eigenlijk. Ik vermaak me verder prima met Gears en Forza Horizon, ook al zitten die straks op deel 234.
Game sharen kan ook op de PS4 . En de Xbox is een prima console, maar ik heb ze allebei. Een Xbox One S kost echt niks meer tegenwoordig.
Game wederom uitgesteld: https://www.polygon.com/2018/6/6/17436676/crackdown-3-delay-2019-xbox-one-windows-pc
MS kent geen generaties meer Ma'ja laten we eerlijk zijn, vorig jaar zag Crackdown er echt ruk uit. Grafisch 1 grote let-down en dat ook nog een op de X, hopelijk krijgt de game een grote op-poetsbeurt en krijgen we een volwaardige Crackdown.
Ik wilde nog Microsoft aandelen gaan kopen, maar ik denk dat ik toch voor Bitcoin aandelen ga. Veel veiligere keuze.
Our fans' response to the signature antics and explosive gameplay of "Crackdown 3" has been incredible. To ensure we deliver the experience they deserve, "Crackdown 3" will be launching in Feb 2019. We look forward to sharing more on "Crackdown 3" this Sunday during the Xbox E3 2018 briefing.
Waarschijnlijk die mensen die alleen een XBO hebben gekocht en nu jaloers kijken naar al die geweldige exclusives die uitkomen voor PS4... Leuk voor MS dat XBO ok verkoopt, maar als je als gamer honderden euro's in een console hebt geinvesteerd, hoop je ook dat de exclusives die aanschaf waard maken, anders had je net zo goed voor Playstation kunnen gaan. Hopelijk heeft Microsoft iets geweldigs deze E3, maar ja, nog niets over gehoord in de geruchtenmolen...