Dat lijkt maar zo, omdat je die PS4 controllers veel sneller verslijt met al die games, terwijl die Xbox controller in perfecte staat blijft, afgezien van de laag stof of course...
Heb hem zelf ook, vind de controller zelfs beter dan die van de One X. Hij voelt iets kleiner aan, maar ligt zo verdomde lekker in je handen. Ik kan echt blij worden van dat gevoel. Maar goed, die van mij kostte dan ook meer dan 100 euro.
Ik vind de Xbox One controller een beetje cheap (plastic) aanvoelen, vooral de RB en LB. PS4 controller heeft ook een touchpad, speaker en lightbar.
Maar ondertussen is de Switch Pro controller stiekem de beste van de generatie. Dat ding ligt echt zo perfect in de hand.
Helemaal waar, maar soms heb je de handen er ook niet voor. Mensen met kleine handen hebben niets aan een grote controller en mensen met grote handen, zoals ik, hebben niets aan een controller die hun handpalm niet goed kan omvatten. Het is niet zozeer alleen maar een kwestie van wennen, het is zeker weten ook een fysiek dingetje. Een te kleine controller, dat bijvoorbeeld met de PS2 en PS 1 voor mij het geval was, zorgt er bij mij voor dat ik totaal niet lekker kan gamen. Je moet daar echt een soort van gulden middenweg in zien te vinden en als de controller daar dan ergens bij in de buurt ligt is, is dat voor de meeste mooi meegenomen. Zoals @Modder-Eter een beetje aangeeft: Hij moet perfect in de hand liggen en ik denk dat een gemiddelde grote dan voor elke hand het beste is. Het gewicht vind ik ook enorm belangrijk en in iets mindere mate het gevoel aan de handen. De Pro PS4 controller die ik heb, geeft inderdaad een gevoel wat ik graag heb tijdens het gamen.
Crackdown campaign en multiplayer zijn nu afzonderlijk van elkaar te downloaden voor Game Pass eigenaren.
Die game is ook lang in ontwikkeling zeg. Ik weet nog dat ik bij die reveal trailer totaal niet onder de indruk was. Iemand hier die echt hyped is voor Crackdown 3? Eindelijk weer een 'exclusive' voor de Xbox.
Komt denk omdat ze de cloud niet aan de praat kregen. Gaat dat nou nog steeds gebruikt worden? Want zo bijzonder vind ik die destructie er nou niet uitzien.
Hyped ben ik zeker niet voor deze game, wel vond ik de eerste twee delen interessant genoeg om dit derde deel een kans te geven.
Uit 2015 alweer: Microsoft notes that Crackdown 3‘s cloud computing features allow for “20 times the computational power of [the] Xbox One,” resulting in enhanced detail and environmental destruction not possible using a console without cloud connectivity https://www.google.com/amp/s/www.digitaltrends.com/gaming/crackdown-3-cloud-powers-multiplayer/amp/