1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crackdown [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja dat las ik idd, dus dat betekend dat egt alle gangs terug zijn en dat je weer dik wordt belaagd? Das wel beter namelijk, mis de los muertos :mad:
     
  2. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Die auto's van hun waren tha bomb. :cool:
     
  3. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    die ideen, leuk bedacht, maar je kan natuurlijk ook gewoon tikkertje met schoppen doen,, of natuurlijk omhoog klimmen op de angency tower, en hem dan eraf schoppen :)
     
  4. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Hahaha dat heb ik al bij een vriend van me gedaan in de demo, was de eerste keer dat hij erop geklommen was en toen trapte ik em meteen weer naar beneden. Boos dat ie was:eek:
    Heb het daarstraks ff half uur gespeeld en het is echt fantastisch, dit spel houd me nog wel bezig tot dat gta 4 uitkomt.:thumbs:
     
  5. Koert

    Koert Kubus-Biets

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las ergens dat ze er niet allemaal inzitten :confused: Dat kan ook gewooon bullshit zijn hoor...

    Dat denk ik niet ;)
     
  6. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je snel je drivingskills omhoog krijgt? Ik zit met de meeste skills al op 3 of 4 maar driving is pas 1,60 ongeveer. Ik rijd echt constant rond en die races heb ik ook al een aantal keer gedaan. En ik rijd geen voetgangers dood :+

    Als iemand trouwens wil Co-oppen moet je me even toevoegen/inviten, NIEMAND uit mijn huidige friendslist heeft crackdown... :eek:
     
  7. Koert

    Koert Kubus-Biets

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    De beste manier om 4 sterren driving skill te krijgen is denk ik Time Attack, en dan de bossfight met Diaz. Dan pak je daar zo'n sportwagen en rijd je al die mannetjes onder. Daardoor gaat je skill echt drastisch omhoog :D
     
  8. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Dit spel is veel te snel uitgespeeld, ik heb een nachtje gespeeld en heb em nu al uitgespeeld. Al mijn skills op Max op driving na die op 3,5 zit. Ben nu bezig om een beetje de orbs te zoeken en daarna heb ik het wel gehad met Crackdown. Het is een leuk spel maar veel te kort.
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    wrm lopen je achievements dan van de 22ste t/m de 26ste?...
     
  10. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Dom dom dom.... :+

    Wil dit sple zo graag maar ik moet wachten tot iemand hem goedkoop aanbiedt in de Bazar :mad: Geldproblemen :mad: De ontploffingen zien er trouwens echt supervet uit 8)
     
  11. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Omdat ik donderdag het spel had gekocht, de makkelijke achievements heb gehaald (ongeveer een uur gespeeld vanaf 23:30u tot 00:30u) en daarna pas weer zondag gespeeld (op wat MP levels) na op de zaterdag.

    Ik ben vanaf gisteren pas echt bezig geweest met de SP dus dat betekend dat ie te snel is uitgespeeld.
     
  12. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je persee al die races doen?
     
  13. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet niks, alles mag, da's t mooie van Crackdown :)

    Hoe moet je trouwens die ene vent vinden van de Shai Gen, hij zit in zon gebouw maar ik heb geen idee hoe ik daar naar boven kom. Ik begin onderin die parkeergarage maar geen idee hoe je omhoogkomt. er is wel zon rondlopend glazen trappenhuis maar als je daar boven bent is er niks.
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2007
  14. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Yeah ik heb de game hier eindelijk liggen! En ik wil de game zo graag spelen! En hij is nog steeds gesealed!?! :9 Morgen mag ik eindelijk los :)

    Iemand hier die morgen met de game gaat beginnen? Ik wil heel graag coopen morgen met iemand die ook alles moet gaan uitvinden :cool: :9
     
  15. MiC

    MiC Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het verhaal is flinterdun, ja de opties zijn wat schaars. Maar kom op, gebruik je fantasie, ga co-op en ga een beetje kloten ik kan me echt uren vermaken daarmee ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik lig constant dubbel als ik lekker aan t karren ben en een of andere debiel (lees: vriend) pakt mn auto op en gooit me in t water, heerlijk.

    Zo droog soms, zo heerlijk. Top spel, mn geld waard!
     
  16. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    kan iemand mij vertellen hoe co-op werkt??
    kan je samen een nieuw game bginnen en dan alle bosses doden?
    of??
     
  17. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Dat kan inderdaad.
     
  18. WardNL

    WardNL Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Crackdown inmiddels ook in co-op uitgespeeld, best een leuke game!
    Snel uitgespeeld ja, maar wel veel lol gehad!

    Toen we eenmaal de toren beklommen hadden waar de eindbaas zich verstopt kon ik het niet laten... Mn co-op maat van de toren af te schoppen.
    Met een sierlijke boog vloog hij richting aarde en een paar tellen later sloeg hij te pletter naast een bushokje. "g*dv*rd#mm%, eikel!" klonkt het door mijn headset. hehe...:lol:

    Mjah... uitgespeeld in co-op. Wat dan?

    De volslagen idiote achievements halen bijvoorbeeld, of racen met je maat.
    Orbs jagen, auto's volplakken met limpet charges en het reuzenrad en de Agency Tower beklimmen. Deatchmatch houden. Noem het maar op, er is genoeg te doen in Pacific City!

    Of een activiteit die ik zelf verzonnen heb :
    Crackdown Korfbal
    benodigdheden : een grote gele container en wat lijken.
    Je plaatst de container op een plek die makkelijk te bereiken is.
    Vervolgens gooit ieder om de beurt een lijk in de container. Na elk succesvol schot vergroot je de aftand tussen jou en de container waardoor het steeds moeilijker wordt punten te scoren.

    Tot slot nog wat plaatjes die ik geschoten heb :

    [​IMG]
    [​IMG].
    [​IMG]
     
  19. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Zeker een vet spel. Heb vandaag de hele dag gespeeld, beetje lopen kutten met alles, vandaag is kijken of ik was bosses kan vinden :).

    Coöp is ook super trouwens.
     
  20. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Gisteren na bijna een week rustig spelen alle bazen verslagen en ik ben nog lang niet uitgekeken op deze deze game! :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina