1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crackdown [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shizzel

    Shizzel Guest

  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik had egt bij de 2de gang (rechter eiland onderaan, middelste supplypoint) een brilliant stukkie waar echt heel veel vijanden spawnden, mijn firearms schoten echt omhoog. Moet nu alleen nog maar racing en dan benk ook master agent :D
     
  3. jorgasme

    jorgasme Mitch Buchanon Lover

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hey Nera, ik had je post al op forum.gamer.nl gelezen.

    Ik heb deze game ook bij mijn neef eens gespeeld, en het vermoorden van die gangs en dat springen op gebouwen enzo dat is wel erg gaaf ja! Met heel veel auto's zo'n explosie maken is ook erg tof.




    Ik ga deze game ook maar eens aanschaffen, maar ik wacht tot ik hem ergens voor €40 kan krijgen.
     
  5. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Bij een aantal Media Markten is Crackdown 49 euro en ik denk dat je 'm voor 45 euro wel op dit forum of op Marktplaats of iets dergelijks kunt vinden :)

    Zou toch zonde zijn om te wachten met kopen van deze topgame totdat ie eindelijk wordt afgeprijst :thumbs:
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja zolang wil ik ook niet wachten, totdat hij word afgeprijst. Dat duurt me wat te lang denk ik, want dit is ook een gave game.

    Hier word Crackdown wel vaak aangeboden, dus maar ik moet maar eens goed rondkijken!
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dude stem op beijerland!! :D

    Maar goed, alle co-op missies achievement is kan je tog ook halen in die time trials?
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wahah STFU!! :D :D :9


    Lijkt me wel gaaf om via co-op de stad te terroriseren, en zo erg veel fun te maken met vrienden!
     
  9. Shizzel

    Shizzel Guest

    Heb hem zelf net voor 47 inc. gescoord, en kom op, voor een paar biertjes in de kroeg minder heb je dat verschil van 7 euro zo terug!

    Saint's Row verkocht voor 35 euro, 33 winst. 47 - 33 = 14 euro om een half jaar oude game om te wisselen met een nieuwe leukere :D :D.
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    We staan wel voor :)

    Maar die co-op is cker vet, vooral super droog om keihard op elkaar in te rijden op de snelweg waardoor er 1 keihard weg vliegt. Of je kan met die "schansauto's" gaan kloten :D. Vermaak me uitstekend met dit spel zowel alleen als in co-op :D
     
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Co-op is het inderdaad leuk, om dat soort dingen te flikken :cool:!
    Lekker rond scheuren in auto's, en proberen de grootste Jumps te maken...
    Of tikkertje spelen, tussen al die gebouwen door.
    (Leuk als je maat veel slechter is met zijn Agility :cool: )
     
  12. Bezetene

    Bezetene Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of je je campaign opnieuw kunt beginnen? Heb inmiddels alle gangs verwijderd maar mn skills zijn nog lang nie gemaxed, maar geen vijanden meer om ze mee te maxen :confused:...
    Bovendien wil ik hele campaign co-op doorlopen met maat van me, maar is nogal lullig als hij alle skills nog op 0 heeft en ik dikke skills heb :confused:
     
  13. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem hebt uitgespeeld en je stelt crime in dan zijn er nog genoeg vijanden om ze te maxen. Ik heb zelf het gevoel dat ze dan alleen maar sterker worden.
    Volgens mij moet je dan de save van je hard drive verwijderen.
     
  14. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Jupss...
    Je zult het complete spel van je HD moeten verwijderen!
    De Achievements die je hebt behaald zul je wel gewoon houden :).
     
  15. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Voor de mensen die hem nog niet hebben;
    36,50 inclusief verzending bij Play-Asia.com. De asia/J versie van 34,49 werkt ook op de Europese PAL Xbox 360.
     
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    waar stel je die crime in? aangezien ik ook geen gangs meer zie :mad:
     
  17. Shizzel

    Shizzel Guest

    Dooooh, daar kom je net een dagje (of eigenlijk een kwartiertje) te laat mee.
    Ach ja, voor 10 euro meer heb ik hem morgen al binnen, en heb ik ook geen "mss krijg ik boete van de douane"-angst :cool: .
     
  18. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's echt gay.. ipv dat ze gewoon een update doen dat je lekker die bazen opnieuw kan instellen... Ben nu trouwens level 4 op alle skills :) Maar om master agent te worden moet ik nu dus weer alles naar 99 trekken? Pfff echt geen zin in :mad:
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Als je het spel opstart en je in het hoofdmenu bent staat er naast 'Campaign' Crimes On/Off.
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2007
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ben nu ook master agent en het was best te doen, zelf racing gaat snel als je maar weet hoe :)
    Hoef nog maar een paar achievements en nog 5 agility orbs....:mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina