1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crackdown [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Net mijn laatste hidden orb gevonden*)
     
  2. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar ik de laatste rooftop race kan vinden, tenminste mijn laatste dan : Wings are for suckers race

    en nog iemand met tips hoe ik het beste die bovenste 2 sub-achievements kan halen bij Rampage, kill 15 mensen met je handen binnen 60 sec en nog eentje.
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Gewoon op groepjes intrappen bij de bazen bijvoorbeeld omdat daar veel leden lopen. Wat is die andere? Denk die banden, als dat zo is is er een garage bij Volk met een aantal gang auto's die je lek kan schieten.
     
  4. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die achievement is ook wel te doen. Net de frontflipper en de stunt driver gehaald met de lvl4 SUV op 't strand bij die huisjes, da's echt kicken om die enorme sprongen te doen. Maar ik moet nu nog een sprong van 6 seconden.. Iemand enig idee hoe ik die 't beste kan doen? Ik heb al een tijdje gezocht naar zo'n schansauto en die wil ik dan boven n afgrond zetten. maar ik kan zon schansauto nergens vinden. weet iemand in welk gebied die veel rondrijden?
     
  5. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet (gang-controlled) 25 auto's opblazen in 60 sec. (tips?)

    en ik wil nog ff weten waar die Wings are for suckers race is (rooftop race)
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Als je die ingang van die kermis hebt (die clownskop) Dan moet je ff die weg naar de agency volgen en egt naast die weg (vlakbij de kermis, net na de bocht) staat zo'n auto in een soort "open garage""zeg maar
     
  7. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks ik ga zo effe zoeken.
     
  8. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik moet alleen nog weng, de laatste boss. Heeft iemand miss wat tips om zijn gebouw goed binnen te komen?

    Ik kom er maar niet lekker in...
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Aan de onderkant van het gebouw kun je gewoon naar binnen ;)
     
  10. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt beter een stukje omhoog klimmen eerst.. dan kom je op een tussenvloer en daar kan je naar ibnnen. ik ben ook vet lang aan t zoeken geweest maar t eerste stukje buitenom klimmen
     
  11. Shizzel

    Shizzel Guest

    Ik krijg morgen de game binnen, dus ff vraagje:

    is er al een map met alle Agility Orbs?

    Ik heb al de map voor Hidden Orbs, en zelfs een IGN Crackdown guide die je normaal moet kopen, maar geen normale Agility orb-guide.
     
  12. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij hem maakt :+
    Nee geen idee, volgens mij niet.. Maar ze zijn ook allemaal goed zichtbaar. Dus als je vanaf het begin af aan systematisch te werk gaat moet het te doen zijn.. En anders kun je 3 uur gaan zoeken als je er 497 hebt :)

    ik raap overigens net mijn 389e orb op dus ik ben er nog niet echt mee bezig :)
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb er nu 489 ofzo. Iedere keer vind je wel weer een plekje waar je nog niet echt gezocht hebt. Heb net pas voor het eerst sinds ik daar de boss heb verslagen de haven eens goed doorzocht en daar vond ik er ook nog zeker 7 of 8 :thumbs:

    Alleen nu gaat het wel erg lastig worden om die dingen te vinden natuurlijk...

    Die Hidden Orbs daarintegen zijn heel wat moeilijker te vinden. Daar heb ik er pas 160 van geloof ik.
     
  14. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet zo orber:p heb nu 80 hidden en 196 agility orbs.. ben veel meer bezig met stunten met die SUV. :) Maar als er morgen nog mensen coop willen doen.. voeg me toe want ik ben nu wel toe aan een beetje multiplayer..
     
  15. MadMike BE

    MadMike BE pGaming

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb nu 830/900 en alle agility orbs :p
     
  16. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    lecht het nou aan mijn xbox of aan het spel dat die zon lawaai maakt:confused:
     
  17. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    dat ligt aan je xbox... heb ik met meer spellen wel last van hoor...
     
  18. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik aleen bij crackdown maaar is dat erg ?
     
  19. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    No problemo, behalve wanneer het echt té erg begint te worden.
     
  20. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ja bij crackdown is het heel erg maar bij me andere 30 spellen heb ik het niet
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina