1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crackdown [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe ziet je disc eruit? krassen ofzo? dan wil ie bij mij ook nog wel eens wat gaan kreunen :+
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Hmm... Nu ik er eens op let, bij mij maakt ie ook wel flink veel herrie bij Crackdown :confused:

    Volgens meer dan bij andere spellen...
     
  3. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    De mijne maakt bij elk spel enorme herrie.
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Volgens mij maakt het inderdaad niet zoveel uit welk spel je nu speelt.
    Misschien dat hij meer Lawaai maakt dan bij een spel als Viva Pinata. Gewoon weg, omdat hij vaak continue actie moet laden... :)
     
  5. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Een paar pagina's terug heeft er iemand de map gepost.
     
  6. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Iemand vandaag overdag zin en tijd om online te coopen? Ik ben de hele dag vrij, dus de hele dag bereikbaar voor Crackdown. Ik heb alleen nog maar alleen gespeeld, en nu wil ik wel coop eens goed uitproberen \o/
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    toevallig maakt mijn xbox bij dit spel meer lawaai dan elk ander spel :x erg vaag, maargoed pleur me dolby lekker hard aan :D
     
  8. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn.. die Agility orbs worden nu echt irritant.. Ik heb er 475 ofzo en ik kan ze gewoon niet meer vinden xD

    Die hidden orbs zijn soms echt voorspelbaar, heb ik nu 170 van.. :D

    Weet iemand nog plekken waar Agility Orbs zijn, maar waar je er makkelijk overheen kijkt?
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Bij Funland heb je er een heleboel, maar die zitten allemaal relatief laag, dus die zal je wel hebben. Ik vond er nog een heel stel in de haven in het Volk-gebied. Dat had ik nog niet echt uitgekamt en daar hingen er nog een stuk of 8.

    Je moet gewoon de plekken op de kaart waar je nog niet veel bent geweest een beetje uitkammen.

    Heb er zelf 488 :D
     
  10. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er iets van 440.
    Weet iemand een goede plek om timed stunt driver te halen.
     
  11. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Die achievement moet ik ook nog.. Misschien de Stuntbaan op het noorderlijke Los Muertos eiland? (Waar Diaz zit:))
     
  12. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Nog een weekje voordat ik em ook eindelijk kan gaan spelen. =\
     
  13. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik heb het nu al moeilijk en ik heb er pas 307...

    maar inderdaad, hidden zijn erg voorspelbaar,,
     
  14. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    help!!

    bij crackdown bevriest het spel ineens na 5 min of minder. terwijl ik gister nog wel goed kon spelen. maar vandaag is ie al 8 keer vastgelopen. dit is mijn 2e xbox. de 1ste had 3 rode lichten. toen kreeg ik deze xbox opgestuurd.
    wat te doen?
     
  15. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb er 450 nu
     
  16. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    hey tof dat je me toevoegd voor co-op maar ik weet niet of ik vanmiddag nog kan.. ben nu nog even bezig met king kong en moet zo nog een solicitatiebrief schrijven en versturen... maar ik invite je wel als ik ff tijd heb :)
     
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Is dit alleen bij Crackdown of ook bij andere spelen?


    Anders zul je moeten achten tot je de drie rode lichtjes weer krijgt. ;)

    Bij mij begon het ook met vast lopen eerst af en toe daarna regelmatig. En als je denkt dat het over is komt het de volgende keer als je, je xbox weer opstart komt het weer terug. Vervolgens begin je lichtelijk een paar keer weer de cirkel of death die brand waarna je vervolgens het weer gewoon doet maar vast loopt. Na een tijdje zal je xbox alleen nog maar de cirkel of death krijgen. En je zult het vervolgens weer moeten opsturen.
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Da's inderdaad vervelend! En vrij weinig aan te doen, dan hem op te sturen, als hij het straks helemaal niet meer doet.

    Ik heb mijn Driving skills vandaag in elk geval even opgepoetst, en moet zeggen dat dat heel wat scheelt! :)
    Heb nu daar 2 sterren voor, en merk dat ik nu sneller in een auto stap. Gewoon weg omdat het nu veel prettiger rijdt dan in het begin!
     
  19. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik al aardig wat gestunt maar ik denk niet dat je het daar in 1 minuut kan halen.
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Bij mij ook! Echt knetter wazig, dat ding zoemt en blaast voor het leven, bij andere spellen blaast die alleen een beetje maar bij CD is het best irritant :mad:

    @Shizzel, bij die IGN guide staan ook de agility orbs. Althans die ign guide die ik heb.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina