1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crackdown [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Green

    Green Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb nu eindulijk driving skills Agility Strength en Bommetjes gemaxt alleen dat schieten gaat niet echt snel ben pas op 2sterre


    Heeft iemand enig idee hoe ik die update moet downloaden hij doet et nooit en kan ik niet coopen?
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2007
  2. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de update moet je het spel opstarten als je online bent, dan gaat het vanzelf.
     
  3. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt het jammer dat er geen 'echte' missies in de game zitten, zoals in GTA:confused:A
     
  4. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    is er iemand die zin heeft de complete singleplayer te gaan ownen vanavond in co-op (voor de lol EN de achievement) ? :thumbs:
     
  5. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg me maar toe, ik heb het ook nog niet gedaan, ik kan wel vanavond of morgen.
     
  6. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    heb bijna niemand in mn lijst die crackdown heeft :mad:

    Tag: ArtificialFaith voeg me maar toe
     
  7. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    voeg me maar toe Jackie brown JR, vanavond hele avond/ nacht online, gaan paar xboxen aan elkaar linken :)
     
  8. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Geen mensen in je Frienlist die Crackdown spelen?!
    Dat is bij mij wel het geval...

    Hoewel Gears of Wars nog altijd het meest wordt gespeeld... :confused: :cool:
     
  9. sjoertje

    sjoertje Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Alhoewel ik denk dat dit een beetje retorische vraag is, stel ik hem toch maar; is Crackdown aan te raden ?
    Ik speel meestal shooters en van RPG's.

    PS: als die dan toch aan te raden is, hebben jullie dan nog een leuk goedkoop adressje;) (ik koop ze meestal bij GCSHOP)
     
  10. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    De cOoP achievement is best wel schandalig, je kan hem eigenlijk alleen krijgen als je met iemand speelt die nog geeen 1 eindbaas heeft verslagen, en dan moet je met die gene eigenlijk alle eindbazen uit gaan spelen, de enigste oplossing, is een memory card unit gebruiken waarop je met een vaste friend mee gaat spelen, Of je save verwijderen, maar dat is weer zonde van de agility orbs die je hebt verzameld
     
  11. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    of alle time trials doen....
     
  12. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin om time trials te gaan doen?
    Gamertag: Aukemid
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Alle agility orbs!! :D:D

    800 van de 900 bij crackdown :D

    edit: Mijn laatste agility orb was op de top van die draaiende koepel in het zuiden van Shai Gen (was best lastig om erop te komen)
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2007
  14. Green

    Green Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0


    Werkt niet als ik probeer om de update te downloaden gaat ie automatisch weer uit het spel en staat er cant download this update
     
  15. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    godverredomme vanmiddag crackdown gekocht, hoofdzakelijk om de coop probeer ik dat staat er dat is HDD nodig heb dat staat met mini letters op de achterkant, ik heb core :mad:
     
  16. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Zwaar verneukt... Je zou hem misschien nog kunnen ruilen of een HDD kopen natuurlijk.

    Heb zelf net DrivingSkill 3 gehaalt, gewoon al die gangmembers overrijden ftw \o/. Wat is eigenlijk zo'n FireFly ofzo? Waar is die te halen?

    Nog iets raars, als ik zo'n 'oprij-auto' neer zet (zo'n stunt geval) dan kan ik er niet oprijden, dan blijf ik zeg maar net voordat ik erop rij hangen :confused:..
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Klopt hebk ook wel eens, moet je hem gewoon wat vlakker parkeren omdat die op een klein heuveltje staat.
     
  18. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    yup, ik zag t ook pas staan na aankoop. zouden ze met dikke koeieletters erop moeten zetten eigenlijk.

    gelukkig heb ik de hdd van een vriend van mij op mn core zitten en hij hoeft m op zich voorloping niet terug. hij gamed niet veel.
     
  19. unitbuster

    unitbuster Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is het maximale level dat je kan halen met bijv strength
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    4 en dan een soort van lvl 5 (eigenlijk: --) maar alleen krijg je er geen skills meer bij.
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina