1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crackdown [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Firefly. Neem gewoon iemand mee naar boven op een hoog gebouw, gooi m recht omhoog en schiet je Firefly erop leeg. Easy as that :)

@ Auke: ja ik kan je niet joinen wegens mijn settings ofzo, en hosten lukt ook niet vanwege die settings, wazige zooi :confused:

2. splatman

splatman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoop dat er snel nieuwe content komt voor crackdown (een extra gang bijvoorbeeld met een extra gedeelte stad + nieuwe achievements)

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik zet altijd alles naar rechts behalve de taal (bij het maken van een lobby). Had ook dat ik en nog iemand elkaar niet konden joinen maar met die instellingen wel...:x

Laatst bewerkt: 6 mrt 2007
  4. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het iets bij family settings, of iets bij de setting in het spel zelf.

5. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aaargh! die alleys of the den races is fucking impossible! De eerste keer dat ik hem reed deed ik het bijna perfect en had ik een tijd van 1.44. Maar nu kom ik niet eens fatsoenlijk over het eerste heuveltje heen.

Dat het een kutrace is is tot daar aan toe maar dat ze je dan ook nog zo'n onmogelijk tijdlimiet geven wordt ik helemaal gek van!!

Wat is trouwens het nuttige effect van een race uitrijden in co-op. Is het dan zo dat als 1 iemand hem uitrijdt dat je dan beide de achievement krijgt ofzo?

6. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Jupz :) Als je maar als passenger in de auto zit. Ook krijg je beide de racing skills erbij. Ik en een gassie wisselden gewoon steeds de races af en hebben nu allebei alle races gecomplete :)

7. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus een maat van mij zou het eerste deel kunnen rijden (tot de gele paaltjes). En dan zou ik daarna alleen verder kunnen rijden? Of moet hij wel bij mij in de auto zitten?

8. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Hij moet dan nog wel bij je in de auto zitten, jullie moeten allebei alle checkpoints halen. Als hij hem niet hoeft te halen hoeft die niet mee en kan je hem alleen uitrijden, jij krijgt dan als enige de achievement voor alle races.

9. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus co-op is alleen maar nadelig met het racen, omdat je beide moet overstappen.

10. Gangsterdwerg

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft helemaal niet over te stappen bij The alleys of the Den. Ik heb 1.28 gereden ofzo met de supercar, je moet gewoon zorgen dat je goed door die steegjes heenkomt zonder al te veel af te remmen, schijt aan die voetgangers. En die paaltjes kun je met de lvl 4 supercar gewoon in 1x nemen.

Zit nu trouwens op 492 agility orbs. En ik ben volgens mij echt overal geweest. Echt klotekut achievement is dat zeg!

11. Gangsterdwerg

Leuk Bevonden:
    0
    Er komt nog een update ja, en daarin komen nog 100 achievement punten te zitten, zodat ook dit spel op 1,000 uitkomt. Hopelijk komtie snel en zitten er nieuwe agility orbs in zodat ik niet 34 uur hoef te zoeken naar de laatste 8 die ik nog moet :+8)

12. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook begonnen met zoeken!

Heb op het 1e eiland al bijna 90 secret orb's gevonden en iets van 210 Agility orb's ongeveer :)

13. Shizzel

Shizzel Guest

Ik heb nu inmiddels 320 Agility Orbs ofzo, en pff, zou niet weten hoeveel Hidden, 50?

Maar er zijn nieuwe regels qua GP per game he! Minimaal 1000GP, en met een gratis uitbreiding naar max 1250GP.
    Dus die 100+250=350GP voor een eventueel 4de gang.

Maar een 4de gang zou de map eigenlijk beetje verkloten, ziet er nu zo goed uit.

14. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het zoeken naar dingen is echt irritant. Ik snap ook niet waarom makers nog steeds zulke dingen in hun spel doen. Het is alleen maar een zwakke manier van gameplay verlengen. En volgens mij vind niemand het leuk afgezien van scoutingfreaks die elke zondagmorgen spoorzoekertje in het bos doen!

15. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    ze zullen toch niet een heel nieuwe gang er gratis bij doen? :confused:

Dat er een gratis uitbreiding komt is gaaf, maar ik verwacht niet een hele gang. Misschien komt dat ook nog een keer, maar ik gok dat het dan knaaken gaat kosten.

Maar het zou wel gaaf zijn als ze er een hele gang (gratis) bij doen. :thumbs:

16. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop liever dat ze er weer instoppen dat je bazen weer kunt aanzetten. En gewoon wat nieuwe content in vorm van wapens en een nieuwe agency car etc. Gangs boeit mij niet zo of je nou op Russen of Mexicanen knalt het blijft knallen! Daarnaast vraag ik me af waar ze dat nieuwe eiland moeten gaan plaatsen zonder de kaart te 'verpesten'.

17. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat je de banden moest schieten van autos die werden bestuurd door gangs

werkt t echt zo hoe jij t zegt?

18. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik dacht eerst ook dat de auto moest bestuurd worden door een gang member, maar lege stilstaande auto's tellen ook.

19. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ja, zo heb ik het ook gedaan.

Volgens mij niet hoor...weet je het cker? Maakt mij nie meer uit, heb nu tog de achievement :)

20. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    jep lege auto's werkt ook zo heb ik het tenminste gedaan :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina