Crackdown [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    De hoogste gebouw in de game is The Agency Tower.
    Dat is het gebouw helemaal in het midden van de map waar je ook begint. In het plafond zitten gaten of bij de suppley point zit er een soort gang waar je naar boven kan springen bij the agency waar je naar dat gebouw toe kan gaan.

    Veel plezier met beklimmen. :)
     
  2. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    1. dat is de agency building , het middelste eiland, dat is de hoogste dacht ik

    2. volgens mij is dat de Agency SUV op een hogere driving skill


    potvolbrie.. te laat! :mad:
     
  3. Shady_Bastard

    Shady_Bastard Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik d8 dat dat een andere toren was ergens in de bergen ofzo ( het leek in iedergeval zo kan ik me herrineren) waar zit die laatste baas eigenlijk , ben er eigenlijk nog niet maar ben nieuwsgierig
     
  4. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    op het shai gen eiland, in het midden, op het plein.
     
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    hm moet alleen nog driving skills op 4 sterren brengen (zit nu op "65") En dat gaat idd het snelst door crimineeltjes over te rijden :9
     
  6. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    komt er ooit nog de update dat er minstens 1000 punten te halen zijn?
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat is wel redelijk cker jah, alleen er is nog geen datum voor.
     
  8. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    zet t voortaan ff in een spoiler
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    boeiend, als je er naartoe rijdt zie je dat gelijk hoor...


    Grappige glitch: Wanneer je coöp doet, en de een zit in een autotje, en jij smijt zo'n oplegger truck op hem (waar auto's op kunnen) vliegt hij dik hoog over de hele map 8)

    - of hij komt onder de map :9 dan moet je gewoon richting strand gaan en je laten schoppen zodat je er weer boven komt.
     
  10. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    doed, het staat op de kaart die je bij het spel hebt gekregen!!:+
     
  11. RuudW

    RuudW RuudW

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het echt jammer dat het zo'n kort spel is. Heb het spel gistermiddag gekregen en heb 'm inmiddels al uitgespeeld. Tevens heb ik ook al alle bazen verslagen via co-op.:{ Dat laatste was echt maar iets van 45 minuten werk.

    Desondanks is het toch wel een vet en verslavend spel. Kan me hier in ieder geval nog wel even mee vermaken, nou ja dat hoop ik althans.
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2007
  12. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Damn :cool:!
    Dan heb je wel aardig veel gespeeld. Je hebt ook al je Skills tot het uiterste gekregen?!

    Tevens is het misschien verstandig om de volgende keer de moeilijksheidsgraad van hoger te zetten.
    Want dan is het inderdaad een simpel gegeven, om al die Gang Bosses neer te maaien.
     
  13. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuws: Eerste update van Crackdown online

    Vrijdag 30 maart 2007 - Wanneer je de volgende keer je Xbox 360 aanzet en Crackdown opstart zal de game je vragen om een update te installeren, zo heeft Major Nelson op zijn website bekend gemaakt. De update verbeterd diverse 'technische' probleempjes en zou ervoor moeten zorgen dat de game online nog beter verloopt.

    Ook zullen er meer gangvoertuigen in Pacific City aanwezig zijn na de update. Dit is gedaan om het eenvoudiger te maken om de 'Repo Man' achievement te behalen. Verder wordt ons beloofd dat we binnenkort meer informatie zullen krijgen over de eerste downloadable content van de game.


    CHILLLLLLL!! :thumbs:
     
  14. Baardaap

    Baardaap Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt GEK van dat spel :mad: er is een HIDDEN ORB in het Shai-Gen gebied, op een boog daar waar twee torens aan het water staan bij die baas-basis met die sportbaan er in EN IK KAN ER NIET BIJ!

    Ook de laatste 4 agility orbs nog niet kunnen vinden <zucht>
     
  15. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Baardaap

    Baardaap Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Nummer 168 zo te zien .... heb het geprobeerd met auto (bussen) stapelen en zo, maar kom er NIET bij :'-( .

    Oh en ook met explosieven spelen (oud Doom truukje; schiet een raket omlaag en je vliegt omhoog door de explosie) helpt ook niet :p
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Als je een object in handen hebt, en je springt, gooit en springt gelijk nog een keer spring je dubbel! (dus 2x zo hoog!)

    Wanneer het een object is (zoals een pallet ofzo) waar je als je naar boven kijkt niet doorheen kan kijken zeg maar, spring je zelfs 3x zo hoog! spring, gooi, spring spring.

    Werkt niet bij alle objecten..

    MAar misschien lukt het daarmee?

    //edit dies vet makkelijk man, gewoon via gebouw aan de andere kant vd weg, waar die bruggetjes heenlopen.

    Eerst op dat gebouw, dan naar de orb lopen, en naar benee springen :9



    damn echt veel gang controlled voertuigen opeens na die update 8) En die jetstream rijdt super fijn
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2007
  18. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja daar heb ik ook lang opgezeten :) uiteindelijk maar die mega toren beklommen en toen de dood tegemoet gesprongen bovenop die orb :D:D
     
  19. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    iemand zin in potje CO-op

    GT:mattiejj NL
     
  20. its me martin

    its me martin New Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    De Repo Man achievement behalen (dus die 100 wagens overnemen), moet je dat in één keer doen dus zonder het spel te stoppen of dood te gaan, of kun je verder gaan wanneer je maar wilt?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina