1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crackdown [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je alle gangs hebt verslagen kan je kiezen tussen crime on/off, dus je kan dan nog wel vechten.
    De A-knop heeft 2 "standen", als je gewoon snel en kort drukt spring je +- 1 meter als je hem goed indrukt spring je hoger.

2. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Even googlen en je hebt zo de kaart met de exacte locatie van de Globe.

3. Lt Lemmens

Lt Lemmens A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt ;)

Ik heb gistere de game uitgespeeld en ik kan je zeggen das nix want nu zijn er geen badguys meer om op te knallen alleen burgers je hebt wel alle tijd van de wereld om die races en orbs te halen

4. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0
    Als je nu begint vanuit het startscherm staat er

Solo - Crimes Off
    Co-op - Crimes Off

en daaronder nog iets, maar als je met je cursor naar rechts gaat, komt er te staan: Crimes On. Dat zorgt er voor dat de gangmembers weer tevoorschijn komen en kan je maar lekker gaan 'bowlen' met die Globe :D

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    ja en veel ook, helemaal na die update :D

6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Heb nog niet na de update gespeeld, maar zo te horen is het nu een stuk makkelijker om driving skill op 4 sterren te halen? Na de tentamen week maar even super agent (of hoe heet dat) worden, en de rest van de achievements proberen te pakken.

7. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Dat was al makkelijk vóór de nieuwe update.

8. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Kan je op de hoogste van de 3 pijlers van de Agency Tower eigenlijk enkel geraken met een agility rating van 4? Of zou het ook moeten lukken met 3, of eventueel minder?

9. SaM NL

SaM NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik voor het eerst de Agency Tower klom had ik een 3 stars rating.

10. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Het is me juist ook gelukt met een 3 ster rating. Bij de klim juist op het einde geraakte ik nooit hoog genoeg voor de eerstvolgende stang, maar de truc bleek te zijn even een zijsprong te nemen op een grote afvoerbuis, waarna je wel gewoon verder tot boven kan.

11. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Was inderdaad niet zo heel moeilijk, maar gaat wel degelijk wat tijd inzitten. Helemaal in fire-arm.. nog niet echt een manier gevonden om die op 4 sterren max. te krijgen.

12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Fire arm niet op 4 krijgen??? Dat is toch zo makkelijk?? Ik zelf hoef alleen driving nog. Kolmt omdat ik dat het minste doe.

13. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Met een paar uurtjes hersenloos rondschieten kan je firearms wel op 4sterren+max krijgen, maar dat is gewoon dom werk en niet leuk. Beetje rondrijden/springen met vehicles is wel redelijk leuke tijdsbesteding.

14. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ga mannetjes dood rijden wel van een gang dan he 8) dan ben je er zo en de fire arm haal je makkelijk als je op een gebouw gaat staan met een sniper.

15. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    fire-arm skill heb ik op max gekregen door de supercar te pakken (driving skill op 4) en dan gang autos kapot schieten met de miniguns die op de supercar zitten... fire-arms knalt omhoog en tis nog leuk ook met al die gang hitsquads die op je afkomen!

16. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Daar dacht ik niet eens aan. Ik heb alles zielig lopend op straat moeten doen, terwijl jij lekker in je Supercar zit. :cool:

17. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Gewoon crimineeltjes+wagens afschieten vanaf hoge gebouwen. Zo steeg ik binnen 1uur van 3 naar 4 sterren.

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Voor mensen die nog moeite hebben met de stunt marker achievement is hier nog een goede link ervoor (klik op het nummer van de marker voor een foto + filmpje):
    http://www.candiedskull.com/crackdown/stunts/

Is volgens mij nog niet eerder gepost namelijk en aangezien die markers zo onduidelijk zijn vond ik het wel beter om even een duidelijk iets te hebben :)

19. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken die kut orbs ni meer vinden ik zit nu op de 450 iemand nog enig idee waar ze zouden kunnen liggen

20. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    haha tja, onder elke brug kijken, op elk hoog gebouw kijken, langs het water kijken bij rotsen e.d. (zwemmend bijv.)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina