1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crackdown [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Cker wel :D

    Gister in 3 sec van het noorden van Shai Gen naar het zuiden van Los Muertos gevlogen :D. En 1 keer waren we ongeveer een minuut in de lucht, egt brilliant die cheatmode \o/
     
  2. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe vlieg je dan:lol:
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    In een ramp truck gaat zitten (werkte voor mij het beste). Je drukt op back in de cheat mode en selecteerd de ramp truck. Dan druk je gewoon een paar keer op Y en weg ben je *)
     
  4. Jujulza

    Jujulza Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteravond heb ik coop gespeeld met zo'n gast, nu ging ik net ff solo spelen en moet ik helemaal overnieuw beginnen, alle skills op 0 en ook 0 orbs enzo T____T
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Toch nog even aangezien een aantal dit toch niet hebben gezien...
     
  6. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Whoho heb de

    Archievement gehaald zonder dat ik maar ooit de prenium content heb gespeeld. Dus gewoon met de SUV gedaan. :9
     
  7. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    was bij mij ook zo, wat een zootje :9
     
  8. Nicola

    Nicola Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik begrijp de game niet echt, kan je alleen online als je een invite krijg? hoe vind je andere mensen? en hoe vind je die bazen? ik kom ze altijd alleen toevallig tegen... alvast bedankt voor de reakties
     
  9. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik ook hehehe.....:9
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    In het menu kan je kiezen of je zelf een co-op game host of dat je zoekt naar andere mensen die co-op spelen (willekeurige mensen), je kan dan zelf kijken wie je joined. Ook kan je een aantal dingen instellen om het zoeken wat precieser te maken. Je moet trouwens zelf zoeken naar waar de bazen zitten. Zodra je langs een baas loopt krijg je een update met info over de baas. Als je ze echt niet kan vinden kan je gewoon even op internet kijken voor de locaties maar na even door de stad heen te lopen heb je ze allemaal wel gevonden.
     
  11. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je die sprong gemaakt ik haal telkens net geen 3.

    En die nieuwe peacekeeper vehicles zaten alleen bij de betaalde toch?
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  12. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een buggy of SUV in die lift proppen in dat grote gebouw van de Sjai Gen, tot zo ver je kan naar boven rijden, en dan van het balkon af, 3x flippen haal je dan makkelijk :)
     
  13. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat net 3x geprobeert, maar ik haalde het telkens net niet.
     
  14. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm vreemd, ik had er zeker nog een halve draai achteraan kunnen doen. Blijven proberen dan maar :), ik heb het gedaan met die buggy, misschien maakt ie makkelijker frontflips.
     
  15. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar die zit alleen bij de betaalde toch?
     
  16. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
  17. JEFFOR

    JEFFOR Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    die 3 flips is makkelijk met een kameraad te halen in co-op

    de ene kiest de super car

    de andere de suv of bugy

    rij op mekaar in en je vliegt zo ontiegelijk hoog datje makkelijk 3 flips kan make :)
     
  18. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan join je iemand die de betaalde heeft:b:
     
  19. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Je moet blijven wallriden op het gebouw van Wang.

    Ga er recht voor staan beneden de trappen rij de trappen op spring met B en je komt op het glazen overkapping terecht en blijf B ingedrukt houden om zo een wallride te maken. Als de wallride bijna mee wil ophouden, dat kan je horen als die weer in normale stand wilt gaan rijden, moet je snel weel B herindrukken en zo door blijven gaan totdat je boven op komt. :)
    (Hierbij moet je misschien wel aantal keren oefenen totdat je het onder de knie krijgt.)

    Als je het einde hebt berijkt van het gebouw gaat die schuin terug de lucht in en word je automatisch naar achter gegooit. Je staat dan in de stand alsof je een backflip wilt gaan doen, maar de eerste telt hierbij dus nooit, dus zou je 4 backflips moeten maken. Daarom heb ik het met 3 frontflips gedaan die net uitkwam. :)
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Net lvl 4 driving skill skill gehaalt en gister complete all time trials in co-op, en complete the time trials in psycothic level. Die laatste was tering frusterend mede dankzij ik dit in m'n eentje moest doen want de vriend die me ging helpen had alles lvl 1 omdat die z'n savegame had gewist. Met z'n 2e zal dit wel makkelijker zijn. Voor die laatste achievement 100 gp gehaalt trouwens. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina