1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crackdown [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ik krijg in los muertes gebied geen intel meer?
    En dat terwijl ik nog 2 mobs moet verslaan:confused:

    Weet iemand hoe ik daar achter kan komen?

    Mvg,
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    ik zie dat je het antwoord gevonden heb. Ik heb trouwens crackdown niet, maar ik kan in de demo gemákkelijk op die toren komen, je hebt alleen agility level 3 nodig, ik ben er echt al 365 keer op geweest.
     
  3. Koert

    Koert Kubus-Biets

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de poster die als het goed is bij game zit staan alle boss locaties aangegeven. Dat wist ik eerst ook niet.

    Hier trouwens hoe je de Agency Tower beklimt: http://www.youtube.com/watch?v=pYFqOW9dvgk
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2007
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    net effe co-op gedaan, dat is echt masterlijk :D totale chaos aanrichten :D
     
  5. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je ook een plek waar je bijv. een sprong van 115 feet hoog kan maken of een dubbele salto?
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2007
  6. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ZOu je de agency tower ook met 3 sterren agilty kunnen beklimmen denk je?
     
  7. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    In het Agency gebouw, dus de plek waar je begint, kun je op het paarse rondje staan en kiezen uit drie verschillende voertuigen. De Supercar, de SUV en de Truck. Als je vier sterren hebt veranderen die voertuigen automatisch, zodra je in het voertuig stapt. Is toch niet zo moeilijk om te begrijpen?

    Ik heb 'm beklommen met drie sterren, dus het lukt.
     
  8. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Jaa dat kan, is een vriend van me gisteren gelukt in het echte spel en ik heb het ook gedaan in de demo. Succes ermee:thumbs:
     
  9. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    lol ja dat zal het zijn...

    maar weet iemand waar je die homing missile kan krijgen?
     
  10. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    @ auke

    Je kunt naar de berg toerijden met het het grote beeld van de Los Muertos leider erop, daar kun je met je suv van de berg afspringen en heb je de achievement. De 200 feet achievement heb ik gehaald door met de supercar volhard de 1ste tunnel uit te sjeezen!

    Let wel even op dat ik mijn driver skill hier bij beiden al op level 4 had!

    Voor de mensen die snel stunts willen halen, zoek een paar van die oplegtrucks en zet die op het strand. Dit in combinatie met de strandhuisjes en je hebt zo alle driver achievements. Let wel even op dat je de SUV met zijn jumpfunctie gebruikt!!
     
  11. jorgasme

    jorgasme Mitch Buchanon Lover

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    De jumpfunctie?

    Kort spel trouwens. In drie avonden heb je alles wel gedaan en gezien. behalve de speciale achievements dan zoals al het gestunt.

    Iemand een snelle oplossing om een auto met explosieven 6/7 seconden in de lucht te houden? Ik heb t op de snelweg met granaten en raketten al geprobeerd.
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2007
  12. apox

    apox Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Firefly, van the Shen Gai
     
  13. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Je kunt ook gewoon System linken, ik zit elke dag met 2 boxen te linken, waarschijnlijk moet je in hetzelfde gebouw, hetzelfde netwerk enz zijn...

    bij mij werkt in iig :D
     
  14. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je level 4 wordt in driving krijgt elke agency auto een eigen special ability. De Supercar heeft voortaan machinegeweren, de SUV heeft een jumpfunctie, en de trucker heeft een boost. Al deze abilities zijn te gebruiken met de B knop. ;)
     
  15. ViperMike

    ViperMike Guest

    Volgens mij begint dit spel best wel te vervelen al heb je hem helemaal uitgespeeld.
     
  16. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja.... halo begint ook te vervelen als je hem hebt uitgespeeld...
     
  17. Koert

    Koert Kubus-Biets

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoe hoog je explosives skill is?

    Maar zo heb ik het gedaan: homing rocket launcher en die andere rocketlauncher gepakt, supercar gepakt, naar buiten gereden, auto geparkeerd. Dan één rocket, daarna nog één om de auto goed de lucht in te krijgen, dan ren je (schuin)onder de auto en blijf je schieten tot je wapen op is. Als het nodig is switch je dan nog snel naar de andere rocket launcher om door te schieten.
     
  18. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    9.234
    ja dat kan je doen maar je kan het ook makkelijker doen... http://www.youtube.com/watch?v=oyKNkl2DACA
     
  19. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Nee, want daar zit een goede Multiplayer bij.
     
  20. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Als je een beetje fantasie hebt kan je met deze game volgens mij lang genoeg uit de voeten. Ik heb me dan ook urenlang vermaakt met alleen de demo. Met alle sandbox games kan je jezelf denk ik wel een lange tijd vermaken. Het hangt er gewoon van af hoe fantasierijk je bent.
    Morgen ook maar eens de game halen en meteen helemaal grijs spelen8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina