1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crackdown [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk sinds die nieuwe contens speel ik alleen keys to the city, toen ik het normale weer wou doen zei hij dat ik dan mijn savegame kwijtraak, wat gebeurt er als je op doorgaan klikt, moet je dan weer alle bazen en je Firearms enzo opnieuw doen?
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je raakt je game als 't goed is niet kwijt. Bij Keyes to the City kan je 't juist niet opslaan. Dus alles wat je bereikt hebt tijdens 't spelen van Keys to the City gaat weer verloren. Maar je echte game niet.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oké. En die tag kan je aanpassen he. ;)
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Weet iemand hoe je snel veel firearms skill bijkrijgt? Want het gaat toch zo langzaam!

    En wat heb je er eigenlijk aan om je skills te maxen (behalve die achievement), want ik heb nou mijn agility gemaxed en ik merk eigenlijk geen verschil met 4 sterren...
     
  5. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je misschien reserruct gangs aanstaan, dan zou er staan dat je game progress verloren gaat. Als reserruct gangs uitstaat kan je gewoon verder spelen als het goed is.
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Geen drol, het is alleen goed voor die achievement :)

    Ja denk ook dat die dat heeft gedaan. Anders geeft hij namelijk die melding niet.
     
  7. timtrix

    timtrix New Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn crackdown disk slaat bij opstarten vast iemand enig idee?
     
  8. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    En achievements, kan je die dan wel krijgen bij Keyes to the city?
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    nee, zou wel erg makkelijk zijn...
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zoals COOKIE X al zei. Dat kan niet. Is logisch ook he, anders had je zo alle Achievements. ;)
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nou, ik zat op 61 van 3 sterren, en na een ruime 35 minuten heb ik eindelijk level 4! Dus nu zit ik met alles op level 4. Nu nog alles maxen :+ Agility en Strength heb ik al. Driving zit ik op 62 en explosives ook zoiets, dus dat is zo gehaald. Alleen dan firearms. Damn. Nou ja, ff een uurtje goed doorschieten en dan is die achievement ook weer binnen.

    Dan zit ik met die verdomde orbs. Ik heb er nu iets in de 470. Alleen ze zijn nu zóóó moeilijk te vinden. Het duurt echt lang. Iemand tips? En ik heb nou iets van 150 à 160 hidden orbs.
     
  12. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey COOKIE X moet je eerst de baas verslaan op het booreiland, want bij mij staat dat karretje er nog niet, en in het filmpje is het wel heel rustig met Volk gangsters:9
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Eerst die baas verslaan idd, en dan even een eind weglopen zodat dat karretje kan spawnen.
     
  14. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn laatste 2 had ik bij de agency tower, daar kun je nog even kijken. Ook aan het einde van het strand van los muertos, op de rotsen vond ik moeilijk. Als je er nog 30 moet, zal er ook nog wel een plek wezen dat je nog niet goed heb bezocht. En voor de rest gewoon goed zoeken!
     
  15. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    En weer bedankt COOKIE X
     
  16. JEFFOR

    JEFFOR Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    dat karretje staat ook bij die super grote parkeerplaats weet aleen even niet meer waar dat was, volgens mij daar in de buurt. moet je ook een baas killen.
    echt een super grote parkeerplaats 5 hoog ofzo :)

    en daaronder staat dat karretje eraltijd !
     
  17. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat die garage van een General van de Shai-Gen. Ik zal daar is kijken.
     
  18. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Yep dat grote ronde ding met meerdere verdiepingen. Let alleen op dat als je daar die baas killed het karretje niet meer terug komt.
    Zelf heb ik hem overigens bij het olieplatform vandaan gehaald. Toen ik hem bij die Shai Gen generaal wou halen was iemand zo vriendelijk om er een raket in te knallen. Vervolgens respawnde ie niet meer om 1 of andere reden.
     
  19. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt Nemesis.
    Das een aardige naaistreek.
     
  20. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    het is normaal , als je bij het aan land brengen hem kwijt raak ( in het water laat flikkeren e.d) dan zul je moeten doodgaan en opnieuw spelen om het karretje opnieuw te krijgen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina