Man, ik heb het hele eiland 10 keer afgezocht. Opzich had ik 'm nog best snel, die laatste. Binnen een paar uurtjes goed zoeken. Hing boven een klein verbindingsbruggetje tussen twee gebouwen in. Wat een kutplek was dat... Bijna niet te zien.
die orbs zijn op zich best wel leuk , ook al is het erg frustrerend als je ze niet allemaal kan vinden.....
Ik moet er nog +/- 40, en ik ben nu al gefrustreerd dat ik ze niet meer kan vinden Nog 140 Secret Orbs
Die secret orbs? Waarschijnlijk niet Ik ben geen echte doorzetter kwa achievements, ik heb gewoon (te) veel games
Ik moet zelf ook nog een stuk of 40 Agility Orbs, die moeten wel te doen zijn. Probleem zijn die Hidden Orbs wel daar zit ik pas mee op de helft en kan nu al niets meer vinden Btw @ Dulle je weet toch dat je avatar niet Hermelien is maar Bellatrix ?
Ja hoor Ik vond het wel een mooi shot om als avatar te gebruiken Ik weet eigenlijk niet of die scène ook in de film zit. Ik meen ergens gelezen te hebben van niet maar goed, dat is een klein beetje offtopic
kijk eens onder bruggen , op de rotsen en daar tussen.....en in steegjes en trapportalen van de flats.....
Ik heb hem gisteren gekocht, voor €12,50 2e hands bij freerecordshop. Maar zat geen enkel krasje op schijfje, en boekje, alles zat erbij en was in nieuw-staat. ben er echt blij mee! Jasper.
Ja, inderdaad, als ik budgetgaming.nl mag geloven heb ik meer dan €40 bespaart. Serieus, die kerel die dat spel heeft ingeruild is echt gek in z'n knar, hij had em via internet makkelijk voor minimaal 25-30 € kunnen verkopen. Naja, beter voor mij. Jasper.
Weet iemand waar precies de hidden orbs zijn van het gebouw waarin de leider van de Shai-Gen zit? Ik zie op de Hidden Orbmap dat er een stuk of 3-4 in het gebouw zitten maar ik kan ze niet vinden, misschien heb ik ze ook wel een keer gepakt hoor maar ik moet het toch zeker weten.
kijk op de map welk nummer de orb heeft en ga daar na naar de Photo Gallery , zoek het bijbehorende nummer op en je kan zien waar die hidden orb zit......