Denk dat het wel goed is dat er geen nieuwe crackdown komt,en met Gta4 wie heeft het dan nog over crackdown.
Wie heeft het überhaupt nu nog over Crackdown. Niet veel als je het mij vraagt. Game uitgespeelt, daarna speel je hem simpelweg gewoon niet meer.
Ik vond de game echt tof omdat net zoals bij de GTA games de fun factor zo hoog is, maar verder heeft het geen diepgang en replay value.
Crackdown was veel meer fun Ook die serieuzere stijl in GTA IV bevalt me niet helemaal. Tel daarbij ook de RPG elementen van Crackdown bij op + dat jumpen van gebouw naar gebouw enz. Spektakel ftw \o/ Niet dat GTA IV een slechte game wordt hoor.
Heb het spel ook sinds vandaag, net even gedaan, maar vroeg me af hoe het zit met je skills: word je ook beter door simpelweg veel te rennen en rijden? Ipv alleen door races te doen of orbs te pakken. Best geinig spelletje trouwens, werd Saints Row al beetje zat, had gehoopt dat GTA IV einde dit jaar zou komen.
je hoeft helemaal niet veel te racen en veel orbs te pakken (ok het helpt wel, maar niet nodig) om je stats te maxen
Door ze te gebruiken, behalve agility, daarvoor moet je inderdaad die rooftop races doen of agility orbs verzamelen.
Perfect, danku. Die orbsvinden gaat tot nu toe vrij snel, heb er al 60 van 500 in klein uurtje speeltijd.
Ik zie Niko (of Nikos, who gives a damn) nog niet zo snel van gebouw naar gebouw springen. De funfactor van Crackdown is gigantisch.
Ik heb toevallig GTA San Andreas nog liggen en free-roam gta stijl vind ik persoonlijk niet zo geweldig. M.u.v. het motorrijden . Voor mij wordt free-roam pas tof als je iets bijzonders kan, á la Crackdown, hell zelfs Spiderman was leuk wat dat betreft. Daarom ben ik zo benieuwd naar Prototype
klopt, funfactor is gewoon erg hoog in crackdown. Bv online co-op een beetje ouwehoeren. Zoals met die lage snelle auto (soort batmobiel) pakken uit the agency, en dan zo snel hard mogelijk tegen je medespeler aanrijden (die natuurlijk ook hard op je af komt racen). Dit is fun want je vliegt dan lekker hoog de lucht in. Of door met allebij de buggy te pakken en de stuntarena in te gaan is funny. Of zoveel mogelijk auto's op een hoop gooien en dan opblazen. Er kan zoveel wat leuk is, wat je in gta niet kan.
Heb Crackdown nog nauwelijks gespeeld, maar GTA gaat altijd boven alles. Saints Row kwam heel dicht in de buurt trouwens, maar was iets te klein en beperkt (geen motoren, boten of vliegtuigen/heli's). Qua graphics en nog wat leuke details was het zelfs beter dan GTA.