1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crackdown [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 9 jul 2007.

  1. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    jeej alles skills vol nu, alle races gewonnen nu nog ff die time trials :D
     
  2. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet alleen autorijden nog, maar dat doe ik nauwelijks (spring overal heen ;)). Net ook even online gekloot, is wel mooi. :+
    Alleen jammer dat alle bendeleden verdwijnen als je de bende uitroeit (wel logisch natuurlijk), want dan is de stad zo leeg en doelloos.
     
  3. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    dan is het wel handiger om bepaalde achievements te halen.

    als ik jou was zou ik de races doen heb jj achievements en skills, 2 in 1 klap lijkt me zo:+
     
  4. folser

    folser Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Die auto races, en races waar je van gebouw tot gebouw moet springen, is er daar geen iccoontje voor op de map, sommige heb ik al gedaan maar vindt het zo lastig dat er zoals bij gta of saints row, dat niet wordt aangegeven op de map :confused:
     
  5. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je op start drukken, dan naar achievements gaan en ergens onderaan staat precies per race of je die wel of niet hebt gedaan. :)
    Ga inderdaad maar eens racen, hoewel ik de autos niet prettig vind sturen. Autos hadden er wat mij betreft helemaal uit gemogen zelfs. :+
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Mensen, ik start net Crackdown op maar bij het scherm dat hij de savegame wil laden gaat hij niet verder. Er blijft de hele tijd staan: Loading Save Game..

    En nu?
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    savegame wggooien en opnieuw beginnen?
     
  8. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Je zult denk ik toch moeten herstarten hoe vervelend het ook is. Hij is vastgelopen, nu maar hopen dat er geen data verloren gaat. :x

    Iemand trouwens een idee hoe je dingen heel ver weg kunt gooien? Ik heb mijn krachten bijna allemaal op maximaal, maar krijg dingen nog geen 200 feet weg.
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Als dat de enige oplossing is dan ben ik bang dat Crackdown de Bazaar op gaat, iemand anders nog suggesties?
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Is dat niet normaal? Bij het hoofdmenu loopt hij altijd traag, zeker als je twee packs hebt gedownloadt zoals ik.
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik heb hem net 10 minuten aanlaten staan en hij bleef erop staan, vannochtend was dat niet het geval:'-(

    Ik las ergens dat je de hard disk cache van je Xbox 360 kan opruimen, hoe werkt dat precies of is dan alles weg?

    Edit: Netwerkkabel uit de Xbox gehaald en opnieuw geprobeerd te laden, werkt perfect. Hij doet het nu weer!:D:D
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2008
  12. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Zucht, heb ook last van live op het moment...

    Eerst bleef crackdown hangen op 'loading saved game'.
    Daarna heb ik mijn cashe een reset gegeven (naar system-memory en dan Y op je HDD, X X Left bumper Right bumper X X)

    Als ik nu crackdown wil opstarten krijg ik de melding 'Disconnected from Xbox Live' en direct daarna ?Update Required. Kies ik voor 'Yes, update now dan krijg ik de melding Update Failed. Daarna ga ik automatisch naar m'n dashboard waar ik direct 'insign' op live.

    Als ik Test via system, network settings dan is alles in orde.

    Iemand een oplossing?
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Grote kans dat dit gewoon komt omdat live nog steeds erg gaar is. Messages verzenden wil ook nog steeds niet lukken bij mij, joinen gaat ook heel traag.
     
  14. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we het hopen, stond net alweer op het randje... :mad:

    Maar het is toch wel vreemd dat je, als je een spel opstart, wordt 'uitgesigned' waardoor je de update niet kan downloaden en terug op je dashboard sign je direct weer in...(?!?)

    Is er dan onderhoud aan live oid?
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2008
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nee, live kampt met een lading problemen door alle nieuwe gebruikers. Records met meeste gebruikers online zijn gebroken en door alle problemen heeft MS nou besloten iedereen een gratis arcade game te geven. De marketplace ligt er ook uit en updates downloaden gaat idd ook niet op het moment.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    WTF heb ik aan een (waarschijnlijk toch kutte) Arcade-game als Xbox Live bij mij t al 3 weken voor geen meter doet?! Ik betaal hier potverdriepiemels 60 euro voor en nog krijg ik dit. Vergeleken met 't Netwerk van Sony dat zelfs gratis is vind ik dit wel een aanfluiting.
     
  17. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet deleten.
    In het hangende laadscherm, de netwerkkabel eruit halen, erin doen, insignen en je kan gamen (ook co-op). Ligt inderdaad aan Live.
     
  18. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Grappig, wilde net ook Crackdown gaan doen en inderdaad hetzelfde probleem. Het moet dus inderdaad wel aan live liggen op de een of andere manier. :{

    Jammer dat een dienst waar je zo'n bedrag voor moet betalen niet vlekkeloos werkt en weken van slag af kan zijn.
     
  19. goodworm

    goodworm Defqon.1

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb zelf heb geen problemen met crackdown maar ik had ff een vraagje. voor die confiscator achievement moet je allemaal van die auto's vinden, ik heb nu ze bijna allemaal behalve moet ik nog zo'n auto wat erg veel op een bagage drager lijkt weet iemand waar ik deze auto kan vinden? alvast bedankt :)
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [yt]pti_rE9ej7o[/yt]
     

Deel Deze Pagina