Welke race is dit nu, diegeen waarbij je het Agency gebouw moet beklimmen, want ik hoor nu allerlei verhalen door elkaar en heb de race zelf nog niet kunnen vinden...
Ik ben ook maar eens begonnen met wat pogingen. Schiet tot op heden niet echt op Probleem zit hem in het volgende: Op een gegeven moment stop de race Dan ben ik bij checkpoint 22/28 ofzo, en dan zijn de beams en de klok inees gone. Ook al zat ik pas bij een minuut of 5:30. En zijn er mensen die tips kunnen geven over welke levels je het best kunt gebruiken? Eerst upgraden naar level 4 (springen en snelheid), of lekker met level 3 van start gaan?
Ik denk persoonlijk dat level 3 Agility genoeg is, aangezien je met level 4 soms niet goed uitkomt met je sprongen. Maar misschien mensen met meer ervaring in de race die dat tegenspreken. Ook handig om autoskill te hebben voor het stukje over de grond... (tip, tip) Als je 'time out' hebt, dus dat de race opeens ophoudt, dan ben je niet snel genoeg. Dat is de tijd die in het spel voor 1 checkpoint naar de andere staat. Sommige zijn best lastig, als je een foutje maakt bij het beklimmen van de toren, ben je snel de pineut!
mwoah, ik gebruik meestal lvl 4 agility en lvl 3 racen, gewoon een beetje goed uitmikken waar je springt. Maar mijn beste is oopk maar 3.46.214 oid, us ik zeg maar niks, kan nog minstens 20 sec sneller,zat ff achter de agency deur vast omdat ik te vroeg uit de auto sprong en met kliemmen viel i ook ff bij de laatste, dus ik probeer nog ff wat sneller.
Ok, op zo'n manier zit dat dus met de tijd Volgens mij is level 4 wel nodig om het gebouw te beklimmen. Het 3e of 4e checkpoint in de toren (waar de klim echt begint) heb je volgens mij level 4 nodig. Anyway, ik moet dus eerst maar eens zorgen dat ik rijvaardigheid ook wat omhoog krijg. Als ik hoor dat mensen hier met 1.15 min. al in de tunnel zitten Ik kom daar aan rond de 2:00 min. Mocht coop nou wel of niet gebruikt worden? edit:/ coop is dus niet de bedoeling
4:38 Level 4 voor springen/snelheid Level 2 voor autorijden Zaten nog vrij grote fouten tussen, wat betekent dat ik een betere tijd kan (en ga ) zetten.
Actie loopt t/m 22 februari, dus nog 2 dagen Waar ik beniewd naar ben is, of er nog een tussenstand komt van de snelste 5? Weet ik iig of ik een beetje in de buurt kan komen