Als de prijsvraag tot 22 februari loopt, kan ik me best voorstellen dat mensen met een goede tijd snel willen weten of ze gewonnen hebben of niet. Het is een kleine moeite om even de 5 snelste tijden te posten.
Ik heb geen id hoeveel er buiten het forum om is gespeelt. Indien niet zoveel maak ik een kans. Maar als er mensen 3.11 gehaalt hebben, en er zijn veel inzendingen, dan is mijn 3.46 natuurlijk veel te weinig Maar we wachten geduldig (anderen iets minder ) af.
wat heb jij eraan als ik uitgesloten word? vrijheid van meningsuiting, lijkt me niet echt een goeie reden om me daarvoor uit te sluiten, zou wel goeie reclame zijn voor xbw.nl ook wil jij moderator worden ofzo op dit forum? is je neus al bruin?
wat is dan het nut van deze prijsvraag? ik wil het spel zo graag dat ik geen zin heb om langer te wachten dan nodig is, het is 5 minuten werk om de uitslagen hier te posten.
nou even voor de duidelijkheid, 1. jujulza 3.11 2. mister me too 3.19 3. madmike 3.35 4. ravage 3.46.214 5. geertbargeman 3.46.? dus lenny met 3.49 heb je het niet gehaald edit: tot zover zijn dit de geposte uitslagen, post je tijd als die sneller is dan 3.46 dan weten de afvallers dat ze hem in de winkel kunnen aanschaffen PS: je moet je tijd al wel naar mirik gestuurd hebben voor de 23ste
en nu ng de officiële, want ze krijgen ook inzendingen van buitenaf, mensen die niet op het forum enz zitten é..
als je bij je score ook je xbw username moet sturen zouden ze zowiezo wel aan gemeld moeten zijn om mee te doen en ik neem aan dat ze dan ook het forum ervan bekijken
Maar XBW heeft zoveel users die alleen frontpage nieuws checken Ik been veel meer op het forum te vinden dan op de frontpage. Dus met een 5e forum tijd, ben ik er denk ik niet
Mirik, waar blijf je met die uitslagen? Je zit op msn en post nieuws, dan kan je toch ook ff op het forum komen en een post nalaten?
Heb je hem ook op msn aangesproken? Anyway, hij heeft net nog nieuws gepost, dus een berichtje op het forum moet mogelijk zijn Mijn tijd was overigens een 3.46 hoog, dus ik sta op een 5e plek van het forum
Ik spreek hem aan ja op MSN, maar hij antwoordt niet... Mss werk, wie weet, juist ook PM verzonden.. we zullen zien é, nrml was de uitslag voor donderdag..
Achja, mijn evaring vertelt mij dat het hier op XBW met uitslagen wel vaker lang duurt Maar het is en blijft een gratis game. Hopelijk leest ie hier even de boel door.
jij kn er ervaring mee hebben, ik niet, ben nog maar geregistreerd é, ik werk bij gamesplanet, gunk en gameolution dus ervaring met gamessites en forums heb ik zeker en vast maar kwil Crackdown!