1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crackdown in de preordershop

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door mutantemile, 21 jan 2007.

  1. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Meschien is hier al over gepraat maar dat weet ik niet.... Maaruh, is het niet een beetje stom om in de banner van Crackdown (en op de frontpage in de reclame) van de preorder te zetten dat het inclusief de halo3 beta is.O-) Want hij zit toch niet bij elk exemplaar dus het is eigenlijk oplichterij, en valse informatie geven is zelfs strafbaar volgens mij,:confused: niet dat ik er nou wat tegen ga doen... ik vroeg het me gewoon af..

    en alst nou wel zo is dat bij bij elk exemplaar is (wat ik betwijfel) dan neem ik dit weer terug en ga ik preorderen.. :thumbs:

    _0/
     
  2. basovich

    basovich Guest

    nee..alleen bij de eerste lading (pre-orders dus) zit de beta versie van H3.
    als jij hem bijv. rond maart in de winkel koopt hem je maar een minimun kans dat de H3 beta er nog bij zit.


    maaruh, jij gaat hem dus preorderen vanwege de beta zo te zien?? :{
     
  3. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Maar kunnen ze het dan garanderen? Want als ik nu zo bestellen en hij zit er niet bij dan zou dat dus niet echt wreed zijn...
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2007
  4. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Dude, in iedere Crackdown zit gewoon zo;'n key.
    Eerst doet Microsoft alsof de hele Halo 3 beta een exclusief iets is voor slechts een paar honderd man. Iedreen is in rep en roer, vervolgens komt het nieuws dat Crackdown de key ook bij zich draagt. Beetje vreemd aint it?

    Gewoon marketing truc, blijft gewoon een hele tijd hoor.
     
  5. berendhaan

    berendhaan Forum sjonnie

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom zouden ze het er neer zetten als ze het niet kunnen garanderen??
    als jij hem pre-orderd krijg je hem. Ben je te laat dan is er een kans dat je hem niet krijgt.
     
  6. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    ja maar dan zou het dus betekenen dat als je later bent dat je kans hebt dat je hem niet krijgt en dan is het oplichterij...

    ze zeggen namelijk overal verschillende dingen, de een zegt dat hij bij alle crackdown zit en de ander zegt bij een paar etc etc etc

    weet 1 v/d mods niks te vertellen hierover
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2007
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Als je te laat bent met preorderen heb je hem nie, da bedoelt hij. Als je hem preordered heb je de beta en dat wou je weten.
     
  8. berendhaan

    berendhaan Forum sjonnie

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het niet vertrouwd mail ze gewoon. Dan heb je schriftelijk bewijs dat je hem krijgt.
    Heb ik ook gedaan. Als ze hem niet leveren heb ik bewijs dat ik hem zou krijgen en wil ik mijn geld terug.:thumbs:
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Heb ik ook gedaan :). Alleen nog geen mail terug (wel al besteld), ik wil deze game egt graag :D. Heb die beta nou tog al maar komt die nou de 12de uit of de 23ste?
     
  10. berendhaan

    berendhaan Forum sjonnie

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij de 23ste maar weet niet cker
    ik heb al mailtje terug gehad en daar stond in dat hij er bij zat :b:
     
  11. DT8

    DT8 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben van belgie, is het mogelijk om crackdown the preorderen in the preordershop?
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zou je ff moeten kijken of verzending naar het buitenland erbij staat. Zie nergens staan dat het mogelijk is dus ik denk het nie...
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2007
  13. berendhaan

    berendhaan Forum sjonnie

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    ben jij eigendom van belgie?:x :lol:
     
  14. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    De voorwaarden van GC Shop, waar de XBW preordershop mee samenwerkt:

    In België leveren is dus niet mogelijk.
     
  15. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    ok bedank allemaal... dan ga ik preorderen en een mailtje sturen ter bevesteging :)
     
  16. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    De Halo 3 beta code zit bij de eerste lading van Crackdown. Er zijn er echt genoeg, dus vrees maar niet. Die lading houdt het nog wel even uit, tot een paar weekjes na het spel uit is, zou ik denken. :)

    Plus, het is een preorder, dus je bent gegarandeerd van een Crackdown uit de eerste lading.

    Microsoft kondigde dit aan als 'bij sommige Crackdowns' om zichzelf in te dekken en het iets exclusiever te laten klinken dan het eigenlijk is.
     
  17. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    heb hem ook maar gepre-orderd, het spel boeit me verder niet echt, ach ja
     
  18. berendhaan

    berendhaan Forum sjonnie

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    same here:D
     
  19. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    zo zie je maar, zonder die key zouden er weinig kopieén van Crackdown verkocht worden.
     
  20. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, er worden nu alleen maar nóg meer exemplaren verkocht. Weest blij dat het bij een spel met een beetje kwaliteit zit, ipv bij Disney's Super Dinosaur Adventure ofzoiets:b:
     

Deel Deze Pagina