Crackdown

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 21 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Ik weet nog niet echt wat ik van Crackdown moet denken. Aan de ene kant ziet het er tof uit en lijkt het me tof, maar tsja, hoe lang blijft het leuk? Maar mss weet de demo me te overtuigen.

2. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Haha, dat heb ik van een aantal games nog meer gedacht (Saints Row en Dead Rising bijvoorbeeld) en dit lijkt me echt zo'n game die je zo weer even oppakt. En dat komt denk ik vooral door coop, maar ook natuurlijk omdat het een sandbox game is.

3. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    komt er ook een demo van??

4. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, 18 januari...

5. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Offline Single Player, En Coop Multiplayer. :)

6. Simple_T

Simple_T Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga de demo alleen even downloaden om naar de besturing en camara enzo te kijken. Kijken of dat een beetje lekker aanvoelt. Daarna probeer ik me gedeeltelijk in te houden met het spelen van de demo (als dat lukt) , zodat wanneer ik de full game gekocht heb, dan pas alles lkkr ga uitproberen. Ik denk persoonlijk dat je dan in het begin meer plezier heb, dan wanneer je de demo al helemaal verrot gespeeld heb :9

7. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Dat is zo, maar ik verwacht niet dat de demo groot zal zijn. Ik vergelijk het een beetje met Saints Row, want die demo heb ik echt helemaal kappot gespeeld, en dan vond ik achteraf ook niet zo heel erg toen ik het orgineel had, want het was zo veel uitgebreider dat ik de hele demo gewoon vergat. Alleen nu wil ik dat wel iets minder gaan doen als bij Saints Row. Gewoon alles een beetje kijken hoe het speelt, en de coop natuurlijk uitproberen, de rest zie ik vanzelf wel in het orgineel. Als ik mezelf tegen weet te houden ;) :9

8. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    khoop wel dat er enorme gebouwen in de omgeving van de demo staan!

9. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Haha, daar zou ik me geen zorgen om maak :9 er zijn genoeg enorme gebouwen verspreid over de hele speelwereld. Maar je zal niet altijd overal opkunnen in de demo, want je level zal wel 1 zijn, en dat betekent dat je dus niet gigantish hoog zal kunnen springen, of auto's optillen enzo.

10. Simple_T

Simple_T Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach met mensen oppakken en weggooien kun je ook een flinke tijd zoet zijn :9 En een paar gebouwen waarmee je ff je klim kunsten kunt testen vind ik al voldoende. Gewoon even uitproberen hoe alle basis dingen aanvoelen en werken. Meer verwacht en eis ik niet van de demo.

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Komt er ook een limited edition?

Zo`ja screen please xD.

12. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij niet, tenminste.. ik heb er niks van gezien of gehoord.

13. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zag gisteren dit leuke Crackdown filmpje op internet. Het is een redelijk groot bestand, maar het is goede kwaliteit en duurt 23 min. Ze spelen co-op en leggen een boel dingen uit. Ik kende 'm in ieder geval nog niet. :)

14. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ja ik ken hem, is een tijdje geleden ook al gepost. Heel uitgebreid filmpje, veel handige uitleg :)

15. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ow ok, wist ik niet. :) Aan het begin van het filmpje zie je trouwens dat die kerel vrij met de camera kan rondvliegen. Zit dat ook in het volledige spel? Want ik zag dat volgens mij ook bij een ander filmpje..

16. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zag laatst een trailer op gametrailers.com en vind dit spel vies tegenvallen.Heb het nog niet gespeeld,maar vind alles er zo nep uitzien,en teveel leunen op GTA.Mischien denken de makers dit ook en hebben ze voor een verkoop-hit maar een Halo 3 betakey bijgedaan.

17. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    De game heeft grafish idd een apparte stijl, maar het gaat natuurlijk om de gameplay. Maar ik vind de explosies er niet bepaald slecht uit zien. En wat bedoel je met teveel leunen op GTA? Want ik vind Crackdown niet te vergelijken met GTA, Saints Row of True Crime.

18. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik weet nog steeds niet wat ik hier allemaal precies van moet vinden, maar dat zal ik na het spelen van de demo ongetwijfeld wel weten.

Ik ben niet negatief over de game, maar ook niet laaiend enthousiast als ik het zo op het eerste gezicht zie.
    Persoonlijk lijkt de actie mij allemaal een beetje over the top.

Wel vind ik alle filmpjes en screens die ik tot nu toe heb gezien de sfeer van GTA 1 en GTA 2 uitademen en dat is dan wel weer een groot pluspunt.

We zullen zien....

19. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Voor degene die het niet weten, Crackdown komt van de man af die onder andere GTA en Lemmings heeft bedacht. Dave Jones. Dus mischien de reden dat veel mensen dit iets te vinden lijken op GTA :9

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dat wist ik was al een aardig aantal keren voorbij gekomen. Ik vind deze game echt totaal anders dan GTA, het beginconcept is wel hetzelfde. Maar niet alle free roaming games zijn gelijk als GTA. Voertuigen zijn anders en het is sowieso een heel andere stijl, niet alleen qua graphics maar volgens mij verschilt de gameplay ook wel aardig. En de tijd is natuurlijk anders. Vind alleen dat springen er een beetje afgezaagd uit zien en ik ben geen fan van ragdoll physics. Ik ga deze game wel op de release halen, alleen weer op een vrijdag, komt altijd beetje k*t uit...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina