1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crackdown

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 21 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JEFFOR

    JEFFOR Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    edit:crackdown is wel grappig maarvind het nie super
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2007
  2. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Hetzelfde probleem hier, ik sta nog steeds te wachten. En ik had een afspraak.. maar ik ga niet eerder weg voordat ik Crackdown heb gespeeld :9 :cool:
     
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Het valt me op hoe soepel deze game draait!! Het geluid is erg goed en het rijden ook. Verder heb ik ook weinig aan te merken op het aimen en lopen, het werkt allemaal lekker. Hele toffe game!! Maar in de fullgame, is het dan constant war? Of kun je ook eens gewoon rustig wat touren...
     
  4. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Toch jammer dat je de demo niet oneindig lang kan spelen zoals bij saints row het geval was. Net een keer de demo helemaal gespeeld en nu kan ik weer opnieuw beginnen. Ach ja je moet je toch ergens mee bezig houden hea8) Ik ga nu eens kijken op welke gebouwen ik toch allemaal kan komen. Lekker springen\o/
     
  5. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb je toegevoegd op Live. Hij is bij mij bijna klaar. Ik heb wel zin om meteen te gaan Coopen, dus ik zal je wel een invite sturen aan het begin van een game :thumbs:

    /Edit

    Hij is klaar, nu spelen maar :D
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2007
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ben nu ook al een tijdje aan het spelen, in het begin vond ik er niet zoveel aan maar naar wat rond geren, gejump, gerace, geschoten en weet ik niet allemaal wat is het nog best vermakelijk :D
     
  7. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Wat doen jullie nou vooral in de demo? Ik spring vooral van dak naar dak op zoek naar agility orbs. Het is echt te leuk om van het ene hoge gebouw naar een nog hoger gebouw te springen.

    Oohh fuck net doodgegaan terwijl ik dit typte. Moet ook niet stil gaan staan midden op straat als je al die gang members achter je aan hebt8)
     
  8. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    heb hem ook binnen, maar kan pas vanavond spelen (studeren...)

    zit er nu wel of geen time limit op?

    en is t leuker dan saints row? net zo leuk als GTA?
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het springen is nog het leukste in de demo. Het eerste deel van de demo ben ik een beetje wezen knallen, dat werkt best lekker. Ook nog een baas naar het hiernamaals geholpen. Toen ik nog maar 20 minuten overhad, ben ik naar de orbs wezen zoeken. Na een uurtje ofzow zat mijn tijd erop. Voor een sandbox game vind ik dit nog wel leuk, in ieder geval beter dan Saints Row (op basis van de demo's). Ik ben ook helemaal geen fan van GTA-achtige spellen. Ik ga Crackdown daarom niet kopen, maar af en toe wel leuk om de demo te doorlopen.
     
  10. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net nog ff een leuk filmpje gemaakt: Hierzo
    Grappig, al die politie auto's in die garage :)
     
  11. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Net even de demo gespeeld, was erg leuk. Ging gelijk m'n agility level naar 4 sterren laten stijgen en toen ben ik de Agency Tower opgeklommen (en er natuurlijk weer vanaf gesprongen). Had iets van 60 agility orbs. Besturing werkt ook wel lekker. :)
     
  12. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het ook mogelijk om samen met je vriend te spele die je in je vriendenlijst hebt staan ? Want ik kan alleen maar zelf een host maken maar niet mn vriend uitnodigen.
     
  13. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Hahaha dat deed ik ook ja alleen toen ik bijna boven was zat de demo erop:mad: Zwaar irritant die tijd soms. Ga nu nog maar is doen maar dan mijn kracht tot 4 sterren krijgen:+
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Aarg die rot reuzerad kom ik maar niet op 8)....En was ik net halve wege is de demo op :'-( Klote spel, maar hij is wel leuk
     
  15. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    heb straks heel fftjes gekeken ga dalijk is uitgebreid kijken dus om hoger te kunnen springen heb je die agility orbs nodig en die kun je dus alleen vinden op daken?
     
  16. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ben hem aan het downloaden.. heb alleen neit egt tijd om hem te testen :confused: kuttentamens...

    maar ik maak wel even een uurtje vrij :D
     
  17. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt hem nie.ik kijk bij nieuw game demos en hij staat er nie bij
     
  18. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Besteld.....vette game!! En ik krijg natuurlijk ook de Halo 3 beta erbij :D.
     
  19. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    Heb je wel een Gold abbo? WAnt silver mensen kunnen pas volgende week.

    Even terugkomend op mn vraag...er zit dus een 'soort'timer op? want sommige zeggen dat ze een uur bezig zijn, anderen zeggen dat ze na een half uur klaar waren ofzo.
     
  20. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    jaja heb gold abo.MA hij staat er nie bij.Maar ik moet mijn console nog registreren heeft da daar iets bij te maken ? want die van lost planet had ik ook nie.En de rest wel
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina