1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crackdown

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 21 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Lijkt mij niets.
    Beetje ronddwalen en auto's rond slingeren.
    Echt zo een spel ala Spiderman of the Hulk, in een ander jasje (niet zo gek, dat gebeurt zoveel, maar gaat om het genre/spelgevoel), dat me nooit lang kan boeien.
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Crackdown filmpje!!!!!!

    http://media.xbox360.ign.com/media/773/773714/vids_1.html

    Al degene die conclusies zaten te trekken op basis van de screens, vind ik nogal dom, dit filmpje laat al direct zien hoe cool de game is(hopelijk wordt, en hopelijk een topper). De game maakt wel gebruik van cell shaded graphics, maar dat is niet erg, is wel cool, precies dat je in een strip speelt, en de game is ongelooflijk speciaal, met serieus geflipte actie!
     
  3. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje raar spel, wil wel eens gamplay er van zien...
    Zou best leuk kunnen zijn.... :p
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Tsja dat zou best kunnen. Maar dit spel lijkt mij ook niet echt tof :{ En de gameplay zou ik ook wellis willen zien ja :9
     
  5. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    leuke trailer ;)

    afwachten of het iets gaat worden, waar ik niet aan twijfel :9
     
  6. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net ook ff het filmpje gezien, lijkt me ook nog best wel een cool spel... We zullen zien!
     
  7. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Filmpje ziet er wel leuk uit. Maar had het idee dat ik naar een filmpje van een compleet andere game zat te kijken. De grafische stijl was al compleet anders dan op de screens. Hij staat bij mij iig niet hoog op het lijstje.
     
  9. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Nieuwe screens;

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Het ziet er wel maf uit :9 Het leuke is dat het cell shaded is en zulke games hebben we maar weinig gezien op een xbox console :)

    Edit: Nou ik de screens zo zie kan het en moet het grafisch veel beter
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 apr 2006
  10. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Cell shaded mag voor mijn part, maar waarom is alles hoekerig. Jet Set Radio had betere graphics, en dat was 2 generaties terug.
     
  11. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ja precies en het is zoals ik het al zei, het kan gewoon veel beter. Als ik bijv games als Zelda:The Windwaker of Dragon Quest 8 noem dan zijn deze gewoon vele malen mooier.
     
  12. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het er ook niet zo spectaculair uitzien. Ik vind cell-shaded wel meestal supertof, het zorgt echt voor een leuk sfeertje.
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    deze skip ik. Ga ik eerder voor saint's row
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet het niet, ik wil wel reacties weten na E3. Wie weet is deze game zooo interactief. Misschien kan alles stuk in de wereld, heeft alles gevolgen. Ik wil graag meer weten. Want tja, het kan een superleuk spel zijn,met slechte graphics...
     
  15. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    het zijn geen slechte graphics, apart maar toch best goed. geweldig dat je dit ook co-op kan doen! kan niet beter!
     
  16. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Geen slechte graphics ? Dan moet je toch eens beter kijken naar de textures, want die zien er nogal belabberd uit. Maar goed de texture artists hebben nog alle tijd om hieraan te werken :)
     
  17. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    sorry ik had prongelijk nog een crackdown thread aangemaakt
    waarschijnlijk is er bij zoeken iets fout gegaan want ik had crackdown ingevuld maar ik kreeg geen resultaten.
     
  18. bubu

    bubu Guest

    omg ik heb hier een paar van die gameplay filmpjes van gezien die game is ZOOOO brak super trage gameplay ziet er lelijk uit en ga maar door!
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Info:
    Deze free roaming action game zal niet draaien om een realistische look. De free roaming area moet enkele mijlen groot zijn in lengte en breedte. De game gaat ook de lucht in. Sommige gebouwen kunnen bijna een halve mijl (700 meter) hoog zijn en het is mogelijk om van dak naar dak te springen. De game bevat verschillende gangs. Eén van de gangs, is de Los Muertos. Zij reageren overal heel snel en gewelddadig op. De Shri-Gen gang behoort tot de hoge financiële piefen van de stad, en hun acties zijn altijd koel en berekenend. Maak je ze kwaad, dan krijg je bijvoorbeeld een sluipschutter achter je aan, of andere getrainde moordenaars. Het grote nadeel? Géén van deze gangs wil jouw vriend worden. Na ongeveer 20 uur spelen moet jouw karakter meesterlijk sterk zijn. Je kan dan met auto's gooien. Deze game moet 27 oktober in Europa verschijnen op de XBOX360.
    filmpjes:
    http://www.gamespot.com/pages/video_player/popup.php?sid=6153668&pid=930144
    http://www.gamespot.com/pages/video_player/popup.php?sid=6153669&pid=930144
     
  20. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    kijk die nieuwe filmpjes in de post hier boven maar.
    zeker geen trage gameplay en ik vind het mooi hoor.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina