1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crackdown

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 21 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Echt tof gedaan dat je naarmate je hoger (in level/rank) komt steeds toffer auto's krijgt, je hoeft er alleen maar in te zitten en je ze worden direct geupgraded :D. Dat is wel schier gedaan...kan je ze naar ''level 2/ of hoe je het ook wil noemen'' nog bruter krijgen?

    [​IMG]
    _O_
     
  2. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, het kan nog bruter:D.
     
  3. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik heb hem ook net gedaan maar vind hem niet zo tof.
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2007
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Is goed opa.

    Ik weet dat ik 2 pagina's achterloop maar ik moest naar sGool dus jah.
    Eindbazen doe je gewon vanzelf en ze schoten op me :emo:
     
  5. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    wrom upgrade mijn auto niet :'-(
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    gebeurt pas als je hoger in rank bent :)
     
  7. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Damn dit spel is echt vet!!
    Net "4 star strenght' en tilde gewoon even een vrachtwagen op ,omvervolgens een rotgooi te geven!

    ook kan je tegemoetkomende auto,s een rotschop geven!
    Ook met een 3 star agility die agency tower opgeklommen,maar wist op gegeven moment niet meer hoe ik hoger kwam.
    Was al bijna bij de top!!

    (de agency tower beklimmen moet dus echt iedereen ff uitproberen he!!!:cool: )
     
  8. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, gruwelijk Gijsbrechten!
    Ben hem ook nu aan het downloaden... Ik ben zeer benieuwd.
    Die foto van MM heeft mij doen benieuwen.
     
  9. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net even de demo gespeeld en vond hem in het begin niet echt heel super, maar na mate ik en hogere rank kreeg werd het echt steeds leuker. Ik haal dit spel denk ik wel, het ios altijd leuk om samen met een vriend chaos te verspreiden in de stad. Natuurlijk helpt het overdreven ver weg vliegen van vijanden als je ze een trap geeft daar bij :D
     
  10. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Erg leuk spel. Heb me tot nu toe vooral bezig gehouden met het beklimmen van gebouwen, maar het reuzenrad blijft zelfs met 4 sterren moeilijk.
     
  11. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Vind het stom dat ik de melding kreeg dat ik nog maar 30 minuten kon spelen :confused:
     
  12. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Nadat je in een skill twee sterren (ranks) hebt dan gaat de timer van de 30 minuten in, maar je kunt daarna weer overnieuw beginnen. Die timer is inderdaad wel jammer, maar ondanks dat is het nog een uitgebreide demo. Valt me niet tegen. :)
     
  13. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Het is dus in de demo niet mogelijk om een friend te inviten of te joinen als jijzelf of hij/zij hosten?:confused:
     
  14. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind er geen zak aan, gewoon een 13 in een dozijn GTA actig spelletje.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat gaat dat downloaden achterlijk langzaam zeg :confused:, gisteren ging de Battlestations demo download hardstikke snel, dit is te gek voor woorden.
     
  16. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Damn, deze game is echt zo vet als ik had gedacht _O_ Net coop gespeeld samen met een engelse jongen, en het was echt te vet. Even een paar Agi orbs zoeken, en zorgen dat je Agi wat verbeterd is. En dan gewoon lekker lame rond de daken springen zoekend naar gangs. We hebben beiden niet de boss battle gedaan, want ik wacht daarvoor toch echt op de echte game. Maar OMG wat is die demo groot. Het terrein in de demo is volgens mij maar 1/3e van de hele game :eek:

    Echt te vet, maar ik ga achteraf niet al te veel de demo spelen. Want je kan mischien iets te veel in de demo. Ik wil niet dat het leuke er al af gaat.
     
  17. jeroen13

    jeroen13 Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    @ bigkabuto
    ja bij mij ook, hij is na bijna 2 uur op 25 %, als ik geluk heb is ie om ongeveer half 12 klaar! :mad:
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb Lost Planet gekocht vandaag,maar wou eerst 'even' de Crackdown demo proberen, dat zit er dus duidelijk niet in...maar je kan toch een game spelen (of film kijken)terwijl een download verder gaat?
     
  19. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer het uit... Het kan
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    :eek: Gelukkig ging het vanochtend wat sneller. Ik vind het spel af en toe net een 3rd person shooter. Overal schieten vijanden de grond uit. Soms moet ik in een minuut 20 man omleggen. Iets teveel actie als je het mij vraagt. Als ik wil knallen, is Gears of War een betere optie. Maar jah, ik heb ook helemaal geen missies gedaan. Maar de hoeveelheid vijanden viel me wel op.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina