1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crackdown

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 21 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind hem erg vet. maar de graphics zijn niet mooi vind ik. en er zit een onaangename cartoony sfeer in.

Downloaden duurde bji mij 1.5 uur :)

2. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    heb hem net heeeeeeeel even gespeeld en zag er wel leuk uit.. maar heb wel meer tijd nodig om even goed te bekijken.. ga ik morgen cker doen! :)

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Zal wel aan de ochtend gelegen hebben dan, iemand hier op mijn Live had em ook vanochtend in 20 minuutjes binnen, kijk mij hier nu gvd, nou ja, het is niet anders.

4. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind de graphics zelf erg top! Kwestie van smaak lijkt me. Het is weer eens wat anders. Ik vind de stijl die ze gebruiken erg mooi. En damn... .... wat een draw distance... :eek: :eek:

5. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    De demo smaakt naar meer, dus ik ga hem zeker kopen. :cool: De grafische stijl is apart, maar wel erg mooi en sfeervol uitgewerkt. Aan de besturing van de auto's moet ik wel even wennen.

6. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind de Demo echt vet! Het spel is op de hogere niveau's best moeilijk en het was gewoon rete gaaf om met een vriend op Live de stad in puin te leggen. Toen we nog 5 min. over hadden gingen we elkaar achterna, dat was wel het hoogtepunt! :D Ik ga dit spel zeker kopen!

7. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    ja die sturen echt voor geen meter arjan ^^

Ik vind die cartoony style niet tof. wel het levelen, en mensen omver schoppen das echt tof :)

8. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is nou de bedoeling van het spel, ik heb gewoon rond gerend en ventjes overhoop geknald en hoog gesprongen. Verder snap ik er nog geen reet van

9. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Het besturen van de auto's is idd niet erg goed. Maar zou dat niet aan je driving skill kunnen liggen? :{

10. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Haha inderdaad, of voorbij rijdende auto's :cool:

11. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ook vet om te doen is, en zeker een uitdaging is, is om de Agency tower te gaan beklimmen (oftewel t gebouw op t eiland in t midden van de map), ff ernaar toe zwemmen en een punt vinden waardoor je op t eiland kan komen en dan maar gaan klimmen. En t is echt nog lastig om helemaal bovenaan te komen, mij is de top nog niet gelukt.

12. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    Hiervoor moet je eerst je 'spring-skillz' op zn hoogst hebben. Als je dan springt, en neerkomt, zit er ook een barst in de grond :) das geining :)

Helemaal leuk als je 2 ton kan tillen, dan kun je een grote touringbus helemaal wegschoppen, en grote autos gooien :) :D

13. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet met deze game. Dat levelen gaat in de full game toch niet zo snel??? Ik vind ook dat er veel te veel vijanden zijn. Dan denk je ik ga ff rustig van dak naar dak springen dan staan er op het dak een aantal vijanden nouja ik zie nog wel ik vind hem voor de rest wel lachen. 8) 8)

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    levelen gaat in de echte game veeeel langzamer. Die vijanden kan je gewoon voorbij lopen, ze blijven tog komen heb ik het idee (natuurlijk nie de hele game gaan rushen ;)). Maar ik heb er absoluut geen spijt van dat ik hem heb besteld :)

15. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook wel dat ik hem ga bestellen want het is wel lachen:+ !!

16. JEFFOR

JEFFOR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind juist wel fijn datje zo snel kon levele :p moete ze gewoon bij de fullversie ook doen aleen dan nog hogere levels en met wat variaties ofzo bijv. dubbele sprong etc. maja wel grappige demo maar niet om te gaan kopen !

dan wacht ik wel tot ie een keer aardig is afgeprijst ;)

17. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat mun pa 24/7 met de pc bezig is beneden, is mun connectie naar de mallenmoeren:'-( , naja dan maar voordat ik ga slapen download aan zetten en alsk wakker word hoop ik dat die klaar is, (zal me niks verbazen als die dan nog geen eens op de helft is)

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Koop een router :+ (of loopt die niet via pc naar 360?)

Maar ik vind dat het levellen wel een stuk langzamer mag (zoals in de full game) zat na 5 min al een paar lvls up, mij te snel ;)

19. basovich

basovich Guest

veel leuke reacties:)...dalijk even download ...helaas ligt wel internet eruit:mad: (tap nu af van buurman :cool:).

20. St33lo

St33lo Pog Me Hon

Leuk Bevonden:
    0
    Spel is wel leuk, vooral het levelen.

Daar blijft het bij, na een uurtje gespeeld te hebben heb je het wel gezien. Constant hetzelfde doen.

Vechtcombinaties zijn er volgens mij ook niet. Kan alleen shoppen en optillen.

Grafisch wel ok, maar krijg geen wow gevoel.

Zou denk ik de volledige versie moeten spelen om er een beter beeld bij te krijgen.

Vind gewoon dat er weinig interactie is met de leefomgeving op gebied van side-missions, want die zitten er volgens mij niet in.

Spel doet me heel erg denken aan de afgelopen Spiderman spel voor de normale Xbox360.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina