1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crackdown

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 21 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach tis weer is net wat anders , GFX zijn Cell shaded en cartoony ,maar niet daardoor slecht.
    En die vergelijking met ps2 kwaliteit is al helemaal gaar.

    PS2 kwam niet eens tot 1/10 van de Draw distance in crackdown , wel eens Driver gespeeld? dan weet je wat ik bedoel.

    Ga maar eens die Agency Tower beklimmen en kijk dan maar eens om je heen ...
    Het is makkelijk om af te kraken als je niet eens bent met de stijl , maar technisch gezien is dit voor een sandboxgame een puik staaltje werk...

    Interactiviteit met de omgeving is ook vele malen beter dan GTA of Saints Row... Speelt ook veel lekkerder weg dan Saints Row ,wat meer een echte kloon is dan Crackdown , goed dat laatste was mijn mening...

    GTA is nog wel de King , maar deze Ace is een leuk alternatief voor de mensen die in plaats van Gangster de supercop willen uithangen :D

    Plus we praten nog steeds slechts over de demo :p
     
  2. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo ook gister even gespeeld, ik wil hem echt hebben! :D Die actie is gewoon te vet, alleen het lock systeem snap ik niet helemaal =/ Werkt niet echt soepel iig..
     
  3. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Deze game is grafisch zeker next gen. Kijk naar Draw Distance, en de World Save Memory bijvoorbeeld.

    Een mooi voorbeeld daarvan is dat toen ik coop ging uitproberen met een vreemde op live (want met vrienden kan dus niet) begonnen we gewoon, namen we beiden een eigen car, en reden de tunnel door. Bijna bij het einde viel hij om met de auto 8) Dus hij stapte bij mij in en reden verder. Toen we uiteindelijk na een 3 kwartier spelen beide dood gingen, en we weer beiden in een auto gingen zitten, reden we dus aan het einde van de tunnel recht tegen de auto op. Helemaal vergeten dat we die daar 3 kwartier geleden achter lieten.

    Hij slaat in feite alles op, behalve de wrakken van auto's. Die verdwijnen na een half uur volgens mij.

    Grafish is het anders dan Saints Row, maar als ik dan de vergelijking maak met Saints Row, dan merk ik dat er daar mischien 20 man maximum op het scherm komen. Ik heb er bij Crackdown er zeker 50 tegelijk op het scherm gehad als het er niet meer zijn. Dan zijn er daar ook nog eens een stuk of 15 man die op je knallen, granaten gooien. En daarbij merk ik bijna geen slowdown van het beeld, in tegen stelling tot Saints Row. Bij Saints Row is het trouwens zo dat de auto's na mischien een minuut al weg zijn.
     
  4. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0

    Toen ik met iemand coop deed (Canadees ofzo) en hij was een aardig eindje ver weg, kwas net dood gegaan ofzo.. Had je soms nog wel es wat framerate problemen, maar verder heb ik inderdaad niks te klagen over de engine! :)
     
  5. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat ie al 5 jaar oud is >.>

    de 360 heeft natuurlijk geen problemen om zoiets ouds te draaien
     
  6. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap die hele vergelijking met GTA/ Saints Row niet. Dit is in mijn ogen een totaal andere game, en toont meer gelijkenissen met The Incredible Hulk: Ultimate Destruction, waar ik me overigens toendertijd prima mee heb vermaakt.
     
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Net gespeeld, vond het niet zo leuk.
     
  8. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je dit nou onderbouwd met een bron waar je dit vandaan hebt , jij werkt bij realtime worlds ? :lol:

    Realtime worlds bestaat sowieso pas vanaf 2002 , dus t lijkt me sterk dat ze een engine uit 2002 gebruiken voor een game 5 jaar later.
    Deze engine is een doorontwikkeling van de dezelfde engine waar de GTA (en de burnoutreeks) serie op draaide totdat Rockstar in juni 2006 besloot om een eigen engine te gaan gebruiken ,de RAGE engine (gebruikt in Rockstar Table Tennis) , wegens t feit dat rockstar de engine te ""verouderd"" vond.

    Als je even op internet even verder zoekt staat er ook dat de eigelijke reden waarschijnlijk was dat EA Criterion studios had gekocht in 2004 en dat men bij Rockstar geen zin meer had om royalties te gaan betalen aan EA , een directe concurrent... vandaar ook dus dat pas in de herfst gta4 uit zal komen , en men RockstarTable Tennis heeftgebruikt om de Engine te testen...

    Het grappige is dus nu wel dat deze doorontwikkeling van deze engine veel soepeler draait en veel beter gebruikt maakt van de kracht van de 360 dan GTA op de oude consoles deed.

    Waarmee ik niet wil zeggen dat GTA4 lelijker gaat worden , integendeel ,die word super, kijk naar rockstar table tennis, maar iedereen die nu de Graphics afkraakt kraakt in feite ook de hele GTA serie + burnout af , dus let op wat je zegt...
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2007
  9. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de demo geweldig, heb hem al 5x gespeeld. Leuke grafische stijl, super besturing en het free roaming is gewoon dikke fun in deze game. Als ik zo de meningen lees, zie ik bijna alleen maar extreme. Of mensen vinden de game geweldig, of vinden er geen klap aan.

    Wel ben ik bezorgd om het uiteindelijke spel, wat het meer bied dan de demo. Als het alleen het lvl systeem is, maar dan trager en vol zit met die standaard kill missie's, ben ik bang dat je er snel op uit gaat kijken. Ook het daken springen is nu super fun, maar zal na een tijdje waarschijnlijk gaan vervelen. Hopelijk bied het uiteindelijke spel dan ook veel meer diversiteit dan dat.
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2007
  10. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    graphics kan je alleen beoordelen op shaders en pixelsen bovenal antialliasing ( hoe je dat ook schrijft ).. Niet op de stijl van design..
     
  11. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Licht dat aan mij of laadt die demo lang als je sole camp neemt. Ik krijg die teken die rond draai met onderaan ene laad balk na 5 minuten is dat nog steeds bezig....
     
  12. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    het kan best zijn dat als je niet bent ingelogt met je gamertag.. dat je systeem net zo lang blijft laden totdat hij automatisch inlogt..

    Maar je kan hem altijd nog overnieuw downloaden..
    want 5 min lijkt me niet echt goed..
     
  13. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het alleen technisch bekijkt wel, maar de artistieke kant zorgt wel voor de sfeer, alleen een goede engine maakt geen goede game.

    World of Warcraft bijvoorbeeld is ook grafisch niet de meest geavanceerde engine, maar met stijl en artwork kan je desondanks een heel eind komen om alles zo gevarieerd mogelijk te maken...
     
  14. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de demo wel vet maar ik vind het super slecht dat je alle eigenschappen van je char al kan maxxen. Ik snap best dat ze het voor die demo iets willen versnellen maar zet er dan een liemiet op van 2 levels ofzo.

    Ik heb nu alles al op max gehad en dan heb je het vetste van het spel wel gezien denk ik, de missies zullen niet bijster orgineel/uitdagend zijn.

    Heel erg jammer en ga de demo dan ook niet meer spelen totdat ik de full version heb.
     
  15. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Same here, alleen het enige verschil is dat ik ook de demo niet meer ga spelen als ik de Full version heb ;)
     
  16. borri

    borri Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    echt wel zalig spel!
    ik had 50 agility orbs,2 top gangsters gekild en ik kon alle auto's opheffen en weggooien :p
    het springen vooral is echt vet
     
  17. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry he :lol:
     
  18. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik nou samen met een vriend uit me lijst spelen of kan alleen maar autosearch?
     
  19. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb de demo nu 2 uurtjes gespeeld en ik zal 'm zo even verwijderen van m'n xbox. Waarschijnlijk ga ik de volledige game kopen dus ik wil niet teveel spelen. Het leuke moet er niet af zijn natuurlijk. Heb nu de controls kunnen uitproberen, heb gezien hoe het eruit ziet op een hdtv en hoe leuk het kan zijn als je explosives, firearms, agility etc. 4 sterren hebt.

    Ik zie net dat Crackdown in de voorjaarsvakantie uitkomt, goed getimed dus. ;)
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wat ik had met die vriend was gewoon wanneer ik hoste zag hij mijn naam niet bij de players en andersom ook. Dus vond ik ontiegelijk naar.
    @ Alles GTA fanboy's, please stop crying...

    Maja zoals ik al tig keer heb gezegd, ik koop hem :thumbs:. Moet die co-op wel werken anders wordt ik pissig :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina