Deze game is grafisch zeker next gen. Kijk naar Draw Distance, en de World Save Memory bijvoorbeeld.
Een mooi voorbeeld daarvan is dat toen ik coop ging uitproberen met een vreemde op live (want met vrienden kan dus niet) begonnen we gewoon, namen we beiden een eigen car, en reden de tunnel door. Bijna bij het einde viel hij om met de auto
Dus hij stapte bij mij in en reden verder. Toen we uiteindelijk na een 3 kwartier spelen beide dood gingen, en we weer beiden in een auto gingen zitten, reden we dus aan het einde van de tunnel recht tegen de auto op. Helemaal vergeten dat we die daar 3 kwartier geleden achter lieten.
Hij slaat in feite alles op, behalve de wrakken van auto's. Die verdwijnen na een half uur volgens mij.
Grafish is het anders dan Saints Row, maar als ik dan de vergelijking maak met Saints Row, dan merk ik dat er daar mischien 20 man maximum op het scherm komen. Ik heb er bij Crackdown er zeker 50 tegelijk op het scherm gehad als het er niet meer zijn. Dan zijn er daar ook nog eens een stuk of 15 man die op je knallen, granaten gooien. En daarbij merk ik bijna geen slowdown van het beeld, in tegen stelling tot Saints Row. Bij Saints Row is het trouwens zo dat de auto's na mischien een minuut al weg zijn.
Klik om te vergroten...