1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crackdown

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 21 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shizzel

    Shizzel Guest

    Heeft iemand tips waar ik die agility orbs kan vinden?
    Heb net geco-opped, maar die gast had binnen een paar minuten al weer lvl 2 Driving :mad:, dus konden we nog maar een half uur spelen.
     
  2. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Op de kermis zitten er aardig wat dacht ik, en verder gewoon rondkijken op de daken. Ze zijn erg duidelijk te zien.
     
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Crackdown is zeker een een topspel!
    Hele slimme zet van de developer er een demo van op marketplace te zetten.
    Mede doordat veel gamers het in het begin niks vonden,en er nu een stuk meer enthousiast over zijn. (en terecht)

    Er vallen gewoon veel leuke dingen te doen in dit spel,en mede doordat een maatje er bij kan springen is het "dubbel the fun"
    Ik dacht gister laat ik eens even een potje spelen,en kwam er al snel achter dat ik al uren aan het spelen was!

    Enigzins toch wel jammer dat je in de demo al tot 4 sterren kan gaan.
    Nu weer je al precies wat je in de volledige game kan verwachten.
    Wat ik persoonlijk toch wel een beetje jammer vind.
    had leuker geweest als je er over na zou denken hoe het is om 3 of 4 sterren te hebben.

    verder vind ik de graphics lekker kleurrijk en mooi,en zeg ik U tegen de draw distance in dit spel!
    (klim maar na de top van de agency tower en je begrijpt wat ik bedoel:b: )

    Verder moeten mensen is even lekker kappen met dat gezeur dat dit GTA in een ander jasje is.
    Dat is zoooo 2006 |:-

    Vind deze game stiekem leuker dan dan saints row:x :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2007
  4. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat ik jammer vind, dat als je op het hoogste gedeelte van de agency tower staat, en je om je heen kijkt in de stad, is dat er geen enkel gebouw even groot, of groter is als die agency tower :'-(.
     
  5. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu snap ik waarom ze hier een Halo3 beta code bij doen, dit spel is gewoon troep :lol:
     
  6. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat zijn mensen weer lekker duidelijk zeg. Spelen de demo even, en komen even in deze thread melden dat ze de game troep vinden. Klaar.

    Leg dan ook even uit waarom jij het troep vind? En de game is zoiezo niet troep want er zijn zat mensen die het wel gaaf vinden.
     
  7. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    uhmm... nee
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jouw reactie is troep....

    Spel moet je van houden, zijn ook mensen die GOW niet leuk vinden, nou so what! ieder zijn ding. Zinloze reacties als deze hebben totaal geen waarde voor dit topic dus OF ondersteun je mening OF reageer gewoon niet.
     
  9. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel ziet er niet uit (speel in HD dus daar ligt het niet aan)
    GTA-Hulk-Cartoon-Stijl, dat zuigt.

    Ik vind het ook niet lekker spelen, raakt je een paaltje met je auto vliegt je auto tig meter in de lucht.
    Bestuuring werkt voor geen ene meter.

    Enz enz...
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jouw mening. Besturing werkt naar mijn idee juist erg goed, auto aim gaat lekker (stukke beter als bij gta) Physics zijn niet om over een huis te schrijven maar dat is vaak bij dit soort spellen. Stijl moet je maar net van houden, jij vind het zuigen ik vind het juist erg leuk gedaan.

    Vind het nog steeds erg slecht onderbouwt maja wat wil je...
     
  11. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Oke, ik moet toegeven, de besturing van het rijden is niet erg lekker. Maar daarom is de hele game niet troep. Je noemt ook net het enige slechte punt van de game op.

    Je hebt zeker zo die demo zitten spelen, opstarten, die volgens jouw lelijke graphics voor het eerst zien. In een de auto stappen, die tunnel uitrijden en een stukje gaan rijden.

    Een tip... speel die demo is langer dan 5 minuten. Mischien dat je dan ook met wat meer feiten kan komen in plaats van 1 ding, en daarna met Enz enz eindigen. |:- :x
     
  12. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de demo een half uur gespeeld.
    En het is allemaal mijn mening ;)
     
  13. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Druk je mening dan de volgende keer maar wat anders uit, zodat het meer op een mening gaat lijken. =(
     
  14. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Zodra je met "ik vind.." begint, moet het toch wel duidelijk zijn dat dit om een mening gaat nietwaar?

    Skills ontwikkel je in de game, rijden wordt beter als je beter kan rijden zeg maar...
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja maar het is miss handig als je alles een beetje onderbouwt.
    Ik kan ook zeggen : "ik vind dat het zuigt" maar waarom?. Snappie :)
     
  16. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Hier begon het mee heh ;)

    Maargoed, laten we nou maar weer ontopic gaan.
     
  17. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Zn eerste post kwam zeker niet als een lekker onderbouwde mening over ;)
    "Ik vind kwam er al zeker niet in voor"

    Zelf heb ik de game gisterenavond even een uurtje gespeeld (twee keer een half uur) en de tweede keer dat ik hem speelde kon ik hem stukken beter waarderen.
    Controls zijn juist goed, zeker als je wat levels omhoog gaat.

    Is natuurlijk wel alleen mijn mening hé mensen ;)
     
  18. TheGodfather

    TheGodfather Guest

    Ik moet zeggen dat de demo mij aangenaam heeft verrast. Ik had niet zo veel vertouwen in deze game maar na een half uurtje spelen kan ik alleen maar zeggen een GEWELDIG spel.
     
  19. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet wachten tot de volle game, Had mijn driving skill op 4 sterren en ik stap in zo'n agency wagen en hij transformeerde in een bruut monster_O_
     
  20. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet vooral ook even wennen aan de controls en hem inderdaad gewoon langer spelen dan 5 minuten, dan is ie echt heel vet :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina