1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crackdown

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 21 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En SR is next gen. GTA SA, GTA VC en GTA 3 niet, ik heb 3 bijna niet gespeeld, dus van vliegende voertuigen weet ik het niet, maar ik weet wel dat VC helicopters, watervliegtuigen, motors, enz. heeft.

2. ViperMike

ViperMike Guest

Ik vind die game zeker niet matig. Ik vind alles er prima. De gangster en cop systeem vind ik het er nog het beste van alle free roam games. De gevechten zijn er vet. Goede graphics, de auto's rijden er fijn. Vooral de explosies vind ik er mooi. En dat ze geen moters of vliegtuigen hebben maakt mij niks uit, heb ze in ieder geval niet gemist. En ik vind het leuk dat je niet zo een auto-aim knop hebt die alles voor je doet zoals bij GTA.
    Ik vind crackdown wel leuk maar ik weet niet hoe lang dat leuk blijft telkens non-stop gangsters kille.

3. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik weet het niet, gisteren een uur de demo kunnen spelen en het zag er prima uit. En het speelde goed. En toch mist er iets.
    Denk niet dat ik deze titel zal aanschaffen, het was me allemaal een beetje te rommelig.

4. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [Half OffTopic]
    Het interesseert me niet wat de rest vindt, maar het lijkt gewoon op Saints Row en GTA.

Het is derde persoons, je loopt in een stad rond, je kan in voertuigen stappen en je kan mensen afslachten.

Het enige dat veranderd is het thema, misschien de besturing en wat kleine spel elementen.

[On Topic]
    Grafisch vind ik het niet echt mooi. Ze hebben een soort van Cartoon stijl eraan gegeven, maar niet helemaal. Waardoor de poppetjes half echt/half nep zijn en ik vind het absoluut niet mooi overkomen. Voor de voertuigen overigens hetzelfde verhaal, ze glimmen als een malle, maar toch hebben ze cartoony textures... Niet echt mooi.
    Het kleur gebruik vind ik overigens ook niet mooi, ze staan me gewoon niet aan.

Maar, ik dacht dat deze game zwaar klote zou worden. Maar na 3 uur de demo spelen moet ik toch zeggen dat ik het echt wel een vette game vind. Ik vind het RPG element echt heel gaaf. Ik ga in de Demo altijd als een gek op zoek naar Agilty PowerUps (had er laatst 82 gehaald), dan kan je echt mega hoog en ver springen op een gegeven moment, echt heel stoer.

Dat miste ik erg bij Saints Row, dat je poppetje niet echt beter werd gedurende de game. Het poppetje zelf maakte geen progressie.

5. Green

Green Active Member

Leuk Bevonden:
    0

werkt niet

6. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Echt, Crackdown is de vetste game van dit moment op de 360, imo!

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ja echt wel. Dat kon ik ook zien aan de hand van die demo, ik dacht direct:"Jaaaaaaahahaaa, dit is het............NOT"

Ik vind de demo iig niet bepaald sterk, het enige leuke is dat je met een vriend in de stad kan rondlopen online. Op het gebied van de gameplay heb ik niets gezien dat nog niet eerder is gedaan, laat staan beter.

Grafisch vind ik het niet echt super, maar dat is een kwestie van smaak. Nee, dit is toch op zeker niet een game dat in mijn kast dient te komen als ik mag uitgaan van de demo (en dat doe ik dus).

8. zOoz

zOoz Pitolaria

Leuk Bevonden:
    0
    Niet persoonlijk bedoelt (ik doe het zelf ook wel es), maar wordt een beetje moe van al die vergelijkingen met GTA. Nogal wiedes want ze vallen in dezelfde categorie en of het nu wel of geen slappe aftreksels zijn van GTA laat ik ff buiten beschouwing.

Al die FPS games, het is eerste persoon, je loopt rond in een omgeving en je kan vijanden doodschieten.

Het eninge dat veranderd is het thema, misschien de besturing en wat kleine spelelementen...

Vergelijkingen zijn goed, maar tot op zekere hoogte en laten we die spellen op hun eigen waarde beoordelen zonder te veel naar GTA te kijken (hoe moeilijk dat ook kan zijn)

Laatst bewerkt: 2 feb 2007
  9. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb inmiddels zo'n 40 uur aan gameplay er op zitten, alles uitgespeeld, mijn karakter totaal gemaxed, bijna alle (280 ofzo) van de 300 verborgen orbs gevonden en zo'n 490 van de 500 agility orbs.

Hebben er mensen specifieke vragen over de game? Dan kan ik die beantwoorden. Het is dat ik nog wat meer cooperatief wil spelen, anders had ik ook al een review kunnen schrijven. In princiep zou dat wel al kunnen, I suppose met de coop die in de demo te spelen in, maar goed, ik wacht nog even op de retail game.

10. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    pass mij je kopie eens 8) 8)

Maar nog even over het vergelijken met GTA :x :
    Dit kan je dus met elk spel. opgelet:

Halo2>>CoD2

Beiden wapens
    Beiden first person
    Beiden vijanden afknallen
    Beiden online te bespelen
    Conclusie: het is hetzelfde ooo wat een afgeript gedoe, blabla |:-

moet ik nog verder gaan?

11. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Die video is echt vet :) Best leuke achievements maar wel heel erg netjes uitgevoerd allemaal die gast heeft er al heel wat uurtjes inzitten als ik dat zo zie :D

Maar als ik het goed begrijp krijg je ook van die experience punten als je de stunts voor de achievements goed uitvoert?

12. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Allebei een kwestie van smaak. En Cyrax, je brengt het over als een feit, wat het dus niet is.

13. Simple_T

Simple_T Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik me afvraag, als je skills allemaal op max staan en je hebt zo'n beetje alle orbs enzo gevonden. Is het spelen daarna nog een beetje leuk en word het niet te eentonig na een tijdje? Want egt veel valt er na alle gangs uitroeien niet te doen, denk ik. Uiteraard heb ik het hier over singleplayer.

Laatst bewerkt: 2 feb 2007
  14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Als je alle 4 de sterren hebt voor agility, is dan je character compleet, qua uiterlijk?
    Maar ik heb gehoord dat je nog ster lvl 5 kan halen..

15. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Ik speel op de debug, dus ook al 'pass ik mijn kopie', dan heb je er niets aan. :+

Dat zou je kunnen zeggen, maar tegen die tijd heb je er al een dikke 50 uur op zitten en dan heb je nog niet alles gedaan. Hier een lijstje van de dingen die je kunt doen/verzamelen:

- Agility Orbs
    - Secret orbs
    - Missies
    - Stunts Circles
    - Rooftop Races
    - Car Races
    - Statistieken maxen
    - Verscheidenheid aan achievements halen

En mijn persoonlijke favoriet:

- Rondspringen in de wereld en chaos veroorzaken door auto's te stapelen en op te blazen, proberen auto's op hoger gelegen gebieden te krijgen, met mensen smijten, een agency voertuig pakken en zo veel mogelijk onschuldige mensen kapot rijden, etc, etc. :+

En vergeet niet dat er voor deze titel al verschillende content downloads gepland staan die de gameplaymogelijkheden zullen uitbreiden.

Na het halen van vier sterren in agility en strength is je 'vorm' compleet. Er is geen vijfde ster, maar je kunt nadat je vier sterren hebt gehaald je statistieken 'maxen' (effectief staat er dan '4 -- ' ). Dit houd gewoon in dat je geen punten meer kunt winnen voor die eigenschap, maar ook niet kunt verliezen. Je krijgt geen extra vaardigheden of verandering.

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Gister ben ik op het hoogste Agency gebouw geklommen. Ik moest wel eerst lvl 4 agility halen, maar het is me gelukt. Ik stond zeg maar op het hoogste puntje, op de antenne van het gebouw. Damn wat hoog! (Btw; daar lag nog een secret orb).

Dit was in de demo versie. Volledige versie ga ik misschien later van de maand halen. Eerst mijn nieuwe Rainbow Six: Vegas verder spelen. :)

17. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
  18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heeft iemand meer info over de Halo 3 demo die bij deze game zou zitten?

19. vsus

vsus UEC... je weet togh!

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt een Bèta, dus je kan de multiplayer als eerste testen!

20. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Correctie, je krijgen een code waarmee je van de Xbox Live marktplaats de Halo 3 multiplayer beta kunt downloaden. Dit is een beperkte versie van de multiplayermodus in Halo 3, zodat Bungie aan de hand van de feedback en netwerkperformance van alle mensen die meedoen, aanpassingen kan maken in de gameplay die het spel beter balanceren, etc.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina