1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crackdown

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 21 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Mwah ook goed :)

Vond die radio bij Saints Row ook wel goed en het voegt naar mijn mening toch weer wat extra's toe in de game, maar dit spel heeft weer genoeg andere punten waarop die uitblinkt (klimmen van gebouwen, mannetje upgraden op verscheidene punten, auto's die morphen etc.)

2. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Alleen in de demo toch? :b:

Jah ze zouden Green Day erin moeten doen, dan krijgt het spel meteen een 10, LOL 8) :b: :thumbs:

Heb Crackdown btw gepreorderd, demo heeft me echt over de streep gehaald. En dat de Halo3 beta erbij zit is een leuke extra. :thumbs: :b:

3. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Nee ook in de full game gaat het maar tot level 4. Het duurt echter wel veel langer dan in de demo om level 4 te bereiken. Het is dus een grotere uitdaging zeg maar.

Ben eigenlijk ook wel van plan om het spel te preorderen alleen heb ik een beetje geldproblemen|:- Nog maar ff goed kijken waar ik mijn geld aan uit wil geven.

4. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    nee 4 is gewoon max, alleen haal je in de demo dit nivo erg snel. In het volledige spel zul je daar veeeel langer over moeten doen.

5. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    bij GTA vond ik het altijd vet om naar de DJs te luisteren, en met SR ook wel, maar meer de reclames.
    In elke GTA game had ik standaard de zender met Lazlow constant aan staan, die goos is echt vet.
    het is echt jammer dat dit soort dingen niet in Crackdown zitten, maar misschien zitten er wel een paar geinige dingen in et uiteindelijke spel die je niet in de demo zag.
    maar daar draait de game natuurlijk niet om, het gaat om de gameplay en die is in Crackdown tot zover geheel in orde imo _O_

6. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Saints Row heeft qua Radio en teksten van voetgangers veel meer humor. De radio was gewoon geweldig om naar te luisteren. Ook te teksten van de voetgangers heeft echt meesterlijke humor in GTA en Saints Row. :)

7. Amblydoras

Amblydoras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat ze dat in saints row gewoon nagedaan hebben van gta, alleen is het in gta veel leuker

8. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Maar je kan dus net als in de demo in het hele spel ong 30 voet springen? :b:

9. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je in het hele spel nog een stuk hoger.

10. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    nope demo max is fullgame max

11. Amblydoras

Amblydoras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    denk alleen dat je er in t echte spel wat langer over doet, om alles maximaal te krijgen

12. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    is ook zo!

13. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, wordt ook bij het starten van het spel vermeldt dat het een versnelde versie is op het gebied van je abilities die je kan verbeteren en dat je in het echte spel er een stuk langer over zal gaan doen.
    Anders zou het spel wel heel erg makkelijk zijn.

14. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Het is idd nagedaan van GTA, maar ik vond de radio in GTA leuker, betere muziek. Maar de dialogen waren in SR echt geweldig. Hadden veel meer humor. :D

15. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heej, ik had de demo van deze game gedownload en vond het echt vet maar ik heb nog een paar vraagjes

1. Hoe lang duurt het in het hele spel om een skill geupgrade te krijgen, hoeveel agility orbs heb je bijvoorbeeld nodig om skill 1 te worden?

2. Is de co-op in de echte game ook splitscreen of alleen systemlink/xbox live?

3. Is het ook mogelijk om je eigen karakter te customizen? Er zitten nu namelijk wel vette karakters tussen maar zodra je dan in skull upgrade worden ze echt lelijk met van die tattoos op hun hoofd enzo, dat hoeft van mij niet zo!

4. Kent de echte game ook echt een verhaallijn of is het alleen maar de 3 bendes waarvan je eerst de generaals moet vermoorden om daarna de kingpins te pakken (zo'n zelfde opzet als Mercerenaries dus)?

16. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    1. De eerste ster is het makkelijkst te behalen. Daarna moet je per ster meer orbs behalen om nog een ster te stijgen. Hoeveel orbs het zijn weet ik niet.

2. Als ik het goed begrepen heb alleen system link en xbox live.

3. Nee je kan je karakter niet customizen.

4. Je bent een agent en je moet de bendes oprollen. Dat is het verhaal. geen echte storyline helaas.

17. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    1. steeds langer om een hogere rank te krijgen (net zoals de persoon hier boven vermelde) en in het hele spel zijn er 500 agilty orbs, en 300 hidden orbs.

2. alleen live/systemlink

3. Nopeess..

4. Nee (kijk persoon heirboven)

18. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Nou, dus voordat weer 20 man met dezelfde vraag komt:

- Ja, Max 4 sterren in de full-versie.
    - Nee, bij de full-game gaan de upgrades aanzienlijk langzamer.

glad that's settled.

19. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092

of 10 keer hetzelfde antwoord :emo:

BTW PReORDERD zat effe te twijfelen maar de demo ownt knetter hard!!! dus kom maar op :)

20. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    ik maak alleen een samenvatting. antwoorden worden tig keer gegeven en toch blijven mensen dezelfde vraag stellen, zeer frustrerend...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina