1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crackdown

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 21 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb trouwens nog wel een vraag over de game. Word het rijden nou wel beter als je level 4 bereikt? Ik heb dat niet geprobeerd, en ben toch wel benieuwd. Want met sommige auto's is het sturen gewoon te slecht :emo:
     
  2. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Het rijgedrag blijft het zelfde en dat vindt ik zelf ook erg kut, met levels omhoog kan je het uiterlijk van de auto's aanpassen.
     
  3. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Deste hoger level je in de rij-eigenschap hebt, deze meer controle je hebt over voertuigen, in het speciaal de agency voertuigen.

    Dus, ja het rijgedrag van de auto's in het spel veranderd. Het rijgedrag van agency voertuigen veranderd zelfs drastisch, met op het laatste level speciale mogelijkheden die het maken van stunts, racen, en door drukke straten beuken, makkelijker maken.
     
  4. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    dus je gaat z'n honderd gangsters aanrijden(en het is een kunst, want dat rijden is slecht uitgwerkt) voor 3 auto'tjes te laten veranderen..

    dat slaat dan ook nergens op


    ik had mirik's post niet gelezen
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    niet eerlijk dat jij het al kan spelen :D
     
  6. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0


    een hele diepe zucht zelfs.......verdiep je in het spel voordat je met zoiets gaat komen Blieb....
     
  7. Blieb

    Blieb Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graag willen, maar ivm drukte op kantoor heb ik niet echt de kans om uitgebreidde dingen door te lezen.. maar dit spel heeft zeker mijn interesse gewekt.. vandaar de vraag! :thumbs:
     
  8. zOoz

    zOoz Pitolaria

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus je hebt de demo nog niet eens gespeeld? Of heb ik het fout? Zoniet, dan raad ik het je wel aan.
     
  9. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Misschien dat het al gepost is maar op deze site vind je een filmpje van een aantal achievements die op die manier te halen zijn. (bijna onderaan)

    klik

    Edit: @ COOKIE X, lol ik volg ook niets van dit spel mja..
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2007
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Heeft zelfs al op de Front Page van xbw gestaan :+
     
  11. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het een toffe demo, maar weet nog niet of ik de volle versie ga kopen. Eigenlijk is het continue hetzelfde. Nu is het nog leuk, maar hoe lang duurt het voordat het saai begint te worden?
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Mijn ervaring met co-op games is dat het nooit saai wordt. Als het alleen sp was zou het na verloop (van een heeeeleee lange) tijd wel saai worden maar met co-op blijf je wel bezig :)
     
  13. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je dood vallen?
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Als je skills nog niet goed getrained zijn val je van best laag al dood maar na verloop van tijd kan je heeeel ver vallen zonder de pijp uit te gaan.
     
  15. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Download de demo en test het O-)
     
  16. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gespeelt maar volgens mij ben ik geen een keer schade opgelopen bij het vallen.
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nou het kan wel, ben ook een paar keer dood gevallen terwijl ik het reuzeradje wou opklimmen. Rot ding 8)
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jij ook al =( Doe ik in de echte game wel als ik lvl 4 ben, flikker er nu steeds vanaf :emo:
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Reuzenrad? Nog niet gezien! Moet de game trouwens nog steeds co-op proberen, lijkt me echt lachen. Heb het beestje gevraagd voor mijn b-day.... ook enigzins voor de beta overigens.
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Reuzenrad zit bij de kermis, moeilijk te missen als je ff rond kijkt, steekt overal bovenuit dus gewoon ff rijden en je komt het vanzelf tegen (zit een beetje aan de rand) :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina