1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crackdown

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 21 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, net zoals bij elke andere game. ;)
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
  3. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ik zat zo te brainstormen met een maat gisteravond. We hadden een paar biertjes op: What if: verschillende games kruisde met elkaar.

    • Het level te grootte van test drive unlimited.
    • De gameplay van Saints Row
    • De wapens van Rainbow.
    • De auto's van Forza 2
    • Met heel de wereld tegelijk online leven, werken, bouwen, eten, uitgaan, clans.
    • een economie opbouwen als Sim City
    • Je eigen huis en bedrijf bouwen als Sims
    • Een handel opzetten als maffia
    enz...

    de ultieme game...
     
  4. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    dan bedenk je alleen als je een paar biertjes op heb :+ .....maar het zou inderdaad de ultieme game worden.....
     
  5. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat ik moet gaan verwachten van de missies!?!? De missies van de demo bestonden alleen uit het uitmoorden van een paar gang gasten.
     
  6. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    moet je eens bedenken wat ik kan als ik zat ben... :+
     
  7. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het game nie goed.Die beelden zijn zo stom
     
  8. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Hmmm, Tjah als je PRO EVO leuk vind qua graphics??? Dan snap ik niet wat er mis is met deze game. Vond hem in het begin ook niet zo, maar als je hem een tijdje speelt is ie uber grappig
     
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    ?? Wat is er zo "stom" (:confused: =( ) aan dan? De cartoony stijl? Vind het wel wat hebben eigenlijk. Ik stoor me er in ieder geval niet aan.
     
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    precies dat had ik dus ook :D denk pfff matig, maar demo flink gespeeld en tis echt vet :D
     
  11. DeathPsyco

    DeathPsyco Stand your ground!

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    De makers hebben zich ook duidelijk niet gericht op het realisme, qua graphics (en ook gameplay :p). Het is gewoon leuk cartoony :D

    Voor de rest was de demo iig heel gaaf, vooral dat springen enzo!
     
  12. MiC

    MiC Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat OXM kan egt niet reviewen, heb er tig delen van maar zo vaak gaan die reviews nergens over. Zo gaven ze halo 2 een 10 terwijl er aardig wat dingen zijn die er aan mankeren (mindere sp, veel fouten en zonder live is het niet echt een super spel vind ik). Crackdown nu een 7, maja het zijn maar reviews. Ik weet dat ik dit spel erg leuk vind dus ik hecht nooit echt veel waarde aan die reviews :)
     
  14. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    rieviews zijn leuk om een beetje idee te krijgen van een spel maar spelen geeft je pas echt een beeld of het wat voor je is......

    crackdown is in ieder geval wel mijn soort spel......
     
  15. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb in tijden niet zoveel spelplezier gehad. Crackdown is niet zo intens als bijvoorbeeld Gears of War maar het is wel pure actie en plezier! En de mooie Cell-shaded stijl preekt mij ook wel aan! :D
     
  16. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game kun je gewoon spelen terwijl je relaxt op de bank ligt, is wel een leuke afwisseling met intensieve shooters.
     
  17. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    pro evo is niet cartoon achtig.ik vindt de demo een beetje overdreven .met elk spel zullen mensen voor en tegen zijn hoor
     
  18. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmmm minder ...... :

    Microsoft heeft bekend gemaakt dat zij bij de launch van Crackdown al een patch klaar hebben staan voor de game Crackdown voor de Xbox 360. Het spel zou namelijk problemen hebben met de co-operative multiplayer mode, welke niet soepel genoeg zou verlopen volgens veel mensen. Microsoft belooft echter een vloeierende gameplay, en zegt vooral veel aandacht hieraan te besteden wegens de populairiteit ervan. Verder zullen ook matchmaking mogelijkheden veranderd worden en zal men haperingen gedurende de gameplay behandelen. Binnenkort kun je de patch dan ook vinden op het Xbox Live netwerk.

    bron
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik vind wel dat het joinen bij de co-op niet lekker werkt. Het bizarre is wel dat wanneer je bij de instellingen alles naar rechts zet behalve de taal dat je elkaar dan wel in de lijst zit 8). Haperingen heb ik alleen als er iemand de pijp uit gaat maar verder loopt de game erg soepel.
     
  20. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Waarom zou dit baalen zijn? Het is toch alleen maar beter dat ze nu al een patch uitbrengen. Komt alleen maar ten goede van het spel die patch.

    Heb net een vriend van me over gehaald het spel ook te kopen dus kan ik mooi samen met hem co-oppen.:thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina