1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crackdown

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 21 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TheGodfather

    TheGodfather Guest

    Mij maak je ook niet echt jaloers. Ik heb het spel maar gedownload en daar vermaak ik me wel mee totdat het orgineel op de deurmat valt.
     
  2. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    het spel, ik hoop dat je de demo bedoeld... :mad:
     
  3. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Zucht! Nog 1 hele lange week.... \o/
     
  4. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    nog 1 hele lange week en mijn xbox wordt juist vandaag opgehaald voor reperatie :confused:
     
  5. psvu2

    psvu2 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar mag ik hier niet over praten een tip FTD:+ :+ :+
     
  6. TheGodfather

    TheGodfather Guest


    Ik heb het complete spel gedownload maar ik koop ook het orgineel. Ik kon niet meer wachten.
     
  7. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    ^ =(

    zwak hoor, waarom dan nog kopen?
     
  8. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het spel gewoon koop in de winkel, op de release dag, is de kans groot dat daar ook een beta bij zit eigenlijk?
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Bij al de eerste versie van de productie zijn halo 3 beta code mee gegeven. Dus de eerste lading....
     
  10. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat ja alleen bij de preorder en nee niet in winkel, of ja zowel bij de preorder als bij de winkel
    want dan ga ik m gewoon halen want mn salaris is nog niet gestort maar kheb wel 100 euro in mn portomonee, en bij de plus zijn ze zo langzaam met storten van geld

    btw die shots in de beginpost mogen wel eens vervangen worden ;)
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2007
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Allebei neem ik aan. Gewoon de eerste lading...Ik denk dat er over een maand ofso nog best wel veel Crackdown's zijn met Code....Halo 2 moesten we ook zo nodig preorderen, maar die LE editie kan je nu nog steeds in de winkel halen, hoezo ''Limited''.
     
  12. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ja 100% bij pre-order en ja 99% in de winkel na 2 a 3 weken zal je de code met 10% nog weten te vinden.

    Ik hou van procenten :+
     
  13. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ik haal m in de winkel, maar de beste controle is gewoon kijken naar t doosje en checken of t erop staat?
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja, nog beter is om naar een werknemer van het filiaal te stappen en vragen of der ook een beta code bij zit...:+
     
  15. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    idd, er zit een sticker op met: Halo 3 beta key included! Dus daar zul je het al aan zien. ;) nog 6 a 7 dagen *)
     
  16. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom maar op :9.

    Ik denk dat ik het spel toch maar ff pre-order, dan weet ik zeker dat ik hem heb ;)
     
  17. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx mensen voor de info, heerlijk heh zo'n forum ;) maaruh ik vind het wel jammer dat je in de demo zo ver kan gaan met t levelen, want dan wet je al wat je kan verwachten qua auto's enz, qua springen enz. dus dat vind ik wat jammer, ze hadden van mij ook wel meer levels kunnen doen met minder grote stappen van hoger springen, dus van 20 naar 25 m naar 20 - 22,5 - 25 enz dat je 10 levels hebt ofzo, dit gaat opzich wel snel, maar t is een vette game!
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Zo lang heb ik de DEMO niet eens gespeeld :cool:!
    Ik wacht gewoon op de Full Game, en wil dan alles gaan ontdekken!

    Of de DEMO moet net als in Splinter Cell Double Agent niet helemaal kloppen als in de Full Game...
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Sorry for the delay fellas. One save per medium. Meaning one save on your hard drive, so one character. If you want to play over, delete your save or throw it on a memory card. When you start over though, you'll need to go out in the streets as a rookie-agent again.

    Conversely, once you beat all the gang bosses you do have the option of turning crimes on or off depending on what you want to do. For example you might want to try some of the stunt achievements and not have to worry about being bum-rushed by the perps.


    Bron

    -----------------------------------
    Dat zuigt :mad:
     
  20. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Kut ja, 1000ste post\o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina