1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crackdown

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 21 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik las op het officele Cradown forum dat er WEL slitscreen co-op in zit
     
  2. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    18 januari komt goed uit ben ik van me tentamens af dus de hele dag Crackdown:DD:
     
  3. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    zit splitscreen co-op er nu wel of niet in.. de ene zegt nee, maar de ander wel wat is het nu?? want het lijkt me echt wel stoer om me maat te imponeren met het uitzicht ;)
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Waar kan je Crackdown pre-orderen?
     
  5. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Bij winkels waar ze crackdown verkopen misschien:confused:.(online bijvoorbeeld Gcshop)
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja, dat begrijp ik ook wel 8) . Maar is er een plek waar ik hem nu al kan pre-orderen?
     
  7. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Bij gcshop heb ik hem besteld.
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dan doe ik dat morgen ook wel. Maar het is dan 100% zeker dat je de beta-code krijgt?
     
  9. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij niet hoor.. er is helemaal niets bevestigt. En heb je een link naar die thread dan? Want ik kom de laatste paar dagen veel op dat forum, en ik heb niks speciaals gelezen.

    :lol: 8)






    Maar om even normaal antwoord te geven, bij de eerste exemplaren van de game zal de beta erbij zitten. En de geruchte gaan dat je de game nodig hebt om de code af te spelen.
     
  10. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
  11. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Zou kunnen, maar damn.. ik heb altijd de pech dat ik net de games koop waar je geen 1000 punten mee kan halen.. LOTR:BFME2 ook al :emo: Achja, maakt ook niet zo heel veel uit. Ik ga de achievements niet doorlezen. Ik vind het veel leuke als ik plots in het spel te zien krijg dat ik een achievement ergens voor heb gekregen. :)
     
  12. Simple_T

    Simple_T Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Damm, Ik baal er wel van als er geen split screen co-op in zit. Aangezien ik graag met vrienden dit spel offline wil spelen. Maar waarom worden er dan filmpjes verspreid met co-op splitscreen beelden? :confused:
     
  13. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat is maar 1 filmpje geweest waar je dat is te zien. En je kan duidelijk zien dat het onder elkaar is geplakt. Het is ook al lang bevestigt dat het niet zo zal zijn.
     
  14. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet er echt gruwelijk uit
    een must buy voor mij
     
  15. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    dan mogen ze het best eens aan de homepage doorvertellen, want er staat nog steeds coöperatieve multiplayer

    en dit dan

    en dit
    bron

    bron
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2007
  16. Simple_T

    Simple_T Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow ok jmmr, dat heb ik dan even gemist. Dan tog maar xbox live aanschaffen :) Kwas met Gta altijd al een chaos in de stad aan het maken. Dus dit is de ideale game voor mij.
     
  17. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ze hebben het overal via Xbox Live Coop. Er wordt nergens gesproken over splitscreen coop. Iedereen is daar vanuit gegaan, en dat komt waarschijnlijk door dat filmpje. Maargoed, zo erg vind ik het zelf niet, dit is gewoon te vet via coop over xbox live.. en heb ook een zin om het scherm te delen. Met zo'n game hoeft dat voor mij echt niet. Dan wordt het zo onoverzichtelijk. Dit gaat echt gaaf worden via xbox live, en heb waarschijnlijk ook echt geen zin om deze game alleen te spelen straks. Ik vind het gewoon altijd leuk als er nog een andere speler de boel aan het slopen is in deze game. Dat ik lekker over de daken aan het rond springen ben, en dat de andere speler dan vette chaos aan het maken is. Bovendien is het ook mogenlijk om elkaar schaden te doen... versus? :9
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2007
  18. Simple_T

    Simple_T Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, lijkt mij ook zeker vet. Is die ene gast druk besig met de missies schiet je hem net voor het einde van achter neer :9 . Alleen als je voor versus gaat is het een beetje jammer dat je de andere spelers levensbalkje kunt zien waar dan ook in het spel.( gezien in filmpjes) Zo kun je bijvoorbeeld je belager niet afschudden omdat hij je altijd kan vinden en andersom. Misschien kun je dat uitzetten, maar dat weet ik niet. Het zou leuker zijn als je je medespeler kunt vinden dmv rookpluimen ofso. Heftige online achtervolgingen via auto en van dak tot dak zouden dit spel helemaal geweldig maken :)
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2007
  19. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Zou wel leuk zijn als dat kon, maar ik zou er niet van uit gaan. Want het is er natuurlijk niet voor gemaakt. En die heftige achtervolgingen zijn denk ik met levensbalkjes natuurlijk geen probleem :9 aangezien je ook kan racen. (zonder auto) Als het goed is, is dat ook mogenlijk in de coop mode.. want die zou precies hetzelfde zijn als Single player.

    Trouwens.. er liggen 500 agility orbs door de hele stad verspreid. En ook nog (volgens mij) 300 andere hidden orbs. :D
     
  20. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zijn er best wel wat ja. Waarschijnlijk krijg je er ook een achievement voor als je ze allemaal hebt gevonden. En daar ben je wel even mee bezig denk ik. *)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina