1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crackdown

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 21 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Idd, maar als ik de previews zo lees dan wordt dat geen probleem. Niet omdat ze je zo makenlijk tegenkomt.. maar omdat het nogal verslavend schijnt te zijn om over de daken rond te springen volgens de genen die de game al uitgebreid gespeeld hebben.

2. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Kan je niet lezen?-_-
    Er staat toch duidelijk dat ze het over online hebben, nergens staat splitscreen vermeld...

3. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
  4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zojuist wat filmpjes bekeken van Crackdown. Vind het er toch heel apart en tof uitzien. Zeker een game die ik ga halen. :)

5. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7

Dit is het doosje waar de Halo 3 Beta Code in gaat zitten, dus mocht je de game alleen voor de code kopen.. let er wel op dat het plaatje erop zit. :9

6. basovich

basovich Guest

zien geen doosje;)..alleen een doosje met een rode X..

7. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Vreemd.. ik zie hem wel... dan maar zo,

Wat ik er trouwens nog bij wil toevoegen is dat de Oxm dus een 9/10 heeft gegeven voor Crackdown aan de box te zien :thumbs:

8. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Begin echt wel benieuwd te raken naar deze game. Voorlopige scores zien er veelbelovend uit.

9. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Die boxart doet me denken aan GTA 1, wat een goed teken is! _O_

10. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Wacht maar tot dat de demo te downloaden is, dan zullen veel mensen verrast zijn door deze game :)

11. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
  12. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ff wat zitten lezen over deze game... en ziet er erg cool uit, die diepte en dan vooral boven op een gebouw... deze game zeker in de gaten houden... ben benieuwd naar de eerste reviews..

13. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    was eerst een beetje sceptisch over deze game beetje het "mwahh..." gevoel.
    Maar na het zien van een paar filmpjes op ign.com ben ik een stuk enthousiaster en vooral dat "jumpfest" filmpje :http://media.xbox360.ign.com/media/773/773714/vids_1.html

Word het zeker ene vette game,ziet er gewoon te stoer uit!!

:b:

Laatst bewerkt: 13 jan 2007
  14. Shizzel

Shizzel Guest

Vind Parcour zelf niet zo vet, maar in deze game lijkt het me wel vet :D.

En aangezien ik net mijn loon van 56 euro (van 2 weken werk :D) binnen heb, en begin Februari ook weer loon krijg, koop ik hem denk ik wel.

Het is gewoon een parcourende Superman GTA.

Edit: Ik wil die demo!

Laatst bewerkt door een moderator: 13 jan 2007
  15. basovich

basovich Guest

ik wacht wat reviews af:)..begin maart ook al GRAW 2 en Virtua tennis 3...dus moet even kijken welke 2 ik van de 3 neem..

16. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Mooi om te zien dat er wat meer mensen enthousiast aan het worden zijn over Crackdown. :cool:

Deze game verwacht ik echt veel coop te gaan spelen, single player is leuk en aardig, maar ik vind het veel vetter als er iemand anders mee doet. We kunnen gewoon ieder ons eigen ding doen, want je kan gewoon het hele eiland uit elkaar gaan. En ook gaaf natuurlijk dat de hele single player coop is, want dan is er eigenlijk geen reden om de single player te gaan spelen, of je moet de stad voor je alleen willen ;)

17. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    mag ik vragen wrom je parkour niet vet vind? wat is er vetter dan snel alle obstakels te overwinnen? Maar deze game kan je niet vergelijken met parkour eigenlijk, omdat je over de meeste obstakels heen kunt springen 8) . Assasins creed is meer een spel waar echt gebruik word gemaakt van parkour. Wanneer kwam de demo ook alweer?

18. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    18 Januari :)

19. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Hoop je,MS kennende :+

20. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Nah, ik verwacht wel dat de 18de de demo is te downloaden. Het is al vrij lang bekend dat de demo de 18 te downloaden is, en is ook officieel bevestigt op de site van Crackdown. Hij zal dan trouwens ook in Amerika te downloaden zijn, dus ik kijk wel wie het eerste is :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina