Is dit nu een spel waarmee je veel lol kan hebben met je vrienden??...Ik heb namelijk enorm veel lol gehad emt deel 1 op de PSX..Dus mijn vraag is dit een grappige game om savonds/smiddags met je vrienden te spelen??
ik vind zelf het een leuk spel om dan alleen met vrienden in het wilde weg te racen en te schieten. psx was het toch wel een topper van multiplayer, nu misschien nie echt maar het is wel leuk om hem te huren als er vrienden zijn enzo.
Bij sommige screenshots zie ik een balkje met team erboven, wat betekent dan? Hier op deze screenshot staat het ook:
geen idee, dat stond er nie op op psx... er zitten wel wat veranderingen in, en het is wel wat mooier.
Aan het begin van de singleplayer kies je met welk team je wilt spelen. Als je dan in de buurt van een teamgenoot rijdt kun je extra energie krijgen om een powerboost te maken. Staat ook in het boekje en het staat ook in de in-game tips.
Ow dat is cker cool! PS: Morgen krijg ik Crash Nitro Kart als het goed is binnen, ruil hem tegen Soul Claibur 2
Ik neem aan dat je de stemmen niet in Nederlands kan stellen als je de engelse versie koopt? (bijvoorbeeld bij Play.com) Hoeveel tracks zitten er eigenlijk in dit spel? Ik las ergens dat dat niet veel zijn.
De versie van Play.com is de zelfde versie als die in elke NL winkel ligt. Die van mij komt van Play.com en heeft ook de NL stemmen.
Er zijn idd wel wat weinig tracks, maar er zijn veel dingen te unlocken dus je bent er denk ik wel een tijdje zoet mee.
Bedankt voor de info maar heeft hij meer of minder tracks dan Mariokart Double Dash. Daar heb je 16 tracks namelijik.
het is zeker een leuk spel, single player is moeilijker dan ik dacht (om de edelstenen en coins te pakken dan). hij ligt trouwens voor 20 euros bij bartshit
je kan dit spel niet zo snel uitspelen AAP! alle secert coins en ruby's duurt al minstens een uur of 3 in het hele spel als het niet meer is!