1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[CrazyTaxi 3] Krakend geluid

Discussie in 'Algemeen' gestart door timmio, 20 sep 2002.

  1. Foxz

    Foxz 343 Guilty Spark

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel hier ook even liggen en heb precies hetzelfde probleem, echt zwaar irritant en bijna onspeelbaar als je de stemmen aan laat staan. Maar ja, ik vond het toch al een fout spel:).
     
  2. FortMaxx

    FortMaxx XBW Groen

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb CT3 teruggebracht en me geld teruggekregen.

    Ik had nog wel Infogrames gemaild. Dit was het antwoord wat ik kreeg:

    Het probleem is bekend en we zijn op zoek naar een oplossing
    Zodra ik meer weet mail ik u terug.
     
  3. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    plaats even die email die je hebt gestuurd hier met het adres waar naar toe gaan we allemaal sturen :)
     
  4. FortMaxx

    FortMaxx XBW Groen

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    email = helpdesk@nl.infogrames.com

    Ze weten van de problemen, dus het is al genoeg als je zegt dat je een foute CT3 hebt. Volgens het instructie boekje heb je 90 dagen garantie na aankoop, op dit soort fouten. Zeg gewoon dat je daarop aanspraak wil maken.
     
  5. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    klopt als een bus, ikke zelfde antwoord gekregen toen ik meteen gemaild had...
     
  6. Kami

    Kami JSRF addict

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad heel irritant..ik heb hem even uitgeprobberd op mn werk om te checken hoe erg het is... en het lijkt net alsof je een storende radio in je auto hebt... bij mijkwam het ook voor als ik maar een passagier had (in plaats van meerdere..) volgens mij zijn het gewoon de samples zelf die rot zijn en ligt het niet aan het geluids kanaal... aangezien het niet bij alle passagiers is.

    Volgens Infogrames heeft elke crazy taxi 3 dit probleem, maar d'r zijn hier mensen die nergens last van hebben met de pal versie?
     
  7. Tsunami

    Tsunami Feel Tha Wave

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja de versie van chris doet het gewoon (scroll een stukje terug in deze thread). Dus het gaat waarschijnlijk om een bepaalde lading die verkeerd is gekopieerd ofzo.....:confused:
     
  8. Kami

    Kami JSRF addict

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    olol ! dan is Chris ONE LUCKY BASTARD!! :D

    Ik heb een en twee zelf al op de DC..dus om hem nou te gaan aanschaffen voor vegas alleen...nah...

    zit trouwens op de demo cd van OXM ... net gekocht , zo ff testen :)
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2002
  9. Tsunami

    Tsunami Feel Tha Wave

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben wel benieuwd of het geluid op die demo cd ook raal is....
    Ik denk het niet, volgensmij is de game wel in orde qua geluid maar is de DVD gewoon verkeerd gekopieerd....:confused:
     
  10. Kami

    Kami JSRF addict

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het niet zeker...toen ik hem speelde op de demo cd, klonk het wel gek..maar niet zo naar als in de hele versie.
    Het viel me wel op dat de muziek debiel hard stond...veel harder dan de voices, en natuurlijk was er geen sound optie menu 8)

    Je kan trouwens alleen de 3 minute optie spelen bij CT3 , wel in het nieuwe gedeelte natuurlijk :)
     
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Voor iedereen die de game al heeft (waaronder ik dus) kijk even hier.. klik hier.. en bel die mensen even op en ze regelen het een en ander voor je... suc6
     
  12. simrock1

    simrock1 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde probleem gehad met ct3. Ik heb 'm omgeruild voor een andere game. In de winkel hadden ze er geen klachten over gekregen van anderen. Mischien een slechte oplage ofzo !?
     
  13. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    hey ik neem maar ff aan dat dit een beetje de hulpthread is van Crazy Taxi 3.

    Ik heb een vraagie:
    bij de crazy X levels als je dan een honkbal met de auto moet wegslaan, hoe moet je dat dan doen?????? ik heb nou een paar keer geprobeerd maar het lukt voor geen meter, steeds zegt ie failed omdat de auto door de bal gaat
     
  14. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dit ook gehad,omgeruild voor een ander exemplaar,maar weer hetzelfde probleem....daarna maar geruild voor een ander spel...best jammer eigenlijk want het was een leuk spelletje:D
     
  15. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Boosten met je car en dan er heel hard tegen aan rijden..
     
  16. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    /Dubbelpost :confused:
     
  17. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet met de Y-knop jumpen tegen die honkelbal dus op het juiste moment springen en een nitro met de B en de R-knop, en dan heb je hem.
     
  18. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    maar steeds als ik dat doe dan gaat ie door de bal heen
    time ik dan verkeerd ofwa??????
     
  19. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet op het laatste moment springen, zodat je dus onder/achter de honkbal terecht komt. En je moet gewoon een snelle start hebben. Het is ff oefenen.

    EDIT: je moet echt een goede start hebben zodat de bal +450 m. gaat. je moet eerst de Dash oefenen anders lukt ie nnooit, anders ga je er Door.
    Die ik niet kan zijn 2A en 3b. Kun je ff crazy hopper uitleggen als je die hebt
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2004
  20. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    ja die anderen zijn me (op 2 na die ik nog nie geprobeert heb) al gelukt dus dat is juist het rare maar ik ga dadelijk nog eens proberen
     

Deel Deze Pagina