is er nog iemand die vandaag is geweest (of nog gaat) en kan vertellen of ver nog veel 5500 setjes waren? ik moet morgen namelijk helemaal uit den haag komen en dat doe ik liever niet voor niks.
Ik ben er vrijdag ook even wezen kijken. Als je de hoofdingang van de ArenA neemt, kom je daar boven ergens (derde verdieping ofzo) een Demo Ruimte tegen. Alle speakersetjes van creative die je kunt bedenken staan daar zo hard al ze kunnen te spelen. Niet echt reclame, maar goed De etage eronder staat volledig volgemetseld met dozen. Dus ik gok dat ze nog wel een aantal speakersetjes zullen hebben. Succes morgen, voor wie nog wil scoren!
Ik heb er ook ff 1 gehaald, nu alleen nog zo'n advanced scart kabel halen morgen in de stad Volgens mij staan er idd nog zat.
ik heb mijn 5500 setje gehaald, mooi geluid hoor. wat ik wel jammer vond is dat ik later in het foldertje van die winkel keek, en toen zag ik dat hij volgende week voor dezelfde prijs in de aanbieding is in die winkel die op veel meer plaatsen is
Nja ksta rood bij me moeder dus dat gaat niet lukken hehe --X--, je bent niet zo enthousiast over t setje?
jawel hoor, het setje is geweldig. alleen vond ik het jammer dat ik er zover voor moest reizen terwijl ik hem ook in den haag kon halen. paradigit idd, te vinden in: Amersfoort Amsterdam Ceintuurbaan Amsterdam Koningsplein Arnhem Breda Den Haag Deventer Eindhoven Enschede Leiden Maastricht Rotterdam Utrecht Wageningen vanaf 11 november volgens mij. nou nog ff een advanced scart cable kopen zodat hij ook dobly digital op me xbox kan (ik heb hem tot nu toe alleen maar op me DVD speler geprobeert, matrix ownt in DD )
kzie op de site van paradigit niks staan over die aanbieding... tzal dus zijn voor het spul wat over is ofzo kan iemand de folder misschien ff inscannen?
het staat nog niet op de site omdat het pas vanaf 11-11 geld denk ik ik zal straks ff kijken of ik foto's kan maken van de folder.
[plaatje]http://www.nu-verdienen.nl/uploader/image/M4100093.JPG[/plaatje] [plaatje]http://www.nu-verdienen.nl/uploader/image/M4100094.JPG[/plaatje] ik hoop dat je schuin kan lezen