1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Creative Inspire 5.1 Console 5500D

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dwaalgast, 5 okt 2003.

  1. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar als ik het dus goed begrijp kun je het bijgeleverde optische kabeltje in de Avanced Scart Cable doen, maar ook achterin de PS2 (die geen extra kabel nodig heeft want die ingang heeft ie al) en je kan hem dus ook nog op een Gamecube aansluiten. Naar zoiets ben ik ook op zoek maar dan snap ik niet waarom ze een PS2 versie en een Xbox versie maken. Ik heb eens aan een vent van de mediamarkt gevraagd of ze ook setjes hadden voor alle consoles en hij zei : nee alleen die 5500. Maar dat is dus niet waar ?
     
  2. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Je begrijpt het goed. Overigens is er voor de Xbox een kabel te koop (bij MediaMarkt) die je in de plaats van de Advanced Scart kunt gebruiken en dan krijg je een digitale coax aansluiting. Dan sluit je je Xbox aan met coax en je PS2 met optical. Hoef je nooit draadjes te verwisselen.

    Wat het "verschil" tussen die twee Creative setjes betreft kunnen we kort zijn. Dit schrijft Creative Europe zelf:

    The Creative Inspire 5.1 Console 5500D is available in two versions, for Xbox® and PlayStation2®. The same console version can be used with both Xbox® and PlayStation2®.
     
  3. C.J.

    C.J. CJ Corporation

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    5.1 Van Bose.

    Ik heb 5.1 van Bose. Die is pas goed :D
     
  4. Junior04

    Junior04 JUNIOR EL PADRINO...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: 5.1 Van Bose.

    En die is pas duur :D :p
     
  5. C.J.

    C.J. CJ Corporation

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wel goed :D.
    Ik vind het ook belachelijk om zo'n ding te kopen hoor...dat ding kost meer dan 1000 euro :confused:. Je kan dat geld beter voor andere dingen gebruiken....Bijv. Games:p. Maar ja, m'n ouders hebben 't gekocht....
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2003
  6. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Deze thread gaat over Creative 5500, dus stick to the topic, a.u.b.
     
  7. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Even een wat rare vraag. Weet iemand de maat van de Subwoofer van deze set. Ik wil hem graag aanschaffen en ook een tv meubel en ik wil er dus rekening mee houden om de subwoofer er ook in te plaatsen. Wie het weet of voor mij opmeet krijgt mijn eeuwige dank :D
     
  8. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    21.5X21.5X21.5

    lekker vierkant dus..
     
  9. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Kijk eens aan. Bijzonder vriendelijk van je. Thanx :D
     
  10. flogging_kaj

    flogging_kaj Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat niet gehad want ik zit met het probleem dat hij dobly digital helemaal niet weergeeft... kan dit aan mijn dvd-speler liggen?>
    groetjes kaj,
     
  11. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ehhrmm.. Waar kan ik deze ergens bestellen als ik vragen was? :D ( »_« Noob Noob »_«)
     
  12. flogging_kaj

    flogging_kaj Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan hem bij mycom in rotterdam kopen.. en by dunnet.. maar warom bestellen?
     
  13. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Er is trouwens ook een Pc versie, maar die is exact hetzelfde als de andere versies. Deze heb ik zelf namelijk ook, want het is makkelijker om een pc versie bij een pc winkel te halen dan een xbox versie ergens anders :)
     
  14. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
  15. Samurai-X

    Samurai-X Live by the sword...

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de 5500D Console Versie maar als ik m'n boxjes aanheb zonder een game te spelen hoor ik lichte ruis. Nou wou ik weten of jullie dit ook hebben. Ik geloof dat je altijd wel wat ruis hebt maar als ik de enige ben moet ik toch maar es bellen met creative.
     
  16. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    ja, heb ik ook
     
  17. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    nogmaals mijn vraag: is deze set goed bruikbaar voor in de huiskamer (4x5 meter)?
     
  18. gerjan

    gerjan Guest

  19. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Kun je er nog een beetje hard geluid mee maken? Daar gaat het me natuurlijk vooral om :)
     
  20. nycity

    nycity OPTIMUS

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een kamer van hooguit 4 bij 3 meter. Het geluid is echt Subliem te noemen (prijs/kwaliteit verhouding) het is bij mij zelf zo, dat als ik een zwaarder setje zou nemen, me buren helemaal geen nachtrust zouden hebben, ze hebben het nu al te moeilijk.

    Voor deze prijs, en je hebt een niet al te grote kamer, het aanschaffen meer dan waard..!
     

Deel Deze Pagina