Maar als ik het dus goed begrijp kun je het bijgeleverde optische kabeltje in de Avanced Scart Cable doen, maar ook achterin de PS2 (die geen extra kabel nodig heeft want die ingang heeft ie al) en je kan hem dus ook nog op een Gamecube aansluiten. Naar zoiets ben ik ook op zoek maar dan snap ik niet waarom ze een PS2 versie en een Xbox versie maken. Ik heb eens aan een vent van de mediamarkt gevraagd of ze ook setjes hadden voor alle consoles en hij zei : nee alleen die 5500. Maar dat is dus niet waar ?
Je begrijpt het goed. Overigens is er voor de Xbox een kabel te koop (bij MediaMarkt) die je in de plaats van de Advanced Scart kunt gebruiken en dan krijg je een digitale coax aansluiting. Dan sluit je je Xbox aan met coax en je PS2 met optical. Hoef je nooit draadjes te verwisselen. Wat het "verschil" tussen die twee Creative setjes betreft kunnen we kort zijn. Dit schrijft Creative Europe zelf: The Creative Inspire 5.1 Console 5500D is available in two versions, for Xbox® and PlayStation2®. The same console version can be used with both Xbox® and PlayStation2®.
Maar wel goed . Ik vind het ook belachelijk om zo'n ding te kopen hoor...dat ding kost meer dan 1000 euro . Je kan dat geld beter voor andere dingen gebruiken....Bijv. Games. Maar ja, m'n ouders hebben 't gekocht....
Even een wat rare vraag. Weet iemand de maat van de Subwoofer van deze set. Ik wil hem graag aanschaffen en ook een tv meubel en ik wil er dus rekening mee houden om de subwoofer er ook in te plaatsen. Wie het weet of voor mij opmeet krijgt mijn eeuwige dank
Ik heb dat niet gehad want ik zit met het probleem dat hij dobly digital helemaal niet weergeeft... kan dit aan mijn dvd-speler liggen?> groetjes kaj,
Er is trouwens ook een Pc versie, maar die is exact hetzelfde als de andere versies. Deze heb ik zelf namelijk ook, want het is makkelijker om een pc versie bij een pc winkel te halen dan een xbox versie ergens anders
Hier heb ik hem gehaald.. Hier is hij goedkoper, maar hij was niet op voorraad.. btw: kheb gewoon de PC versie op me xbox aangesloten, en hij werkt prima..
Ik heb de 5500D Console Versie maar als ik m'n boxjes aanheb zonder een game te spelen hoor ik lichte ruis. Nou wou ik weten of jullie dit ook hebben. Ik geloof dat je altijd wel wat ruis hebt maar als ik de enige ben moet ik toch maar es bellen met creative.
Ik heb een kamer van hooguit 4 bij 3 meter. Het geluid is echt Subliem te noemen (prijs/kwaliteit verhouding) het is bij mij zelf zo, dat als ik een zwaarder setje zou nemen, me buren helemaal geen nachtrust zouden hebben, ze hebben het nu al te moeilijk. Voor deze prijs, en je hebt een niet al te grote kamer, het aanschaffen meer dan waard..!