1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Creative Inspire 5.1 Console 5500D

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dwaalgast, 5 okt 2003.

  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Als je het geluid niet zo super vond zou ik voor een beter setje gaan. Waardoor klonk het minder als verwacht, laag volume, geen surround gevoel, krakerig, onsfeervol?
    Zelf heb ik een Sony HT BE1 setje van toendertijd 250 euro (niet in elke electronica winkel te kopen, op sommige plaatsen zelfs stuk duurder geprijsd). Komt een erg lekker geluidje uit. Heb zelf ook te maken met anderen in huis en zet hem dan ook vaak zacht (jammer genoeg).
     
  2. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het geen surround gevoel hebben. Hij heeft het aangesloten op zijn pc, supersnel ding overigens, en we hadden een aantal games gespeeld. Bijvoorbeeld, NFS: Underground & Colin 4, die Dolby 5.1 zeker weten ondersteunen. Tijdens het spelen kreeg ik echt niet het idee dat ik 5 speakers om me heen had staan (dus ook onsfeervol). Dat terwijl het geluid redelijk hard aan stond.

    Ik hoop dat het met de z680 van Logitech wel het geval is dan, want als ik een dolby set heb wil ik het echt beleven. Jouw Sony setje bevalt dus goed? We hebben hier thuis wel een Sony set thuis staan, alleen die reciever heeft geen optical in aansluiting. Ik kan er dus niks mee met m'n xbox. :mad:
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Het kan zijn dat het surround niet goed is doorgegeven via de pc. Dit heb ik ook als ik mijn pc op mijn 5.1 set aansluit. Ik krijg alleen films er goed en mooi (surround goed) uit.
    Ik heb een Sony 5.1 set (met decoder in subwoofer, dus geen home cinema set ofzo) en bevalt me zeer goed. Eastmaster had hem dacht ik ook.
     
  4. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou kunnen, we hebben geen films bekeken dus daar kan ik verder niets over zeggen.

    Het liefst koop ik de set van m'n vader over. Is ook met een Sony reciever, Wharfeiner (weet niet of je dat zo schrijft) subwoofer en 5 Wharfeiner speakers. Het enige probleem is dus dat de receiver geen optical in aansluiting heeft. Uit de speakers komt supermooi geluid en de subwoofer heeft aardig wat vermogen (groot ding).

    Kan ik losse recievers kopen met een optical in aansluiting. Zo ja, waar en hoeveel ben ik dan kwijt. Als het me 200 euro kost, overweeg ik om gewoon een setje te kopen.

    Thanks for the help. :)
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Er zijn losse recievers te koop maar die zijn niet goedkoop. 200 euro ben je dan ook gauw kwijt (en dan heb je nog geen superreciever, want dan komen er wel enkele honderden euro's bij).
     
  6. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar was ik al bang voor. Dan van de week toch maar even kijken voor het Creative- of Logitech setje. Waarschijnlijk wordt het die laatste, maar daarover ga ik nog even dubben. Het hangt er ook maar net vanaf welke ik kan vinden. ;)
     
  7. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien mijn plaatselijke PC-boer de Creative Inspire 5.1 Digital 5500 niet geleverd krijgt, wil ik de set misschien online gaan bestellen. Heeft iemand dit ook gedaan? Zo ja, waar? En was dit een goede ervaring?

    Of kan ik misschien beter naar een andere set kijken?
     
  8. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan beter voor de opvolger van de verouderde 5500D gaan de GD 580 als ik het goed heb dat is het nieuwere model voor eenzelfde prijs. En betere kwaliteit.
     
  9. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen mensen dit bevestigen?
     
  10. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Slurpgeit heb jij de Creative Inspire 5.1 Digital 5500 online besteld bij informatique? Ging alles goed. En iemand had bij 2 fast 4 u computers besteld ging dit ook goed?
     
  11. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    De set lijkt nergens meer op voorraad te zijn :confused: . Heeft iemand de set ergens nog te koop gezien?
     
  12. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    www.opus.nl Heb ik hem laatst besteld alleen moet hem nog bestellen komt wel €2,50 verzendkosten bij als je rembours doet.
     
  13. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig:). Ik heb eindelijk een orderbevestiging gekregen van mijn bestelling bij informatique, hotmail kreeg ze gek genoeg niet binnen :confused: . Daarnaast kreeg ik te horen dat de set nog gewoon op voorraad is(op de website is de set niet op voorraad). Dus ik ben heel blij aangezien ik volgende week dit mooie setje in bezit heb:). Als alles goed loopt.
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    En de prijs?

    Ik zoek nog een goed setje voor een betaalbare prijs...
     
  15. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij informatique is de set 187 euro incl. verzendkosten. Dit is vergeleken met andere shops wat duurder. Maar ik heb de set expres hier besteld omdat Slurpgeit er een goede ervaring mee heeft. Want normaal koop ik grote aankopen niet online, dus ik nam het zekere voor het onzeker. Alhoewel het nooit 100% zeker is. Kijk even op www.tweakers.net bij pricewatch.
     
  16. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    bevestigd. Gd 580 is de opvolger en ondersteunt ook DTS. Heb hem besteld bij www.obcs.nl a 167 euro...helaas deed het setje het niet en nou heb ik hem teruggestuurd en wacht vol spanning op antwoord....
     

Deel Deze Pagina