Hey jongens, ik ben ook op zoek naar zo'n geil 5700 setje, ik heb een handige site gevonden pricewatch.info Daar staat er een op voor 135 euri! De dealer bij mij om de hoek heeft em ook, maar dan voor 199 euri.... Ik heb alleen nog een Av scart nodig he? Groet
*Heeft 5.1 5500D van Creative Echt een super setje Je hebt een Advanced Scart Cable nodig en een Optische Kabel.
Yessssss! Finally een 5.1 set! Creative 5700 , wat een geluid komt daar uit zeg! Advanced Scart kabeltje hadden ze verdomme nergens, nu een 3rd party kabeltje gekocht. Wat me opviel bij Halo is dat alles net wat scherper is als zonder av scart, ziet er wat frisser uit. Nu ga ik ff Black Hawk Down testen
hey waar heb je hem gekocht want over zijn ze heel duur behavle op rax.nl maar weet niet of da moet vertrouwen
Ik heb de 5500D voor mijn consoles/tv en nu ben ik op zoek voor speakers voor mijn computer op en audigy2 ZS geluidskaart. Ik zie dat de 5700 voor rond de 150 euro te bestellen is , maar ik denk ook na over de Z5500 van logitech van rond de 300 euro. Die heeft veel meer vermogen, maar het is niet de bedoeling dat ik het heel hard aan ga zetten. Wel voor goede bass-weergave. Is het verschil tussen die 2 setjes de 150 euro meerprijs waard ? Is bedoeld voor gebruik op een slaapkamer, gewoon op mijn bureau, die redelijk ruim is.
ind eze thread zul je als antwoord krijgen; nee. in de thread van de Z-5500 zul je volmondig JA horen. ik zeg ook nee
Ik heb zelf een Logic3 setje, werkt uitstekend koste ook niet zoveel 169,99 er zat een optische kabel bij, een line in kabel. Er zat geen coaxiale kabel bij maar boeie hij doet het zeer goed en wat gaat tie hard
Ik heb de Z-5500 besteld. Nu wil ik voordat ie binnen is al een coax kabeltje halen. Zit hier ook nog verschil in kwaliteit ? En wat mag zoiets eigenlijk kosten ? edit : Dit staat eigenlijk in de verkeerde tread, maar goed De 5700 posters weten het vast ook wel
beste kwaliteit krijg je via een optisch kabeltje. daarna is coaxiaal volgens mij het beste. als je al een advanced scart hebt, zou ik voor optisch gaan. (het is toch eigenlijk neit ècht hoorbaar als je geen echte kenner bent)