Ik heb die advanced scart wel, maar deze speakers zijn bedoeld voor mijn pc met Audigy 2 ZS geluidskaart en daar heb ik gen optical out op zitten. Dus zal ik via digitale coax moeten aansluiten. Voldoet ieder kabeltje daaraan of heb je er ook nog verschil in ?
ik zit egt dik te twijfelen nu ik dit allemaal lees hier,, of ik koop een Z-5500 of een 5700 van Creative,, laat wa horen aub
dit lijkt me dus egt een kutset,, 7 watt per box, en 20 watt subwoofer ofzow,, maja ieder voor zen eigen he
Bwhaha, Ga eerst een luisteren voor je begint te blaten. Je weet duidelijk niet waar je over praat. Op een normaal kamertje komt ook uit zo'n setje een geluid waar je behoorlijk tevreden over kunt zijn. Perfect voor mensen die 300-350€ net iets teveel vinden voor wat boxjes.
Ik heb destijds de set voor ongeveer 150 euro besteld bij ww.obcs.nl. En het is meer dan dat je denkt, op mijn kamer komt het perfect uit de verf, ik heb een kamer van 2,50 bij 2,30 ongeveer. Maar ik had nog een vraag? Kun je hem ook op je TV aansluiten??? En bij mij valt de set soms even uit en springt dan weer aan? Waar ligt dit aan?
Ik heb de 5500D, en ik naam aan dat de decoder wel dezelfde aansluitingen heeft. Je kan toch gewoon een kabel van de hoofdtelefoonuitgang naar de Line in leggen? Dan heb je het via je 5700, maar komt uit de TV geen geluid meer. Ik neem aand at je je kabels goed vast hebt zitten?