Klopt, maar zoals je zegt: dat is alleen voor studenten. Voor niet-studenten geldt ook bij de Rabobank een minimum-inkomen. Hoe hoog die moet zijn, weet ik niet, omdat ik zelf ook een Rabo Studentencard heb (idd errug relaxed ). Voor de Postbank kunnen hele andere regels gelden, en ook daar zal het zo zijn dat je een bepaald inkomen moet hebben (ik weet zeker niet of de Postbank ook een speciale studentencard heeft) wil je een cc kunnen aanvragen.
wat er net dus al gezegt is... Ik studeer nog en dan kan je heel makkelijk aan CC komen en hoef je geen minimum inkomen te hebben.. Dus tipje, studeer jij ook maar lekker door en je kan ook makkelijk die CC krijgen... Kan je op live, das wel zo handig..
Ik heb m'n ouders eindelijk zo ver gekregen dat ze tekenen voor m'n creditcard. Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je die RaboCard binnen hebt?
Daar heb ik een sinpel antwoord voor: omdat ze er dus geen hebben *ondanks dat we een eigen b.v'tje hebben* Ja ok, mijn broer heeft er 1 maar die is het huis al lang uit en is getrouwd dus daaraan ga ik het dus niet vragen... Voor die 12 euro in het jaar heb ik er nu lekker zelf 1tje!