Transacties in een andere valuta, dit zijn de oude omrekenings / koerskosten, betaal je altijd. ofwel door een vast bedrag, ofwel door een iets ongunstigere koers.
Aai, ik denk niet dat veel mensen weten dat je dit nodig hebt... Das vervelend naja, ik kijk wel. Greetz, Rick=]
Nee, de Rabox (Rabo internet pakket) kost 10 euro. Aan de CC zijn ook nog kosten verbonden, ik meen 12,50 per jaar. Maar dit weet ik niet zeker.
Ja, dat wel, maar de CC kost wel wat (geloof ik). Vraag het anders even na bij de plaatselijke Rabobank. Die hebben er vast meer verstand van als ik.
heb het al gevonden op de site van de rabo.... in de kleine letters stond dat een CC transactie 11 eurocent kost.... zelfde als bij de postbank dus..... postbank CC kost 11 euro per jaar rabo CC 12 euro per jaar...... Dan heeft de rabo op dit gebied alleen maar een nadeel... Dan blijf ik voorlopig wel bij de postbank....
hmm microsoft gaat vast en zeker hier nog wat op vinden, want hun weten zelf ook wel dat niet iedereen zo actief credit cards gebruikt als amerikanen "it's all about the money" dus ze vinden er wel wat op trust me
Ik heb dus info aangevraagd bij de SNS. Kosten van de kaart zijn 15,75 euro per jaar. Transacties binnen nederland zijn gratis, in het buitenland... weet ik niet meer. Pinnen met je CC is wel redelijk duur. Van 1,5 tot 4,5 eurootjes... Je moet een minimaal jaarinkomen hebben van 25.000 euro bruto. De opneemlimit staat standaard op 1000 euro, maar je hebt de mogelijkheid om die beide kanten op aan te passen. Mis ik iets te vertellen? Edit: oja... voor jongeren en/of studenten is de cc 11 euro/jr
Wat vind je veel dan? De jaarlijkse kosten? Elke kaart ligt volgens mij rond die prijs. De pinkosten? Je hebt toch nog je pinpas. Dat is gratis. Het jaarinkomen? Tja... Daar kom je aan of niet...
nee maar je gaat niet pinnen met je creditcard ! dat doe je alleen in geval van nood, je hebt namelijk je bankpas om cash geld uit de muur te trekken, dus waarom zou je dat met een credit card doen ? de kosten zijn dus zo hoog om dat te ontmoedigen.
Ik weet niet hoor, maar ken jij veel studenten met een minimum jaarinkomen van 25.000 euro??? Of heb ik iets gemist en is de studiefinanciering opgekrikt naar 2000 euro per maand? hmmmm, toch de IB-groep maar eens bellen.....
Hee ja... nu je het zegt... ]:- Officieel staat er mensen met een studenten- of jongerenrekening. Dan is 25.000 euro wel een beetje veel, ja....
Ok, ben net bij de rabobank geweest, en omdat ik al een studentenrekening heb lopen daar, kan ik heel voordelig een rabocard aanvragen. Kost me 3 euro per kwartaal, 12 euro per jaar dus. Normaal kost het 8 euro per kwartaal, dus dat scheelt alweer. Verder zijn de enige voorwaarden dat je student bent en dus studiefinanciering krijgt, en een studentenrekening hebt/opent bij de rabobank. Let op: dit geldt dus alleen voor studenten, voor niet-studenten gelden andere prijzen en ook andere voorwaarden! Maar ik vind dit wel erg interessant en ga dan ook hoogstwaarschijnlijk zo'n rabocard aanvragen.