Criminaliteit Van Marrokanen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mischa, 7 jun 2003.

  1. mischa

    mischa Guest

    Een tijdje terug stond in de bn de stem groot op de voorpagina, meer dan 60% marrokaanse jongeren crimineel!
    Wat vinden jullie hiervan en wat moet er gebeuren om het te voorkomen of te verminderen

    Ik VIND het gewoon raar, als je zo een gast aankijkt zeggen ze al, jij discrimineert, maar zij zijn gevlucht (of iets) dus zijn zielig en mogen in hun ogen alles, roduit belachelijk...

    om het te verminderen moet er gewoon iets komen van, jij foutje begaan, KICK! over de grens!:+
     
  2. flipkop1984

    flipkop1984 I Love Techno

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Groot gelijk kick ze dan wel nie naar België ofzo terug naar hun eigenland
     
  3. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Helemaal mee eens, en als de familie het zielig vindt is het hun eigen schuld moeten ze maar leren opvoeden, de eerste die vervolgens weer z'n bek er over open trekt kan er direct achteraan.

    Geloof me in Belgie ziiten ze niet zo veel, Nederland is het enigste domme land wat zoveel voor buitenlanders doet. Nederland is ook enigste land wat 't meeste geld aan de buitenlanden schenkt. En daarom zitten wij nu ook met een groot tekort en daarom kunnen wij HET ZELF op gaan lossen.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2003
  4. Koen14

    Koen14 Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    0
    60 % is niet normaal meer. Ik ben er trouwens wel voor om criminele immigranten terug naar hun eigen land te sturen, maar alleen voor de iets grotere vergrijpen natuurlijk, niet als ze een appelflap bij de Hema hebben gestolen.;) Ik wil trouwens niet discrimineren, maar er stond in een politierapport van Amsterdam eerst dat 75 % van de misdaden begaan is door een buitenlander.
     
  5. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Je moet beter opletten bij geschiedenis :) Zij zijn in de jaren 60, 70, 80 naar nederland gekomen om hier te komen gastarbeider, het is dus helemaal fout afgelopen...Ze hadden ze nooit hier moeten binnenlaten...
     
  6. mischa

    mischa Guest

    nee niet voor een appelflap natuurlijk!
    maar wwat volgens mij wel is, is dat de realiteit word verdraaid want al een nederlander eens misdaad begaat niet te groot staat het ergens halverwege e krant maar als het een buitenlander is staat het met uberkoppen op de voorpagina!

    ik weet neit of dit waar is maar dit lijkt soms wel!
    wle naar belgie man, dan naar een belgische school dan worden ze zo dom dat ze niet meer kunnen jatten (Droog Flauw!!!)
     
  7. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ok voor de appelflap een waarschuwing, maar de eerstvolgende appelflap direct terug. Met die appelflap begint het, dan komen de kleine inbraken en daarna de fietsen, scooters, auto's etc etc etc
     
  8. mischa

    mischa Guest

    maar als er een paar komen dan hoeft toch neit gelijk half het land te komen.
    het is niet erg als die mensen aan gezinshereniging doen mar het word gewoon verkloot doordat ze dan een man om met te trouwen ook uit dat land halen, dan krijg je hier natuiurlijk komplete allochtonenwijken en over 10 jaar maken zij hier de dienst uit :cool:

    Als ze de appelflap daarna maar aan mij geven is het goed:+ Appelflap is lekker!
     
  9. Rul3l3eR !)uCkY

    Rul3l3eR !)uCkY Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk moeten ze die lui gewoon als ze terug gaan naar hun eigen gat van een land die die boot in het midden van de middellandse zee laten zinken! ! !
     
  10. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Profile For Rul3l3eR !)uCkY Search for all posts by this user.

    Date Registered: 10-11-2002
    Status: Newbie
    Total Posts: 5 (0.02 posts per day)
    Last Post: 07-06-2003 18:44
    Criminaliteit Van Marrokanen
     
  11. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm ben geen Marrokaan, maar dit slaat nergens op. Jullie zijn waarschijnlijk fan van Pim Fortuyn of Janmaat.

    @Rolling-ego, ze zijn hierheen gekomen om te werken als gastarbeider, Nederland heeft ze binnen laten komen, dus heeft Nederland ook de verantwoordelijkheid.

    Die Marrokanen doen wel al het werk waar de Nederlanders te goed/lui/wat je het wil noemen.

    Al die WAO'ers die verkeerd zijn beordeelt en naar huis mogen, zijn Nederlander, die honden zitten van ons geld (ook van de Marrokanen die wel gewoon werken)

    Dus donder op met terugsturen, je gaat mensen met een Nederlandse nationaliteit niet terugsturen, omdat ze een fout(en) begaan.

    Dus als een of andere skinhead negers vermoord en het steeds doet, en zijn ouders zijn Italiaans ga je hem daarheen sturen?

    Conclusie: DE MENSEN IN NL ZIJN STOM BEZIG (OOK DIE MARROKANEN) Eerst mensen hierheen halen om onze problemen op te lossen en dan het vreemd vinden dat het af en toe fout ga. En dan weer terugsturen, bovendien kunnen we hier de problemen beter oplossen. In Marroko heb je helemaal geen faciliteiten om die mensen op het rechte pad te krijgen. Dus kappen met het denken om mensen terugsturen, alleen om dat je slechte ervaringen hebt met bepaalde bevolkingsgroepen.

    Ow ja en die diefstal, bijvoorbeeld fietsen wedden dat allemaal van jullie weleens een gestolenm fiets hebben. Alleen omdat die van jullie gestolen is. Dit was het.
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Jezus hé....is nou nog niemand eens moe van steeds maar dat marokanen bashen!?
    Is echt complete bullshit dat 60% van de marokaanse jongeren crimineel zou zijn...of ze moeten dingens als illegaal mp3 downloaden op je pc ook meetellen ofzo....
    Ga eens over wat belangrijkere dingen lullen, zoals een minister Netelenbos die zomaar een kostenpost van zo'n 300 miljoen euro heeft verzwegen als minister zijnde...of het besluit om troepen naar Iraq te sturen...en waarom frankrijks verzoek voor een vredestroepenmacht afgwezen werd, terwijl in dat afrikaanse land, waar frankrijk dus wou gaan helpen, het veel dringender nodig is....
    Echt een zinloze discussie steeds over die marokanen. Lopen echt wel een zootje kut-marokanen rond, maar je hebt ook kut kaaskoppen, kut negers en kut-chinezen.
     
  13. mischa

    mischa Guest

    af en toe??:{
    we hebben het over meer dan 60%!!!
    en dat van het vieze werk is wel waar ja!
    dat is omdat ze niet opgeleid zijn dus ja, dan heb je dat!:cool:

    Nee ik heb nog nooit een fiets gesolen!
    dat is gewoon een vuile criminele streek!~
    dat jij dat doet, dan hoeft niet gelijk iedereen dat te doen
     
  14. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet gestolen gezegegd leer lezen man
    Ik zei: jullie weleens een gestolenm fiets hebben

    Iets hebben of stelen is iets anders.
     
  15. mischa

    mischa Guest

    yi long reageer fatsoenlijk of reageer nietj, ja?
    er word toch neit gezegd dat er geen kut nederlanders zijn/?
    en de krant zuigt het uit zijn duim idd, YEAH RIGHT
     
  16. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou niet voor het eerst zijn dat een krant iets uit zijn duim zuigt.
     
  17. mischa

    mischa Guest

    sagar ik snap het nog steeds niet man, vage persoon!:p
    wat is in godsnaam gezegegd? en die zinsopbouw

    Ik kan hem niet officieel geven maar, hier heb je een onofficiele, vaagste zinsopbouw in loze topics xbw award!:cool:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2003
  18. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat snap je niet.

    Je kan op een fiets rijden die gestolen is, of je breekt een slot open en neemt hem mee.

    Jij begrijp??
    Gestolen fiets----> kopen
     
  19. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Cijfers liegen niet. In Nederland zijn we zo tolerant dat we deze cijfers gewoonweg niet willen zien. Al 8 jaar is dit probleem aanwezig maar de regbering wou het er nooit over hebben omdat het disriminatie was. Pim heeft voor het eerst het probleem echt aangekaart en de meerderheid van de bevolking vond dit kennelijk een goed idee. Toen kwam er helaas weer zo'n linkse aap die er even voor heeft gezorgd dat ie nu dood is. Nu zitten de mensen er dus nog steeds mee.

    Mijn moeder werkt bij de spoorwegen en ik kan je vertellen dat zeker meer dan 85% van de zwartrijders rond amsterdam enkhuizen, en almere allochtoon is. Dit zijn feiten, het domme is dat er dus niks mee gebeurd. Die groep moet gewoon aangepakt worden.. ze denken dat ze alles kunnen maken.
     
  20. mischa

    mischa Guest

    oh nu snap ik het!
    heb ik geen probleem mee want ik koop altijd een nieuwe weet je wel:cool:
    en woon niet in amsterdam! dat verandert de zaak misschien direct?
     

Deel Deze Pagina