Crimineel Gedrag

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CubeGamer, 18 mrt 2004.

1. CubeGamer

CubeGamer RPG GAMER

Leuk Bevonden:
    0
    hoi ik heb deze thread geopend omdat ik wel is zou willen weten wat jullie ervaringen zijn met criminaliteit en hoe jullie daar van af zijn gekomen tenminste als jullie er wat over willen vertellen ikzelf ben erg benieuwd naar jullie ervaringen

2. GiovanniG

GiovanniG F*ck da Wannabe-MODS

Leuk Bevonden:
    0
    Valt wildplassen ook onder crimineel gedrag, dan ben ik schuldig!
    Hoe ik er vanaf ben gekomen....lang verhaal!

3. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Heb een aantal vrienden die een beetje afgegleden zijn, maar wat wil je nu precies weten. Om wat voor soort criminaliteit gaat het?

4. Okee ik zal maar effe opbiechten:
    Handel in verdovende middelen
    bedreiging met vuurwapen
    afpersing
    vrouwenhandel
    ontvoering
    openbare geweldpleging
    en nog een paar kleine dingetjes.

5. RobinD

RobinD Real Paine..

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf ben ik een vrouwenhandelaar, hier kom ik nooit meer vanaf denk ik. :+

6. Rmeijer

Rmeijer Regime Life!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb genoeg gedaan. Voor m'n 18e kon het me echt geen fuck schelen wat ik deed. Toen ik 19 was was ik nog agressief, maar begon al wat na te denken over m'n daden. Verkeerde vrienden hebben er ook het 1 en ander mee te maken. Ik schuif het daar niet op, hoor. Ik dacht na hoe het zou zijn als de dingen die ik deed mij zouden overkomen. Of een dierbaar iemand. Daar baalde ik wel van. Dat heeft mij vooral tot bekeren gebracht. Op een gegeven ogenblik begin je te luisteren naar je geweten. Daarvoor deed ik m'n best die te negeren. Ik probeer nu een goed mens te zijn. Geen onnozel mens (fuck de andere wang toe keren), maar ook niet onhandelbaar. Nog wel agressief, maar met rede in beperkte mate. Peace

7. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb één keer een broodje van de dekamarkt naar buiten gesmokkeld :cool:

Verder nix O-)

8. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    *belt FBI en laat IP's tracken :+

Ach crimineel gedrag / ik ?
    Laten we het zo zeggen, iedereen haalt wel eens wat uit of doet iets wat niet mag. Ik dus ook.

Laatst bewerkt: 18 mrt 2004
  9. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Hmm, nu ik er over nadenk, volgensmij ben je al een crimineel als je (zeker vandaag de dag) P2P programma's als Kazaa (hebt) gebruikt! Dan is 70% van xbw crimineel :+

10. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Sssst! :eek: |:-

11. Timm4nni4c

Timm4nni4c Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als politieagent kom ik dagelijks in aanraking met criminaliteit. broodjes stelen e.d. valt overigens niet onder criminaliteit. toen ik 13 was ben ik een beroofd van 2euro. de daders zitten nu opgesloten(ze hadden al meer gedaan). ik heb laatst de koningin geneukt, maar wel met medeweten van prins bernart.

12. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    @mvdstam,

Volgens minister Donner (justitie) mag je gewoon downloaden via P2P programma's...althans voorlopig nog. Alleen grootverspreiders van illegale software/muziek e.d. worden opgespoord en aangepakt. Dus het kwam er op neer dat als je heel sporadisch dingen download of upload je echt geen problemen krijgt. Tevens mag je in nederland volgens de wet 1 copie hebben van je software,DVD, CD's e.d. zolang je het origineel maar in bezit hebt maar bevoorbeeld modchips voor spelcomputers waren eerst ook legaal in Nederland maar toen een paar jaar geleden iemand een rechtzaak verloor in Nederland zijn ze verboden geworden (PS1 tijdperk) toen verdwenen er veel site van het net wat betreft het ombouwen maar zo langzamerhand kun je zonder problemen je spel computers modden en hoor je er niks over (gedoogd misschien??)

P.S. Ik promoot het ombouwen niet! integendeel, ik ben tegen illegale games omdat dit de games industrie schaad maar ben wel voor goedkopere games ik heb nu zelf 62 Xbox spellen en ze kosten meestal 60 euro dus reken maar uit8)

13. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    mm nou ik eigenlijk nix...... alleen mn brommer(s) die veel te hard lopen ......... gvd 226 euro boete....... voor helemaal nix alleen voor het hebben van teveel vermogen (ik rijd wel altijd netjes)

14. CubeGamer

CubeGamer RPG GAMER

Leuk Bevonden:
    0
    heb je een strafblad?? zo ja hoe word daar over gedaan als je zegmaar gaat soliciteren levert dat grote problemen op??

15. DJ Lugs

DJ Lugs ---...::...---

Leuk Bevonden:
    0
    een keertje gepakt voor dealen, en een gewapende overvaldinges toen ik 17 was..

nu gewoon een goede baan..

16. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Dat hangt er erg vanaf waar je gaat solliciteren. Als je solliciteert bij de plantsoenendienst dan zal dat echt geen probleem opleveren. Maar zodra jij een functie op niveau wil zul je een verklaring van goed gedrag af moeten geven. Dat houd in dat je naar je gemeente gaat en daar een papiertje krijgt waarop staat dat je geen strafblad hebt.

In veel gevallen zullen ze dan kijken, wat je precvies gedaan hebt. Maar als je nou vertelt wat je gedaan hebt en waarvoor je bang bent dan kunnen we misschien gerichter helpen.

17. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Waarom geloof ik jullie nou niet?
    't is geen Kijk mij even wijs doen topic hoor. :{

ik heb eigenlijk nooit iets uitgevreten, wel eens door politie meegenomen ivm vuurwerk, maar dat bleek ook gewoon legaal te zijn.

Ben wel van plan het zo te houden. :)

18. DJ Lugs

Leuk Bevonden:
    0
    haha, wat weet jij nou van mij dan?

doe ik er tof mee dan? hij vraagt het..ik geef antwoord..
    zeg ook dat ik nu gewoon een goede baan heb, dus dat het niet veel invloed heeft gehad op mn leven..

19. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Dat kan ik me niet voorstellen met een gewapende overva;l op je naam. Daar krijg je toch al snel 6 jaar voor. En daarna kun je die goede baan echt wel vergeten hoor.

20. DJ Lugs

Leuk Bevonden:
    0
    je weet niks..
    was minderjarig, en zo goed als dronken..
    dus heb ongeveer een half jaar in jeugdgevangenis gezeten..voorarrest ging er ook nog vanaf..

en die baan..hebben ze jou wel eens gevraagd naar een strafblad? mij niet..
    behalve als je bij de politie wil, maar daar heb ik dan weer geen interesse in..

Deel Deze Pagina