Dit leek me een vette game.... maar dat X-factor programma op discovery heeft me toch wel even laten twijfelen.
nou dat het gewoon nog niet echt leuk was om te spelen. nou was dat aan het eind van het programma ineens een stuk beter maar ja....toch
Originally posted by TheFlood "nou dat het gewoon nog niet echt leuk was om te spelen." Nee ze hebben dus de game aanpak drastisch veranderd, dat zie je toch later als ze voor de 2e keer "gescreened"worden. Die gast die de game dan weer uittest heeft heeft de grootste lol en positieve reacties. Dat daarvoor was de iet wat foutere versie die ze gamers lieten uittesten. Ik heb er veel vertrouwen in na het zien van die discovery docu.
ja best wel hard dat ze eigenlijk gewoon een heel team wegsturen omdat er wat frisse ideeen bij moeten komen, maar wel het beste voor het spel denk ik
ja maar denk jij nou echt dat Microsoft dat hele gedoe had laten uitzenden als de game nog steeds niet leuk was en Ed Vries dus op het einde zegt nee is klote game dus jongens ga die snel kopen want xbox is de beste